Πριν την εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις, σε δήλωσή του ο Νώντας Καρανικόλας είχε τονίσει ότι με δεδομένο ότι θα οδηγεί ίδιο ουσιαστικά αυτοκίνητο με τα πληρώματα της υποστηρικτικής κατηγορίας Junior WRC, μόνο θετικό γεγονός μπορεί να είναι, μια και πέρα από συγκρίσεις σε θέματα επιδόσεων, είναι και μία επιπλέον πρόκληση για διάκριση.
Δεν χρειάστηκε λοιπόν παρά μόνο μία πλήρης ημέρα αγώνα για να αποδειχθεί αυτή η προσέγγιση του οδηγού του Car Center.
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς λοιπόν με το νέο Ford FiestaRally3 κινήθηκαν ανταγωνιστικά στο σύνολο των 4 Ειδικών Διαδρομών (η μία ακυρώθηκε για θέματα ασφαλείας) και δεν δημιούργησαν απλά ένα άνετο «μαξιλάρι» διαφοράς στην κατάταξη μεταξύ των Ελληνικών συμμετοχών της κατηγορίας, αλλά φλέρταραν διαρκώς με το βάθρο της γενικής κατάταξης της κατηγορίας Rally3.
Όμως οι αγώνες έχουν τα «επάνω και τα κάτω», και στο πλήρωμα της Car Center το «κάτω» ήρθε στο τελευταίο 1/3 της Ε.Δ. Ελάτεια όταν ένα κλαταρισμένο ελαστικό εμπρός αριστερά, ανέκοψε τον ρυθμό του Νώντα, αναγκάζοντάς τον να οδηγεί συντηρητικά στα τελευταία κατηφορικά χιλιόμετρα της Ειδικής προκειμένου να προφυλάξει το αυτοκίνητο από μεγαλύτερη βλάβη.
Κάπως έτσι, οι Νώντας και Γιώργος έφεραν το Ford Fiesta Rally 3 της Car Center στο Service Park της Λαμίας, όπου εκεί ανέλαβαν δράση οι μηχανικοί της M-Sportπου έχουν την ευθύνη της συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης του αυτοκινήτου.
Το πρόγραμμα του αγώνα συνεχίζεται με τις 6 Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου, που αναμένεται σε μεγάλο βαθμό να κρίνουν σημαντικά την εξέλιξη του αγώνα.
Την συμμετοχή #53 των Νώντα Καρανικόλα-Γιώργου Κακαβά υποστηρίζουν, ως Μεγάλος Χορηγός η CARCENTER (εμπορία/service/κάθετη υποστήριξη αυτοκινήτων Ford), οι εταιρείες ΕΛΤΡΕΚKΑ – Castrol (eltrekka διανομή λιπαντικών), STOREYOURCAR (συντήρηση ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), TotalPack (car parts & accessories) και DoulakisParts (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το ATHENSVOICE mediagroup.
Ο Νώντας Καρανικόλας είπε: «Θα μπορούσα να πω ότι η σημερινή μας επίδοση ήταν μία ευχάριστη έκπληξη μια και διαπιστώσαμε στην πράξη πόσο ανταγωνιστικοί ήμασταν. Προσωπικά οδήγησα με στόχο να έχω ένα ενιαίο ρυθμό στην οδήγησή μου. Δυστυχώς η απουσία του ρυθμού που ήθελα στην Ε.Δ. Πίσια, αλλά και η ακύρωση του δεύτερου περάσματος στην Ε.Δ. Λουτράκι, μου στέρησαν αυτό το παραπάνω που είδα ότι θα μπορούσα να προσθέσω στο σύνολο της επίδοσής μας στην πρώτη ουσιαστικά αγωνιστική ημέρα του αγώνα. Θα συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο και τις επόμενες δύο ημέρες.»
Ο Γιώργος Κακαβάς είπε: «Ήταν μία γεμάτη ημέρα με απαιτητικές Ειδικές Διαδρομές αλλά εμείς δεν επηρεαστήκαμε σε επίπεδο επιδόσεων. Βασικά μας κούρασε, όπως και τα υπόλοιπα πληρώματα η μεγάλη απλή διαδρομή, κάτι που σε βγάζει εκτός ρυθμού. Θετικό και το γεγονός ότι παρά το κλαταρισμένο ελαστικό έχουμε διατηρήσει την πρώτη θέση στην κατηγορία Rally 3 μεταξύ των Ελληνικών συμμετοχών.
Οι άλλες συμμετοχές του Car Center
Την πρώτη «πλήρη» αγωνιστικά ημέρα του Ράλλυ Ακρόπολις, κάλυψαν και οι άλλες δύο συμμετοχές που υποστηρίζει τεχνικά η Car Center αντιμετωπίζοντας ένα αντιπροσωπευτικό «Ακροπολικό πεδίο»…
Έτσι το πλήρωμα #55 Σπύρος Γαλεράκης-Κώστας Σούκουλης με το Ford Fiesta Rally 3 της Car Center στα χρώματα DavantiTyres, που αντιμετώπισε προβλήματα με την ενδοσυνεννόηση τερμάτισε στην τρίτη θέση της Rally3 στην κατηγορία αυτή, ενώ η ιδιωτική συμμετοχή #51 των Γιώργου Βασιλακη-Νίκου Ιντζόγλου με το Ford Fiesta R5 βρίσκεται στην έβδομη θέση της κατηγορία Rally2 πάλι μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων της κατηγορίας.