Αν και το Kia Stinger δεν διατίθεται πια, ένα έγγραφο που διέρρευσε πρόσφατα, αποκαλύπτει πως η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζει το διάδοχό του, με την κωδική ονομασία GT1.
Πιθανό όνομα, σύμφωνα με το Carandmotor.gr μάλιστα του μοντέλου παραγωγής να είναι το EV8. Το τελευταίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα επόμενης γενιάς eM της Hyundai Motor Company, η οποία θεωρείται πιο πρωτοποριακή από την E-GMP, που χρησιμοποιούν αυτή την στιγμή τα Kia EV6 και EV9. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο πάτωμα θα μπορούσε να τοποθετηθεί και στο Genesis GV90.
Το επόμενο Stinger αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 113,2 kWh, όντας σημαντικά μεγαλύτερη δηλαδή σε σχέση με εκείνη των 99,8 kWh του EV9 και πολύ πιο κοντά με αυτή του ηγέτη των ηλεκτρικών οχημάτων Lucid Air, η οποία είναι 112 kWh. Έτσι η αυτονομία είναι λογικό να κυμαίνεται μεταξύ των 700 και 800 χιλιομέτρων, που ισχυρίζονται.
Από πλευράς ιπποδύναμης τo Kia GT1 φημολογείται πως θα αποδίδει μέγιστη ισχύ 612 ίππων. Οι 268 θα προέρχονται από το μπροστινό μοτέρ και οι 449 από το πίσω. Σχεδόν τα διπλά νούμερα, συγκριτικά με το μοντέλο που εξοπλιζόταν με τον twin-turbo V6.
Σύμφωνα με το έγγραφο που διέρρευσε, ο αντικαταστάτης του Stinger θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Hwaseong Plant 3 και θα είναι έτοιμο το 2026. Αν και η παραγωγή, ενδέχεται να εξαπλωθεί κι αλλού. Για παράδειγμα το EV9 θα παράγεται στις ΗΠΑ, αλλά η Kia έχει πει πως θα ξεκινήσει να κατασκευάζει EVs και στη Γεωργία από το 2025. Όπου και να φτιάχνεται δεν έχει σημασία, το θέμα είναι το EV8 να είναι ακόμη καλύτερο του EV6 GT, το οποίο χαρακτηρίστηκε ως το πνευματικό παιδί του Stinger GT.