Μια νέα ανασκόπηση και ανάλυση ατυχημάτων ηλεκτρικών σκούτερ στη Σουηδία από την εταιρεία VTI διαπίστωσε ότι οι περισσότερες συγκρούσεις ήταν ατυχήματα ενός οχήματος που συνέβησαν τα απογεύματα, τα βράδια και τις νύχτες, συχνά τα Σαββατοκύριακα. Τα φυσικά εμπόδια στην υποδομή, όπως τα κράσπεδα και το ανώμαλο έδαφος, και οι κακές καιρικές συνθήκες ήταν συχνά παράγοντες που συνέβαλαν ενώ η χρήση κράνους ήταν πολύ χαμηλή.
Εντυπωσιακά συχνά, ο αναβάτης του ηλεκτρικού σκούτερ στη σύγκρουση ήταν μεθυσμένος ή τουλάχιστον υπό την επήρεια αλκοόλ.
Ένα μεγάλο ποσοστό όσων έχουν ατυχήματα ήταν κάτω των 18 ετών. Τα έτη 2021–22, αυτή η ομάδα αντιπροσώπευε το 23% των τραυματισμένων αναβατών ηλεκτρικών πατινιών.
Σύμφωνα με τον συγγραφέα της έκθεσης, ο αριθμός των νεαρών τραυματιών αυξάνεται, καθώς περισσότεροι αγοράζουν ή τους δίνουν ηλεκτρικά πατίνια. Οι νέοι έχουν επίσης την τάση να τα οδηγούν μαζί με συνεπιβάτη ενώ τα ηλεκτρικά πατίνια είναι σχεδιασμένα μόνο για ένα αναβάτη.
Η έκθεση συζητά διάφορα μέτρα για τη μείωση των ατυχημάτων και την αύξηση της ασφάλειας γύρω από τα ηλεκτρικά πατίνια, συμπεριλαμβανομένων των ορίων στη χρήση αλκοόλ και των απαιτήσεων κράνους. Επισημαίνει επίσης την ανάγκη για επιβολή της αστυνομίας, καθώς και ανησυχίες σχετικά με τα ηλεκτρικά πατίνια που υπερβαίνουν τα τρέχοντα όρια ισχύος και ταχύτητας.