Tο γεγονός ότι η Κίνα πρωτοστατεί τον στον τομέα των μπαταριών και γενικότερα στον αναπτυσσόμενο κλάδο της ηλεκτροκίνησης, είναι δεδομένο. Κι αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται κάθε μέρα που περνά με απτές αποδείξεις και προϊόντα. Όπως το νέο… Nio EC7.
Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ηλεκτρικό SUV με κουπέ σχεδίαση, αντίστοιχο σε μέγεθος με το νέο Audi Q8 e-tron Sportback και την BMW iX, το οποίο αποτελεί το «alter ego» του ES7.
Ο πρόεδρος της Nio, William Li, δεν έκανε καμία αναφορά για πιθανή εισαγωγή του EC7 στην Ευρώπη, αν και η μάρκα έχει ήδη εμπορική παρουσία στη γηραιά ήπειρο με το ES7 (γνωστό ως EL7 εκτός Κίνας) και τα sedan μοντέλα ET5 και ET7.
Το Nio EC7 τοποθετείται στην αγορά ως μια πρόταση «υψηλής απόδοσης και πολυτέλειας» διαθέτοντας ένα ευρύχωρο εσωτερικό το οποίο διανθίζεται με μερικά από τα πιο προηγμένα λογισμικά και hardware στην αγορά – συμπεριλαμβανομένης μιας συσκευής lidar που τοποθετείται στην οροφή και 32 αισθητήρων υψηλής ακρίβειας που είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4.
Την κίνηση στο Nio EC7 παρέχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, που συνδυαστικά αποδίδουν 480 kW, ήτοι 652 ίππους, σε συνδυασμό με 850 Nm ροπής. Ακόμα πιο… επιβλητικές είναι οι φερόμενες επιδόσεις του κινεζικού e-SUV στον τομέα της αυτονομίας, με την μπαταρία των 75, 100 ή 150 kWh να εξασφαλίζει με μια φόρτιση με βάση το «τοπικό» πρωτόκολλο CLTC, ελευθερία κινήσεων που κυμαίνεται από 490 έως και 940 χλμ.