Θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει κανείς τη σεζόν από το Grand Chelem (Γκραν Σλαμ); Αυτό ακριβώς κατόρθωσε ο Max Verstappen στο Grand Prix του Μπαχρέιν, με μια απίστευτη επίδοση. Ο Ολλανδός κέρδισε στον αγώνα, εκκινώντας από την pole position, χωρίς να χάσει το προβάδισμα σε κανέναν από τους 57 γύρους. Σημειώνοντας δε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα με χρόνο 1’32″608 στον 39ο γύρο, οπότε εξασφάλισε και αυτό το βαθμό. Ο πρωταθλητής ήταν ενάμιση δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον δεύτερο καλύτερο χρόνο 1’34″090 που σημείωσε ο Charles Leclerc. Στο βάθρο μαζί με τον Max ανέβηκαν οι Sergio Perez επίσης με Red Bull και Carlos Sainz με Ferrari, στην 3η θέση. Ήταν η 55η νίκη του Verstappen στην καριέρα του. Για τον Ολλανδό ήταν η 5η φορά που σημείωσε Grand Chelem (Γκραν Σλαμ) γεγονός που τον τοποθετεί τρίτο στη σχετική λίστα της κατάταξης όλων των εποχών. Στην ίδια θέση βρίσκονται με επίσης 5 GC, οι Alberto Ascari και Michael Schumacher ενώ πιο μπροστά είναι οι Lewis Hamilton (6) και Jim Clark (8). Η Red Bull, έφτασε τις 114 νίκες ισοφαρίζοντας τη Williams στην τέταρτη θέση της λίστας με τις νικήτριες ομάδες GP.
Η ημέρα στην πίστα
Όσον αφορά στη χρήση και στη στρατηγική των ελαστικών, ο αγώνας εξελίχθηκε σχεδόν όπως προβλέπονταν από τις προσομοιώσεις που πραγματοποιήθηκαν μετά τις κατατακτήριες δοκιμές. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με μαλακά ελαστικά προτού περάσουν στα σκληρά. Κάποιοι, όπως η Red Bull, που είχαν μόνο ένα διαθέσιμο σετ σκληρής γόμας C1 χρησιμοποίησαν στο τέλος το καινούργιο σετ μαλακής γόμας C3 που είχαν εξοικονομήσει από τις κατατακτήριες δοκιμές. Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών επέλεξε να χρησιμοποιήσει το δεύτερο σετ σκληρής γόμας για το τρίτο και τελευταίο μέρος. Οι εξαιρέσεις μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα του ενός χεριού: Ο Nico Hulkenberg, αναγκάστηκε να μπει στο pit στον πρώτο γύρο μετά από μια σύγκρουση στην εκκίνηση έτσι έκανε 3 αλλαγές όπως και οι Pierre Gasly (Alpine) και Logan Sargeant (Williams). Επιχείρησαν κάτι διαφορετικό, οδηγώντας για δυο μέρη αγώνα με τη σκληρή γόμα και άλλα δυο μέρη με τη μαλακή. Ο Daniel Ricciardo (Racing Bulls) πραγματοποίησε δυο αλλαγές, επιλέγοντας για να τερματίσει στον αγώνα, ένα νέο σετ μαλακής γόμας C3.
Ο Mario Isola, διευθυντής Motorsport της Pirelli, δήλωσε ότι: «Το πρώτο Grand Prix του 2024 ήταν σα συνέχεια της προηγούμενης σεζόν με τον Verstappen να αφήνει εύκολα πίσω του τον ανταγωνισμό. Οι υπόλοιποι είχαν μικρές διαφορές ανάμεσά τους. Δεν είναι τυχαίο ότι υπήρχαν πέντε ομάδες στη βαθμολογούμενη δεκάδα σχεδόν με την ίδια σειρά που τερμάτισαν την περασμένη σεζόν, με μόνη εξαίρεση τη Ferrari μπροστά από τη Mercedes. Όσον αφορά στην απόδοση των ελαστικών, δεν υπήρξαν εκπλήξεις: στην πραγματικότητα τα ελαστικά είναι πρακτικά ίδια με αυτά του περσινού αγώνα. Οι τρεις ημέρες δοκιμών εξέλιξης πριν από τον αγώνα έδωσαν στις ομάδες την δυνατότητα να αναλύσουν κάθε πτυχή της απόδοσης των γομών. Οι ελαφρώς χαμηλότερες θερμοκρασίες επέτρεψαν στη μαλακή γόμα να είναι πιο ανταγωνιστική, επειδή υπήρχε λιγότερη θερμική καταπόνηση από ότι θα περίμενε κανείς λαμβάνοντας υπόψη την τραχιά φύση της πίστας. Ωστόσο, μόνο η Red Bull έκανε μια τολμηρή επιλογή στρατηγικής, ενώ οι υπόλοιποι προτίμησαν να χειριστούν την κατάσταση εκ του ασφαλούς, κρατώντας δύο σετ σκληρής γόμας για τον αγώνα».