Στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής της για την ενίσχυση της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας των πελατών, η Coral Α.Ε. – Shell Licensee ανακοινώνει τη συμμετοχή της στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών από τις 2 έως τις 8 Οκτωβρίου, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Η συμμετοχή της Coral στον εορτασμό αυτής της εβδομάδας αναδεικνύει την πεποίθησή της ότι η εξυπηρέτηση δεν αποτελεί απλώς μια λειτουργική αναγκαιότητα, αλλά τον πυρήνα της ταυτότητας της εταιρείας. Οι δράσεις που έχουν προγραμματιστεί για την εβδομάδα αυτή επιβεβαιώνουν αυτή τn δέσμευση στην παροχή άριστης εξυπηρέτησης.
Με στόχο να δοθεί περαιτέρω έμφαση στην άποψη και την εκτίμηση των πελατών, οι συμμετέχοντες στην έρευνα “Voice of the Customer” θα ανταμείβονται με επιπλέον πόντους επιβράβευσης στην κάρτα allSmart.
Με την προσφορά 1+1 καφέ, οι πελάτες θα μπορούν να μεταφέρουν τη θετική ενέργεια της εβδομάδας προσφέροντας τον επιπλέον καφέ που θα δικαιούνται σε έναν φίλο, συνάδελφο ή αγαπημένο τους πρόσωπο.
Τέλος, τα Social Media της Coral θα φιλοξενήσουν συναρπαστικούς διαγωνισμούς, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους συμμετέχουν να κερδίσουν gift cards για αγορές στα πρατήρια Shell και στο Allsmart.gr.
Αγκαλιάζοντας το πνεύμα της εβδομάδας, μια εορταστική ατμόσφαιρα θα είναι αισθητή σε όλα τα πρατήρια Shell, αντανακλώντας την πεποίθηση της εταιρείας ότι είναι πάντα: «Οι Άνθρωποι που Κάνουν την Διαφορά Πραγματικότητα».