Ο Max Verstappen ήταν στην κορυφή των χρόνων κάθε περιόδου του Αυστριακού GP. Κατάφερε να πάρει 34 βαθμούς το μέγιστο δυνατό στον 9ο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο Ολλανδός επέτρεψε στον εαυτό του την πολυτέλεια, μιας επιπλέον αλλαγής ελαστικών – εκτός προγράμματος – ενώ απέμεναν δυο γύροι για το τέλος. Έτσι κατάφερε να εξασφαλίσει τον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο αγώνα.
Ο Sergio Perez ανέβηκε για δεύτερη φορά στο βάθρο το Σαββατοκύριακο. Έδωσε μάχη για να ανέλθει από την 15η θέση που εκκινούσε στην 3η θέση, το Σάββατο είχε τερματίσει δεύτερος. Οι οδηγοί της Scuderia Ferrari ανέβηκαν δυο φορές στο βάθρο, ο Carlos Sainz ήταν 3ος το Σάββατο στον αγώνα sprint και ο Charles Leclerc ήταν δεύτερος στον κανονικό αγώνα, ήταν η 2η φετινή του εμφάνιση στο βάθρο. Επίσης ήταν η 800στη φορά που ανέβηκε στο βάθρο της F1, ένας οδηγός της Ferrari.
Ο αγώνας διεξήχθη σε στεγνό οδόστρωμα, αλλά οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλότερες από τις ελεύθερες δοκιμές. Είχαμε 24 βαθμούς Κελσίου στον αέρα και 32 βαθμούς Κελσίου στο οδόστρωμα. Οι στρατηγικές που υιοθετήθηκαν ήταν οι προβλεπόμενες. Η μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε κατ’ εξαίρεση από το Verstappen στην τελευταία του προσπάθεια να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο. Οπότε τα χιλιόμετρα που διανύθηκαν ήταν μοιρασμένα, ανάμεσα στην σκληρή γόμα (C3), 54.55% και στη μέση γόμα (C4), 45.3%.
Οι προβλέψεις όσον αφορά στον αριθμό των αλλαγών και των χρονικών σημείων που αυτές θα γίνουν, επιβεβαιώθηκαν. Η στρατηγική των δυο αλλαγών ήταν η ταχύτερη ειδικά για όσους χρησιμοποίησαν δυο σετ μέσης γόμας και ένα σετ σκληρής γόμας.
Η μεγαλύτερη απόσταση με τη σκληρή γόμα διανύθηκε από τον Kevin Magnussen (36 γύροι) ενώ ο Nyck De Vries συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους (33) με τη μέση γόμα.
Ο κ. Mario Isola, Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Pirelli τόνισε ότι: «Ένας οδηγός κυριάρχησε σ’ αυτό το Grand Prix από την αρχή ως το τέλος. Υπήρχε όμως πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στις μάχες των άλλων 19 οδηγών. Από την δική μας πλευρά όλα πήγαν καλά. Οι προσομοιώσεις που είχαμε κάνει πριν τον αγώνα επιβεβαιώθηκαν στην πίστα σε όλες τις μεταβολές συνθηκών που ζήσαμε και τις 3 μέρες. Ξέραμε πως η μαλακή γόμα δεν θα είναι ταιριαστή για τον αγώνα, αλλά τόσο η μέση όσο και η σκληρή γόμα επέτρεψαν στους οδηγούς να πιέσουν και να επιτεθούν όταν ήθελαν. Επέδειξαν αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ τους στην πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης χωρίς καμία από τις δυο, να παρουσιάσει πρόβλημα υπερθέρμανσης. Όσον αφορά στην στρατηγική και πάλι ο αγώνας εξελίχθηκε βάσει σχεδίου. Το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας στον 15ο γύρο δεν επηρέασε τον αριθμό των αλλαγών ελαστικών, αλλά δημιούργησε εναλλακτικές επιλογές όσον αφορά στην πρώτη αλλαγή. Οι τέσσερις πρώτοι στον τερματισμό έκαναν δυο μέρη με τη μέση γόμα και ένα μέρος με τη σκληρή γόμα. Δεν υπολογίζουμε ότι ο Verstappen έκανε μια τελευταία 3η αλλαγή για λόγους που δεν έχουν σχέση με την ανάλυση αγώνα. Όσοι είχαν επιλέξει την Παρασκευή να μην δοκιμάσουν τη σκληρή γόμα και να φυλάξουν και τα δυο σετ C3 για τον αγώνα, τα χρησιμοποίησαν βάζοντας μόνο ένα σετ μέσης γόμας».