Η Peugeot αποκάλυψε στην έκθεση CES του Λας Βέγκας το πρωτότυπο Inception, δείχνοντάς μας το που θα πορευτεί σχεδιαστικά και τεχνολογικά στο άμεσο μέλλον.
Το νέο πρωτότυπο σύμφωνα με την εταιρεία, θα επηρεάσει όλα τα νέα μοντέλα της από το 2025 και μετά, έχοντας ως στόχο να εισάγει όσες περισσότερες μπορεί νέες καινοτομίες για τη μάρκα.
Τεχνικά, το πρωτότυπο βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα STLA Large της εταιρείας και είναι φυσικά αμιγώς ηλεκτρικό. Η πλατφόρμα STLA Large είναι μια από τις τέσσερις νέες STLA πλατφόρμες του Ομίλου Stellantis, κάθε μια εκ των οποίων θα βασίσει πάνω της τα νέα μοντέλα διαφορετικού μεγέθους των μαρκών του Group.
Από πλευράς διαστάσεων, με μήκος 5 μέτρα το Inception τοποθετείται στη μεγάλη κατηγορία, με το πολύ κοντό αμάξωμά του (ύψος 1,34 μέτρα) να του χαρίζει ένα σχήμα 4πορτου κουπέ μοντέλου.
H αισθητική του είναι απλή και εκλεπτυσμένη, με το εμπρόσθιο τμήμα του να μας φέρνει τα νέα φώτα με τις λεπτές τρεις κάθετες γραμμές εκατέρωθεν της κεντρικής μάσκας. Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι και το τεραστίων διαστάσεων παρμπρίζ που μειώνει χαρακτηριστικά την έκταση του μπροστινού καπό και προσφέρει άπλετο φως στην καμπίνα.
Στο πλάι, υπάρχει μια οριζόντια οθόνη-μπάρα όπου αναγράφονται διάφορα μηνύματα χαμηλά στις πόρτες, ενώ πίσω συναντούμε ένα μεγάλο ψηφιακό πάνελ όπου φιλοξενούνται και οι λεπτές κάθετες γραμμές για τα φώτα.
Άλλωστε και στο εντυπωσιακό εσωτερικό του, υπάρχουν θέσεις αποκλειστικά για 4 επιβάτες. Ωστόσο, το πιο σημαντικό στοιχείο εκεί είναι η πρώτη παρουσία του νέας γενιάς Peugeot i-Cockpit, εκεί όπου αντί για το παραδοσιακό ταμπλό ξεχωρίζει το εντυπωσιακό πολυόργανο «τιμόνι» μπροστά από τον οδηγό με την ονομασία Hypersquare.
Εμπνευσμένο από τα videogames, το Hypersquare είναι τετράγωνο και περιλαμβάνει στη μέση του μια τύπου τάμπλετ οθόνη όπου απεικονίζονται μια σειρά από λειτουργίες του αυτοκινήτου. Ο οδηγός χειρίζεται τα πάντα μέσω των 4 δακτυλίων που υπάρχουν στις άκρες του τιμονιού, απλώς κουνώντας τους αντίχειρές του.
Επιπλέον αυτού, το τιμόνι Hypersquare συνδέεται με τον εμπρόσθιο άξονα του αυτοκινήτου μέσω τεχνολογίας steer-by-wire, ενώ εφόσον επιλεγεί η αυτόνομη λειτουργία οδήγησης του Inception, τότε αναδιπλώνεται και μπαίνει μέσα στο ταμπλό. Εντυπωσιακός είναι και ο στρογγυλός πίνακας οργάνων μπροστά από τον οδηγό.
Σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση του αμαξώματος, όπως είπαμε και πριν το Inception είναι ένα 4πορτο κουπέ που μας δείχνει πολλά στοιχεία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Peugeot.
Ο onboard φορτιστής του αυτοκινήτου 800-volt επιτρέπει τη σύνδεση με όσο το δυνατόν πιο γρήγορους φορτιστές και έτσι σε 1 μόλις λεπτό το Inception μπορεί να πάρει 30 χλμ. κίνησης ή 150 χλμ. σε μόνο 5 λεπτά. Το Peugeot Inception μπορεί να φορτίζει και μέσω ασύρματης τεχνολογίας, βάζοντας έτσι τέλος στη χρήση καλωδίων.