Ο Max Verstappen εξασφάλισε την 15η νίκη στη σεζόν, ισοφαρίζοντας έτσι το ρεκόρ που σημείωσε πέρυσι. Ήταν επίσης η πεντηκοστή νίκη στην καριέρα του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή. Χρειάστηκε πραγματικά να υπερβάλλει εαυτόν για να κερδίσει, εκκινώντας από την έκτη θέση. Αφού ετέθη επικεφαλής προσπερνώντας τον Lando Norris, ο Max Verstappen χρειάστηκε να αμυνθεί έναντι του Lewis Hamilton, ο οποίος, στο τελευταίο μέρος του αγώνα, χρησιμοποίησε το πλεονέκτημα των ελαστικών του και πίεσε για τη νίκη. Τελικά δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να διεκδικήσει ένα προσπέρασμα. Στο βάθρο εμφανίστηκαν δύο Άγγλοι οδηγοί, με τον οδηγό της Mercedes μπροστά από τον οδηγό της McLaren. Όμως μια παράβαση των τεχνικών κανονισμών ακύρωσε το Hamilton, στη συνέχεια, έτσι ο Norris ανέβηκε 2ος και στην 3η θέση βρέθηκε ο Sainz.
O Mario Isola, Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού της Pirelli, τόνισε ότι:«Σε μία από τις πιο απαιτητικές πίστες της σεζόν, παρακολουθήσαμε έναν αμφιλεγόμενο αγώνα, με συναρπαστικές μονομαχίες τόσο στην πίστα όσο και σε επίπεδο στρατηγικής. Όσον αφορά στη στρατηγική, ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε ο αγώνας επιβεβαίωσε ότι οι δυο αλλαγές ήταν η πιο γρήγορη επιλογή. Η εναλλακτική της μιας αλλαγής απαιτούσε πολύ προσεκτική διαχείριση ελαστικών, καθιστώντας έτσι δύσκολο για έναν οδηγό να πιέζει σκληρά για πολλούς γύρους. Την ίδια στιγμή όσοι βρίσκονταν σε στρατηγική δυο αλλαγών μπορούσαν να το κάνουν. Αυτό συνέβη στον Leclerc, ο οποίος, αν και δεν είδε πτώση απόδοσης προς το τέλος λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, συνειδητοποίησε πως ο ρυθμός του δεν ήταν αρκετά γρήγορος για να αμυνθεί από αρκετούς οδηγούς που επέλεξαν να μπουν στα πιτ δύο φορές (εν τέλει ο Μονεγάσκος μηδενίστηκε λόγω παράβασης των τεχνικών κανονισμών).
Εξετάζοντας την απόδοση των ελαστικών γενικά, η μέση γόμα αποδείχτηκε η πιο κατάλληλη, επειδή πρόσφερε περισσότερο κράτημα από τη σκληρή, χωρίς αντίστοιχα να υπολείπεται σε ρυθμό λόγω σταδιακής πτώσης απόδοσης. Η μαλακή γόμα χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα, μόνο από την AlphaTauri στο τέλος. Κοιτάζοντας την απόδοση του Tsunoda είναι σαφές ότι η μαλακή γόμα είχε την ταχύτητα στον ένα γύρο, αλλά δεν είχε τη σταθερότητα, για μεγαλύτερη απόσταση στην πίστα του Όστιν με τις θερμοκρασίες που επικράτησαν στον αγώνα. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι στον αγώνα δεν υπήρξε πτώση απόδοσης λόγω μετατόπισης γόμας».
Τα ελαστικά στην πίστα
Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών προτίμησε να ξεκινήσει με τη μέση γόμα, οι μόνες εξαιρέσεις ήταν οι Lance Stroll και Nico Hulkenberg, οι οποίοι ξεκίνησαν με τη σκληρή γόμα από το pit lane. Από εκεί ξεκίνησαν και οι έτεροι οδηγοί των δυο ομάδων (Aston Martin, Haas) Fernando Alonso και Kevin Magnussen. Όπως ήταν αναμενόμενο, η πιο γρήγορη στρατηγική ήταν αυτή των δυο αλλαγών από μέση σε σκληρή γόμα. Δύο οδηγοί προσπάθησαν να τρέξουν ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας μόνο μια αλλαγή: ο Charles Leclerc, ο οποίος επέκτεινε το πρώτο μέρος με μέση γόμα ως τον γύρο 23 πριν τρέξει τους υπόλοιπους 33 γύρους μ’ ένα σετ σκληρής γόμας, και ο Daniel Ricciardo που, στον 47ο γύρο, πιθανώς αποδέχτηκε ότι δεν μπορεί να φτάσει ως το τέλος με τη σκληρή γόμα και έβαλε τη μαλακή για τους τελευταίους γύρους. Ο έτερος οδηγός της AlphaTauri, Yuki Tsunoda έκανε το ίδιο, πραγματοποιώντας μια τρίτη αλλαγή στον προτελευταίο γύρο. Με τη μαλακή γόμα πέτυχε τον ταχύτερο γύρο αγώνα και πήρε τον έξτρα βαθμό καθώς τερμάτισε στην πρώτη δεκάδα.