Έντονη ήταν η παρουσία της Τροχαίας σε όλο το Λεκανοπέδιο της Αττικής το διήμερο 10 και 11 Οκτωβρίου με αποτέλεσμα να έχουν βεβαιωθεί πάνω από 350 παραβάσεις σε λιγότερο από 48 ώρες ενώ από εκατοντάδες ιδιοκτήτες αφαιρέθηκαν οι άδειες κυκλοφορίας, οι πινακίδες αλλά και η άδειες οδήγησης!
Πιο συγκεκριμένα οι εξειδικευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής την Τρίτη (10/10) και την Τετάρτη (11/10) διεξήχθησαν κυρίως σε περιοχές όπου παρατηρείται αυξημένη παραβατικότητα με στόχευση την αντιμετώπιση της ηχορρύπανσης που προκαλείται από εξατμίσεις και ηχητικά συστήματα, τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους καθώς και τη βεβαίωση παράνομων σταθμεύσεων.
Σε Δυτική Αττική, Γαλάτσι, Άλιμο, γέφυρα Βρυούλων, καθώς και σε κεντρικούς οδικούς άξονες της Αθήνας (Λεωφόρο Ποσειδώνος, Λεωφόρο Μεσογείων, παράδρομο Κηφισίας, Μιχαλακοπούλου, Πειραιώς) βεβαιώθηκαν συνολικά 353 παραβάσεις Κ.Ο.Κ., για τις οποίες επιβλήθηκαν και τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.
Πιο αναλυτικά, οι 69 παραβάσεις αφορούσαν σε μη χρήση προστατευτικού κράνους, οι 53 σε παράνομη στάθμευση, οι 34 σε μη χρήση ζώνης ασφαλείας, οι 32 σε ταχογράφους, οι 21 σε οδήγηση χωρίς άδεια ικανότητας οδήγησης, οι 17 σε θορύβους (μουσική, μη αποτελεσματικό σιγαστήρα κ.λπ.), οι 16 σε κίνηση σε Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, οι 13 σε έλλειψη καθρεπτών, οι 8 σε Κ.Τ.Ε.Ο., οι 7 σε υπέρβαρο, οι 7 σε φιμέ μεμβράνες, οι 5 σε μη εμφανή πινακίδα, οι 4 σε παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, οι 3 σε επικίνδυνους ελιγμούς, οι 2 σε αλλαγή κατεύθυνσης άνευ φλάς, οι 2 σε απότομη επιβράδυνση και επιτάχυνση, η μία σε φθαρμένα ελαστικά, η μία σε χρήση κινητού τηλεφώνου και οι 58 σε λοιπές παραβάσεις.
Παράλληλα, αφαιρέθηκαν 69 άδειες κυκλοφορίας, 51 άδειες ικανότητας οδήγησης, 40 ζεύγη πινακίδων καθώς και 15 φύλλα ταχογράφου, ενώ ακινητοποιήθηκαν 21 οχήματα και συνελήφθη 1 άτομο για επικίνδυνη οδήγηση.
Οι υπηρεσίες Τροχαίας της Ελληνικής Αστυνομίας προειδοποιούν θα συνεχίσουν καθημερινά και με εντατικούς ρυθμούς να πραγματοποιούν ελέγχους, σε σημεία όπου παρατηρείται αυξημένη παραβατικότητα στη βάση του ολιστικού σχεδίου για την οδική ασφάλεια που εκπονήθηκε και υλοποιείται με συνέπεια.