Όταν τον Σεπτέμβριο του 2015 αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο παραποιημένων ρύπων στις ΗΠΑ, η VW, της οποίας ήδη οι πωλήσεις βρίσκονταν τα τελευταία χρόνια σε πτώση, φοβόταν ότι θα έχανε μια για πάντα την αμερικανική αγορά. Δύο χρόνια αργότερα όμως η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μοιάζει να αφήνει πίσω της το αμαρτωλό παρελθόν και καταγράφει πλέον εντυπωσιακή άνοδο στις πωλήσεις. Ο επικεφαλής της VW Βόρειας Αμερικής Χίνριχ Βέπκεν δηλώνει ότι «οι ΗΠΑ δίνουν πάντα μια δεύτερη ευκαιρία» και προσθέτει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία «έριξε στην αμερικανική αγορά τα σωστά οχήματα την κατάλληλη στιγμή».
Με δύο ολοκαίνουργια SUV, το Atlas και το Tiguan, η Volkswagen ευελπιστεί να πιάσει τον παλμό της αμερικανικής αγοράς που ζητά ακριβώς τέτοιου είδους μεγάλα οικογενειακά οχήματα. Είναι ωστόσο ακόμα νωρίς για έναν απολογισμό, μιας και τα νέα μοντέλα μόλις κυκλοφόρησαν στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Επιπλέον η VW, σύμφωνα με τη DW, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της, δίνει ισχυρά κίνητρα στους δυνητικούς πελάτες της στην Αμερική. Για παράδειγμα η αυτοκινητοβιομηχανία του Βόλφσμπουργκ προσφέρει στις ΗΠΑ εξαετή εγγύηση μέχρι 115.000 χιλιόμετρα. Συγκριτικά στη Γερμανία στον πελάτη ενός νέου Tiguan προσφέρεται διετής εγγύηση, η οποία μπορεί να παραταθεί μέχρι το πολύ 150.000 χιλιόμετρα με κόστος 1.725 ευρώ.
H VW δίνει εντυπωσιακά κίνητρα σε αμερικανούς πελάτες
Τέλος Σεπτεμβρίου ο επικεφαλής της VW Βόρειας Αμερικής Χίνριχ Βέπκεν υποσχέθηκε να επιστρέψει τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σε τροχιά επιτυχίας. Σχεδιάζει μάλιστα να παρουσιάζει κάθε χρόνια δύο νέα μοντέλα ειδικά για την αμερικανική αγορά. Δηλώνει μάλιστα με αισιοδοξία ότι «στόχος μας είναι η VW να αποκτήσει ρόλο και λόγο στην μαζική αγορά οχημάτων των ΗΠΑ».
Είναι εμφανές ότι η VW κάνει ό,τι περνά από το χέρι της για να κερδίσει ξανά το χαμένο έδαφος στις ΗΠΑ. Όταν αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο παραποίησης ρύπων οι πωλήσεις της εταιρίας έκαναν βουτιά. Προφανώς και γι’ αυτό το λόγο η άνοδος των πωλήσεων φέτος με πάνω από 33% δείχνει τόσο εντυπωσιακή. Παρά το γεγονός ότι οι Γερμανοί αναγκάστηκαν να καταβάλλουν αποζημιώσεις δισεκατομμυρίων και να αγοράσουν πίσω αυτοκίνητα από πελάτες που εξαπατήθηκαν, νομίζοντας ότι αγοράζουν οχήματα φιλικά προς το περιβάλλον, η VW βγαίνει μακροπρόθεσμα κερδισμένη. Και αυτό επειδή λόγω των δελεαστικών προσφορών πολλοί πελάτες έδωσαν πίσω το παλιό αυτοκίνητο και αγόρασαν αμέσως καινούργιο.