Ο οδηγός της RedBull, Max Verstappen κέρδισε στο Grand Prix της Αυστραλίας για πρώτη φορά στην καριέρα του. Σε ένα επεισοδιακό αγώνα ο παγκόσμιος πρωταθλητής είδε την καρό σημαία ακολουθούμενος από δυο ακόμη παγκόσμιους πρωταθλητές: τον οδηγό της Mercedes Lewis Hamilton και τον οδηγό της Aston Martin, Fernando Alonso. Όλοι όσοι ανέβηκαν στο βάθρο τερμάτισαν με την PZero μαλακή γόμα, καθώς άλλαξαν ελαστικά ένα γύρο πριν το τέλος.
Το Grand Prix της Αυστραλίας διακόπηκε τρεις φορές με αυτοκίνητο ασφαλείας και κόκκινη σημαία. Η τελευταία διακοπή έγινε ένα γύρο πριν το τέλος. Είχαμε δυο εκκινήσεις από στάση και μια εκκίνηση εν κινήσει. Επίσης υιοθετήθηκε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας όταν ένα μονοθέσιο σταμάτησε στην έξοδο των πιτ.
Οι στρατηγικές αγώνα επηρεάστηκαν από τη συχνότητα του αυτοκινήτου ασφαλείας και τις άλλες διακοπές. Οι τρεις πρώτοι ξεκίνησαν με την PZero κίτρινη μέση γόμα και έβαλαν την PZero λευκή σκληρή γόμα στην πρώτη διακοπή. Στους τελευταίους τρεις γύρους χρησιμοποίησαν δυο διαφορετικά σετ μαλακής γόμας.
Συνολικά 10 οδηγοί συμπλήρωσαν 47 γύρους με τη σκληρή γόμα, ανάμεσά τους οι τρεις που ανέβηκαν στο βάθρο. Ο οδηγός της Alpine, Esteban Ocon κράτησε το ίδιο σετ σκληρής γόμας από τον πρώτο γύρο, δεν άλλαξε στην πρώτη διακοπή και συμπλήρωσε 54 γύρους μ’ αυτά τα λάστιχα. Οι οδηγοί της Alfa Romeo Valtteri Bottas και Guanyou Zhou, επίσης χρησιμοποίησαν το ίδιο σετ σκληρής γόμας για περισσότερους από 50 γύρους.
Ο οδηγός της AlphaTauri, Nyck De Vries έκανε τους περισσότερους γύρους με τις άλλες δυο διαθέσιμες γόμες: 37 με τη μέση γόμα και 9 με τη μαλακή γόμα.
Ο οδηγός της RedBull, Sergio Perezc σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα με τη σκληρή γόμα (1:20.235). Επίσης ήταν από τους οδηγούς που έκανε την μεγαλύτερη απόσταση μ’ αυτό το ελαστικό. Οι Alonso και De Vries ήταν ταχύτεροι με τη μέση και μαλακή γόμα αντίστοιχα, με χρόνους 1:22.603 και 1:21.183.
O κ. Mario Isola – Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού τόνισε ότι: «Ήταν ένα πραγματικά επεισοδιακό Grand Prix Αυστραλίας, με τρεις κόκκινες σημαίες, αυτοκίνητο ασφαλείας και εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Όλα αυτά έπαιξαν ρόλο στην διαμόρφωση της στρατηγικής. Οι γόμες συμπεριφέρθηκαν όπως το περιμέναμε με τη σκληρή C2 να έχει τον κυρίαρχο ρόλο. Όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας για πρώτη φορά μετά την έξοδο του Albonστον 7ο γύρο κάποιοι οδηγοί που είχαν εκκινήσει με τη μέση γόμα έβαλαν τη σκληρή. Με το που βγήκε η κόκκινη σημαία κι άλλοι οδηγοί έκαναν το ίδιο ενόσω καθαρίζονταν η πίστα. Παρότι δεν υπήρχαν αρκετές πληροφορίες για την συμπεριφορά της σε μεγάλη απόσταση – ελάχιστοι οδηγοί έκαναν μ’ αυτή περισσότερους από 10 γύρους στα ελεύθερα – η C2 αποδείχτηκε πολύ σταθερή γόμα όσον αφορά την πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης χωρίς να υστερεί σε ρυθμό από τις άλλες δυο γόμες. Ικανοποίησε τις απαιτήσεις που υπήρχαν από αυτή. Βλέποντας ότι στην εκκίνηση υπήρχαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες είναι ξεκάθαρο πως η επιλογή της γόμας C4 για τη Μελβούρνη ήταν σωστή. Μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα και πρωταγωνίστησε στο τελευταίο μέρος ως το πέσιμο της καρό σημαίας. Εκεί είχαμε δυο συνεχόμενες διακοπές. Τόσο η μαλακή όσο και η μέση γόμα είχαν καλή απόδοση σε σχετικά μικρές αποστάσεις. Η θερμοκρασία ήταν υψηλότερη και το κράτημα της πίστας είχε βελτιωθεί στον αγώνα.”