Τεράστιο το είναι το όφελος της ιδιοκτήτριας του πρώτου ηλεκτρικού Ταξί στην Αστυπάλαια η οποία σίγουρα δεν μετανιώνει για την επιλογή της.
Ο λόγος για την κ. Κική την οποία και συναντήσαμε στο πάρκινγκ του αεροδρομίου της Αστυπάλαιας όπου περίμενε τον πελάτη της μπροστά από το ηλεκτρικό VW ID.4 Pro που είχε επιλέξει ως επαγγελματικό όχημα.
Η κ. Κική πριν είχε κάποιο πετρελαιοκίνητο Ταξί και στην αρχή δυσκολεύτηκε να πάρει την απόφαση ώστε να μεταβεί στην ηλεκτροκίνηση. Όπως μάλιστα μας εκμυστηρεύτηκε ο δήμαρχος του νησιού κ. Κομηνέας οι δύο ιδιοκτήτες των Ταξί του νησιού αρχικά είχαν εναντιωθεί στην κίνηση της VW να μετατρέψει σε «πράσινο» το νησί καθώς εκτιμούσαν ότι οι διάφορες μορφές κινητικότητας θα επηρέαζε αρνητικά τη δουλειά τους με αποτέλεσμα να μειωθούν τα έσοδά τους.
Τώρα ένα χρόνο μετά την πρώτη λειτουργία των νέων μορφών κινητικότητας τόσο οι ιδιοκτήτες των Ταξί όσο και οι εταιρείες ενοικιάσεων έχουν «αγκαλιάσει» την ηλεκτροκίνηση και μάλιστα έχουν αποκτήσει και αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η κ. Κική απέσυρε το παλαιό πετρελαιοκίνητο μοντέλο που είχε στην κατοχή της και απέκτησε ένα VW ID.4 Pro το οποίο όπως επισήμανε στο Carandmotor.gr έχει αποκτήσει σε άκρως δελεαστική τιμή και έχει γλιτώσει χιλιάδες ευρώ από το κόστος καυσίμων και συντήρησης που θα είχε με κάποιο άλλο αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο μοντέλο.
Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε: «Αρχικά φοβόμουν την ηλεκτροκίνηση αλλά τελικά απέκτησα το ID.4 Pro, εκείνο με την μεγάλη μπαταρία και αυτονομία, σε άκρως δελεαστική τιμή. To ηλεκτρικό ταξί της VW μου κόστισε από 50.000 ευρώ μόλις 31.500 ευρώ! Θεώρησα ότι είναι μία πού καλή ευκαιρία την οποία και αποφάσισα να αξιοποιήσω. Έκτοτε δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή για την επιλογή μου και βέβαια το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το αντίστοιχο κόστος χρήσης του πετρελαιοκίνητου μοντέλου. Η αυτονομία του ID.4 Pro αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα ενώ η φόρτιση με τη χρήση wallbox στο σπίτι μειώνει στο ελάχιστο το κόστος φόρτισης. Βέβαια το καλοκαίρι τόσο οι πολλοί επιβάτες ανά κούρσα με τις αποσκευές τους όσο και η χρήση κλιματισμού μειώνουν την αυτονομία αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το νησί από άκρη σε άκρη δεν είναι ούτε 100 χλμ. και βέβαια σε περίπτωση ανάγκης υπάρχει ταχυφορτιστής που φορτίζει από το 20% στο 80% την μπαταρία σε μόλις μισή ώρα!»
Όσον αφορά στην συντήρηση του ηλεκτρικού ID.4 Pro η κ. Κική επισήμανε ότι είναι ελάχιστο και τόνισε με έμφαση ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν χαλάνε!