Η Honda ανανέωσε τη γκάμα των μοντέλων Jazz και Jazz Crosstar με μία νέα, πιο σπορ σχεδίαση, αυξημένη ισχύ και αναβαθμισμένο στάνταρ εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.
Νέα σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, δημιουργούν μια χαρακτηριστική και πιο συνεκτική αισθητική, η οποία αντικατοπτρίζει καλύτερα τη δυναμική προσωπικότητα του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα το εμβληματικό σχήμα του Jazz με τις καθαρές, ευκρινείς οριζόντιες γραμμές που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο μοντέλο τέταρτης γενιάς. Η πιο στιβαρή παραλλαγή Crosstar δέχεται επίσης σχεδιαστικές αναθεωρήσεις τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά που ενισχύουν την ήδη στοχευμένη αισθητική της.
Η ανανεωμένη διαβάθμιση εκδόσεων ξεκινά με το πλούσια εξοπλισμένο Elegance, που προσφέρει ένα ανώτερο επίπεδο στάνταρ χαρακτηριστικών, όπως νέο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση, κάμερα οπισθοπορείας και αναβαθμισμένο εξοπλισμό άνεσης. Η νέα κορυφαία έκδοση Advance Sport διαθέτει πολλά αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία και αλλαγές στο πλαίσιο προς όφελος των δυναμικών επιδόσεων και της οπτικής απήχησης του αυτοκινήτου.
Η υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda εξακολουθεί να διατίθεται στάνταρ τόσο με το Jazz όσο και με το Jazz Crosstar – τώρα με αυξημένη ισχύ κατά 10 kW για μια πιο ομαλή και εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης με δύο κινητήρες έχει αναβαθμιστεί προσφέροντας βελτιωμένη απόκριση και οδηγησιμότητα, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική αποδοτικότητα για την οποία φημίζεται το σύστημα e:HEV, με τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση καυσίμου να παραμένουν οι ίδιες με πριν. Η ανανεωμένη γκάμα Jazz βασίζεται στην πιο ολοκληρωμένη σουίτα προηγμένων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδήγησης στην κατηγορία της. Η λειτουργία Traffic Jam Assist έχει αναβαθμιστεί και διαθέτει πλέον υποστήριξη του τιμονιού από 0 km/h, μειώνοντας την επιβάρυνση του οδηγού εν μέσω της κυκλοφορίας.
Το ανανεωμένο Jazz διατίθεται τώρα κατόπιν παραγγελίας και με κοτσαδόρο με ικανότητα έλξης έως και 500 kg, επεκτείνοντας τα ήδη εξαιρετικά επίπεδα χρηστικότητας του μοντέλου.
Πιο αιχμηρά και πιο κομψά σε σχεδίαση αλλά και πιο πρακτικά από ποτέ, τα νέα μοντέλα Jazz και Jazz Crosstar συνεχίζουν να προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο που απευθύνεται τόσο στη λογική όσο και στο συναίσθημα.
Νέα σχεδίαση
Το νέο σπορ facelift του Honda Jazz δημιουργεί μια πιο χαρακτηριστική και δυναμική εμφάνιση. Η ανανεωμένη εμφάνισή του βασίζεται στο εμβληματικό σχήμα του μοντέλου και τις καθαρές, ζωηρές οριζόντιες γραμμές με δυναμικές πινελιές που του προσδίδουν νέα προσωπικότητα.
Αυτές οι βελτιώσεις αποτυπώνουν το πνεύμα της ιαπωνικής φιλοσοφίας που ενσαρκώνει το Ιαπωνικό δόγμα ‘Yoo no bi‘. Αυτό αναγνωρίζει την ομορφιά στα καθημερνά πράγματα τα οποία έχουν βελτιωθεί με το πέρασμα του χρόνου και έχουν γίνει ακόμα πιο ελκυστικά και εργονομικά ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα το σκοπό τους.
Το πιο χαρακτηριστικό αυτό στιλ, που προάγει τη φινέτσα αλλά και τον σπορ χαρακτήρα, είναι ιδιαίτερα αντιληπτό στις εκδόσεις Elegance και Advance. Όχι μόνο μέσω της φρέσκιας κυψελοειδούς σχεδίασης της μάσκας και του σαγρέ κάτω ένθετου του εμπρός προφυλακτήρα, αλλά και με μια πιο σμιλεμένη εμφάνιση και σαγρέ φινίρισμα στον πίσω προφυλακτήρα.
Τα πλαίσια των παραθύρων και οι επενδύσεις των κολόνων υιοθετούν ένα πιο κομψό ματ μαύρο φινίρισμα που ταιριάζει άψογα με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στις υπόλοιπες εξωτερικές επιφάνειες. Σε όλες τις εκδόσεις Jazz το πλαίσιο των προβολέων έχει τώρα μαύρο φινίρισμα, δημιουργώντας μια πιο ιδιαίτερη έκφραση.
Η νέα έκδοση Advance Sport αποκτά πιο σοφιστικέ χαρακτήρα με το γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα στην κυψελωτή μάσκα στο κάτω τμήμα του προφυλακτήρα και στο περίβλημα των εξωτερικών καθρεπτών. Η νέα έκδοση διαθέτει επίσης ασορτί πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή και χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης.
Φρέσκια εμφάνιση έχει και το Jazz Crosstar με μία νέα κυψελοειδή μάσκα και ανανεωμένη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα που μεταμορφώνουν το εμπρός τμήμα. Ο νέος προφυλακτήρας φέρει αναθεωρημένα πλαίσια φώτων ομίχλης και ένα κεντρικό ασημί ένθετο που μοιάζει με προστατευτικό του κάτω μέρους αμαξώματος.
Οι πλαϊνές ποδιές και ο πίσω προφυλακτήρας του Crosstar έχουν επίσης επανασχεδιαστεί για να εναρμονίζονται με την πιο στιβαρή και δυναμική εμφάνιση, διαθέτοντας τα ίδια ασημί ένθετα προστασίας κάτω μέρους αμαξώματος. Αυτή η νέα σχεδίαση τονίζει τη δυναμική σιλουέτα που δημιουργείται από το αυξημένο ύψος του σε σχέση με το στάνταρ Jazz, σε συνδυασμό με τις ενσωματωμένες ράγες οροφής.
Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν το διακεκριμένο χρώμα “Fjord Mist“, το οποίο προσφέρεται αποκλειστικά για τις εκδόσεις Crosstar Advance.
Η γκάμα των ζαντών αλουμινίου αναβαθμίζεται σε όλες τις εκδόσεις. Οι εκδόσεις Elegance διαθέτουν ανοιχτό γκρι εσωτερικό χείλος, με σκούρα γκρι ένθετα ακτίνων, ενώ οι εκδόσεις Advance διαθέτουν κύρια ακτίνα ‘diamond cut’ με μαύρο διακοσμητικό ένθετο. Για την έκδοση Advance Sport υπάρχει μια νέα ζάντα αλουμινίου ‘diamond cut’ 16 ιντσών με δυναμική εμφάνιση, μαύρες πινελιές αντίθεσης, ενώ οι ζάντες του Crosstar διατηρούν την προηγούμενη σχεδίασή τους, αλλά τώρα φέρουν σκούρο γκρι μεταλλικό φινίρισμα που ενισχύουν την αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος.
Οι εκδόσεις Advance Sport διατίθενται σε δύο αποκλειστικά χρώματα – ένα νέο Urban Grey και το Platinum White που δένουν με τους γυαλιστερούς μαύρους προφυλακτήρες και τα διακοσμητικά.
Πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση εσωτερικού
Το εσωτερικό των ανανεωμένων Jazz και Jazz Crosstar έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα υλικά επιφανειών και επιλογές καθισμάτων, που διατηρούν τη μοντέρνα μινιμαλιστική αισθητική του τρέχοντος μοντέλου και ακολουθούν την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία “Yoo no bi” με το εξωτερικό.
Στις εκδόσεις Elegance και Advance, η μαύρη επένδυση του εσωτερικού έχει ελαφρώς αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το 2023 με τη χρήση νέου υφάσματος καθισμάτων που διαθέτει νέο μοτίβο.
Στο εσωτερικό των εκδόσεων Crosstar παρατηρούμε μία νέα επένδυση στο τούνελ μετάδοσης και ένα νέο μαύρο, αδιάβροχο ύφασμα καθισμάτων, ενώ οι ποτηροθήκες που είναι τοποθετημένες στα άκρα του ταμπλό έχουν τώρα το ίδιο γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα που συμπληρώνει το νέο υλικό του ταμπλό και των επενδύσεων θυρών.
Σε όλα τα μοντέλα και τις εκδόσεις η επένδυση του επιλογέα ταχυτήτων γίνεται ασημί, με την αντίστοιχη των διακοπτών θυρών να φέρει τώρα ματ φινίρισμα που συνάδει με τα υπόλοιπα σημεία επαφής στην καμπίνα, μαζί με έναν νέο καθρέφτη πίσω θέασης χωρίς πλαίσιο από τις εκδόσεις Advance.
Μία πιο σπορ επιλογή
Η νέα έκδοση Advance Sport εισάγει αρκετά σπορ σχεδιαστικά στοιχεία όπως ένα τριάκτινο τιμόνι διακοσμημένο με κίτρινες ραφές και χειριστήρια (paddles), μέσω των οποίων o οδηγός μπορεί να ρυθμίσει το επίπεδο της αναγεννητικής πέδησης.
Η έκδοση διαθέτει επίσης έναν μοναδικό συνδυασμό μαύρου και γκρι συνθετικού σουέτ και εξαιρετικής ποιότητας, λεία, συνθετική δερμάτινη επένδυση, με κίτρινες ραφές που ταιριάζουν με το τιμόνι και τις επενδύσεις των θυρών. Τα μεταλλικά σπορ πεντάλ ολοκληρώνουν την σπορ στιλιστική ανανέωση.
Άνετο, ευχάριστο εσωτερικό
Οι σχεδιαστικές αναθεωρήσεις στο εσωτερικό της τέταρτης γενιάς Jazz ενισχύουν τη μινιμαλιστική αισθητική του μοντέλου, τη χρηστικότητα, την πρακτικότητα και τη λειτουργικότητα σε μια απλή, απέριττη και εργονομική καμπίνα. Το οδηγοκεντρικό ταμπλό περιλαμβάνει ένα λεπτό πίνακα οργάνων που εκτείνεται σε οριζόντια διάταξη χωρίς να περιορίζει την ορατότητα, ενισχύοντας περαιτέρω την αίσθηση εξαιρετικής ευρυχωρίας.
Καθώς η Honda θεωρεί τη χρηστικότητα πρωταρχική σχεδιαστική προτεραιότητα, η κεντρική οθόνη αφής HMI 9” και η TFT 7” του πίνακα οργάνων -που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό – είναι απλές και ευανάγνωστες. Χαρακτηριστικά άνεσης και χειριστήρια είναι φιλικά προς το χρήστη και βρίσκονται σε θέση εύκολης πρόσβασης, συμβάλλοντας σε μία ξεκούραστη οδηγική εμπειρία.
Ενισχύοντας τον παράγοντα της καθημερινής χρηστικότητα του μοντέλου, το Jazz διαθέτει έναν εντυπωσιακό χώρο αποσκευών 304 λίτρων, με τη χωρητικότητα να μπορεί να αυξάνεται στα 1.205 λίτρα με τα πίσω καθίσματα κατεβασμένα.
Ένα στοιχείο που έπαιξε σημαντικό ρόλο στη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας ήταν η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα – μοναδικό στην κατηγορία του Jazz. Με τον τρόπο αυτό, το Jazz διατηρεί τα εξαιρετικά ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης και αναστροφής, ανάλογα με τα μεταφερόμενα φορτία. Επιπλέον, διατηρείται το φαρδύ άνοιγμα της πίσω πόρτας και το επίπεδο πάτωμα χωρίς σκαλοπάτια, για ευκολότερη φόρτωση μεγαλύτερων αντικειμένων.
Οι εμπρός επιβάτες επωφελούνται επίσης από τα εμπρός καθίσματα που υποστηρίζουν και σταθεροποιούν το σώμα των επιβατών και αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης παρέχοντας συγχρόνως μεγαλύτερη οσφυϊκή στήριξη για ελαχιστοποίηση της κόπωσης. Επίσης, η θέση του πεντάλ φρένου βελτιστοποιεί τη γωνία του πέλματος για πιο φυσική κίνηση και πιο ξεκούραστη οδήγηση.
Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαίο χώρο για τα πόδια που φτάνει τα 986mm, το οποίο κατέστη εφικτό χάρη στην έξυπνη διάταξη της πίσω ανάρτησης και των εξαρτημάτων του e:HEV – ενώ το ανανεωμένο πάχος της επένδυσης των καθισμάτων εξασφαλίζει ότι οι ενήλικες ταξιδεύουν άνετα στη δεύτερη σειρά.
Αναβαθμισμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV
Το σύστημα κίνησης e:HEV του Honda Jazz προσφέρει αυξημένη μέγιστη ισχύ με βελτιωμένη επιτάχυνση και πιο πολιτισμένη λειτουργία. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμα πιο δυναμική οδηγική εμπειρία, διατηρώντας παράλληλα την εξαιρετική αποδοτικότητα του συστήματος κίνησης e:HEV.
Η συνολική ισχύς του συστήματος κίνησης αυξάνεται στα 90kW / 122 PS (από 80kW / 109 PS), με τη ροπή να φτάνει τα 253 Nm. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της αύξησης της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα κατά 10kW, ενώ και η ισχύς του κινητήρα έχει επίσης αυξηθεί στα 79kW / 107 PS (από 72kW / 97 PS) για τη βελτίωση της οδηγησιμότητας και της συνολικής απόδοσης.
Παρόλα αυτά, το αποδοτικό υβριδικό σύστημα εξακολουθεί να παράγει εκπομπές CO2 από 102 g/km (WLTP) με κατανάλωση καυσίμου 4,5 l/100km (WLTP) στο Jazz και 108 g/km (WLTP) και 4,8 l/100km (WLTP) στο Jazz Crosstar.
Οι αυξημένες επιδόσεις της νέας έκδοσης Advance Sport ομοίως δεν επηρεάζουν τις εκπομπές ρύπων που συμβαδίζουν με των υπόλοιπων εκδόσεων εξοπλισμού –εκπομπές CO2 μόλις 105g/km (WLTP) και κατανάλωση καυσίμου 4,6l/100km (WLTP).
Βραβευμένη τεχνολογία e:HEV
Η Honda εξελίσσει συνεχώς την τεχνολογία e:HEV, αξιοποιώντας την εμπειρία άνω των 20 ετών στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη βελτιστοποίηση υβριδικών συστημάτων κίνησης. Το Jazz έγινε το πρώτο μοντέλο της Honda που πωλείται αποκλειστικά σε όλη την Ευρώπη με προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης όταν παρουσιάστηκε το 2020, ενώ ακολούθησαν τα HR-V, CR-V και τα mainstream μοντέλα της οικογένειας Civic. Με τον τρόπο αυτό ολοκληρώθηκε η δέσμευση της Honda να έχει εξηλεκτρίσει ολόκληρη την Ευρωπαϊκή γκάμα αυτοκινήτων της μέχρι το 2022.
Το σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους με ένα βενζινοκινητήρα 1.5L DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο με σταθερή σχέση μετάδοσης μέσω μιας ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Όλα συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους ώστε να πετυχαίνουν ομαλή, άμεση απόκριση. Η Honda έχει αναπτύξει αυτούς τους εύστροφους ηλεκτροκινητήρες ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριοί, συμπαγείς και αποδοτικοί.
Η προηγμένη υβριδική διάταξη e:HEV επιλέγει απρόσκοπτα από τρία συνεχώς προγράμματα οδήγησης (drive modes) που εναλλάσσονται διαρκώς:
- EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει απευθείας ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα
- Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στο μοτέρ-γεννήτρια που με τη σειρά του τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα
- Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη
Στα περισσότερα σενάρια οδήγησης στην πόλη, η βέλτιστη απόδοση επιτυγχάνεται με απρόσκοπτες αλλαγές μεταξύ EV Drive και Hybrid Drive, ενώ το Engine Drive χρησιμοποιείται στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου. Αυτό υποστηρίζεται από μία on-demand αύξηση της ισχύος (boost) από τον ηλεκτροκινητήρα για ταχύτερη επιτάχυνση, με ροπή 253Nm που επίσης παρέχει αξιοσημείωτη επιτάχυνση στις χαμηλές ταχύτητες.
Στο Hybrid Drive, η περίσσεια ισχύος από το βενζινοκινητήρα μπορεί να αξιοποιηθεί για την επαναφόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ-γεννήτρια, ενώ κάτι παρόμοιο μπορεί επίσης να επιτευχθεί και στο EV Drive, με ανάκτηση ενέργειας μέσω αναγεννητικής πέδησης.
Η εναλλαγή μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης γίνεται απρόσκοπτα, με ελάχιστη καθυστέρηση κατά τη μετάβαση. Αυτό οφείλεται σε ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων, με αποτέλεσμα την ομαλή και αξιόπιστη μεταφορά της ροπής με γραμμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (drive modes).
Επιπλέον, το λογισμικό ελέγχου διασφαλίζει ότι ο κινητήρας μπορεί να παρέχει μέγιστη ροπή για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κατά την επιτάχυνση, ακόμη και σε χαμηλότερες στροφές – κάτι παρόμοιο με την απόδοση ενός κιβωτίου ταχυτήτων πολλαπλών σταδίων. Αυτή η βελτιστοποιημένη απόδοση ροπής, με πιο άμεση και συνεπή απόδοση, αποτελεί βασικό συστατικό του απολαυστικού χαρακτήρα του Jazz.
Για να μεγιστοποιηθεί η οικονομία στο πρόγραμμα Engine Drive, ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί με τον πιο αποδοτικό τρόπο σε ένα μεγάλο εύρος στροφών . Όταν απαιτείται περισσότερη ισχύς, η σχέση μετάδοσης μπορεί να αλλάξει ώστε ο κινητήρας να περιστρέφεται στις στροφές που παράγει τη μεγαλύτερη ισχύ. Αυτό βελτιώνει επίσης τον ήχο του κινητήρα όταν απαιτείται περισσότερη ροπή και αποφεύγεται ο ανεπιθύμητος θόρυβος από την αύξηση των στροφών.
Βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά
Εκτός από τη βελτιστοποιημένη εξωτερική σχεδίαση, η νέα έκδοση Advance Sport διαθέτει αρκετές αναβαθμίσεις πλαισίου και ένα νέο, πιο δυναμικό προφίλ οδήγησης (drive mode) προκειμένου να προσφέρει μία πιο συναρπαστική εμπειρία σε κατόχους Jazz με σπορ φιλοδοξίες.
Η βελτιωμένη κατανομή των κλίσεων του αμαξώματος εμπρός-πίσω συμβάλλει στη μείωση των κλίσεων κατά τον εγκάρσιο άξονα εξασφαλίζοντας σταθερό και σίγουρο στρίψιμο με υψηλή ταχύτητα. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω των πιο μαλακών κατά 8% και 20% εμπρός και πίσω ελατηρίων, ενώ αυξημένη κατά 6% είναι η ακαμψία των σινεμπλόκ. Επίσης, τα αμορτισέρ είναι πιο σφικτά τόσο κατά τη συμπίεση όσο και κατά την επαναφορά τους.
Το τελευταίο Jazz αποκτά επίσης μια νέα δυναμική ρύθμιση Sport, η οποία, όταν επιλεγεί, αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, ενώ μια αναθεωρημένη λογική γραμμικού ελέγχου αλλαγής ταχυτήτων κρατά κάθε σχέση περισσότερο σε συνθήκες έντονης επιτάχυνσης.
Σε συνδυασμό με την βελτιωμένη ηχητική ανατροφοδότηση στη σπορ οδήγηση του Jazz, όπου ο θόρυβος του κινητήρα διοχετεύεται στην καμπίνα μέσω των ηχείων του οχήματος, η εμπειρία καθίσταται πολύ πιο συναρπαστική.
Εξαιρετική ευελιξία και η καλύτερη στην κατηγορία ποιότητα κύλισης
Το βελτιωμένο πλαίσιο του Jazz Advance Sport παίρνει σάρκα και οστά χάρη στην εξαιρετική ακαμψία του αμαξώματος του βασικού μοντέλου και την υψηλή αναλογία χάλυβα εφελκυστικής αντοχής, τα οποία συμβάλλουν επίσης στη μείωση του βάρους και στη βελτίωση της συμπεριφοράς σε περίπτωση σύγκρουσης. Η υιοθέτηση αλουμινένιας χυτής βάσης για τα πίσω αμορτισέρ, σινεμπλόκ με μειωμένες τριβές και μια διάταξη ανάρτησης με ημιάκαμπτο πίσω άξονα συνεργάζονται με στόχο μία εξαιρετική ποιότητα κύλισης και οδηγική απόλαυση.
Η γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης αυξάνει την ευστάθεια, κάτι που βοηθά το Jazz να προσφέρει μία φυσική αίσθηση ακρίβειας και ευελιξίας όταν στρίβει. Η ευελιξία αυξάνεται ακόμα περισσότερο από ένα σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση που προσφέρει ακριβή πληροφόρηση στον οδηγό και πιο φυσική συμπεριφορά στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Τα εξαρτήματα χαμηλών τριβών της ανάρτησης συνδυάζονται επίσης με το μακρύ μεταξόνιο, ώστε να προσφέρουν ένα εντυπωσιακό επίπεδο σταθερότητας, μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος κατά τον διαμήκη άξονα για μία πιο αξιόπιστη και ισορροπημένη συμπεριφορά.
Ο άμεσος χειρισμός σε συνδυασμό με μία βελτιωμένη συμπεριφορά σε επίπεδο άνεσης επιτυγχάνονται χάρη στο σύστημα Agile Handling Assist (AHA) της Honda. Αυτή η προηγμένη τεχνολογία βελτιώνει τη δυναμική ευστάθεια του αυτοκινήτου, κυρίως στους γρήγορους ελιγμούς αλλαγής διεύθυνσης ή σε στροφές με υψηλά πλευρικά φορτία, όπως για παράδειγμα σε ελιγμούς έκτακτης ανάγκης για την αποφυγή εμποδίων.
Το AHA λειτουργεί μέσω του συστήματος Vehicle Stability Assist και εφαρμόζει ελαφρά πίεση πέδησης, που δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό, στους εσωτερικούς τροχούς όταν στρίβει το τιμόνι. Το αποτέλεσμα είναι αυξημένη απόκριση και ευστάθεια για μία πιο ασφαλή και συναρπαστική οδηγική εμπειρία.
Αξιόπιστη ισχύ πέδησης παρέχει ένα σύστημα με δίσκους σε όλους τους τροχούς – αεριζόμενους εμπρός 262 mm και συμπαγείς πίσω 239 mm – σε συνδυασμό με την υποστήριξη του Vehicle Stability Assist (VSA).
Προηγμένη τεχνολογία συνδεσιμότητας μεταμορφώνει τη ζωή των χρηστών
Το ολοκαίνουργιο Jazz συνεχίζει να προσφέρει στους πελάτες ένα ιδιαίτερα ελκυστικό πακέτο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που συνδυάζει διαισθητική τεχνολογία με απρόσκοπτη συνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο. Η πρόσβαση στις λειτουργίες και τις εφαρμογές ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, όπως δελτίο πρόγνωσης καιρού, χώροι στάθμευσης, μουσική, πλοήγηση, εντοπισμός θέσης και υπηρεσίες τηλεφώνου, γίνεται μέσω της οθόνης αφής ή φωνητικής ενεργοποίησης.
Η απλή στη χρήση οθόνης αφής LCD MMI είναι σχεδιασμένη για να ελαχιστοποιεί τη διάσπαση της προσοχής του οδηγού, διαθέτοντας σαφή, χρωματιστά εικονίδια (tiles) για όλες τις εφαρμογές και φυσικά χειριστήρια για βασικές λειτουργίες που παρέχουν μία πιο ασφαλή και εργονομική εμπειρία. Όλες οι ρυθμίσεις θέρμανσης και εξαερισμού ελέγχονται μέσω φυσικών κουμπιών ή χειριστηρίων αφής με μέγιστη ακρίβεια.
Η πλοήγηση στη διεπαφή του συστήματος γίνεται εύκολα, όπως σε ένα smartphone, με κινήσεις των δαχτύλων (swipe) για σκρολάρισμα σε σελίδες και λίστες. Η οθόνη μπορεί να διαμορφώνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του χρήστη, ενσωματώνοντας προσαρμοζόμενα shortcuts (συντομεύσεις) για λειτουργίες και πηγές ήχου με συχνή χρήση.
Στην ολοκληρωμένη σουίτα ενσωματωμένων εφαρμογών μπορεί να προστεθεί το smartphone mirroring, υποστηριζόμενο από τα Android Auto και Apple CarPlay, με το τελευταίο να διατίθεται μέσω ασύρματης σύνδεσης για πρώτη φορά στο Jazz.
Οι τιμές
Αναλυτικά οι εκδόσεις και οι τιμές του νέου Honda Jazz e:HEV
Έκδοση Τιμή
Elegance 27.500 ευρώ
Advance 29.800 ευρώ
Sport 31.200 ευρώ
Crosstar 31.700 ευρώ