Εαρινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2024 στις Σπέτσες

    Το Εαρινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2024 με προορισμό τις Σπέτσες, πέρασε για άλλη μια φορά στην ιστορία ως μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση.

    Έλαβαν μέρος 80 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα περισσότερα από τα μισά ήταν κατασκευασμένα πριν το 1970, ενώ τα δύο παλαιότερα ήταν έτους κατασκευής 1948 και 1951. Για ακόμη μια φορά τα πληρώματα είχαν δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δυο κατηγορίες, την Classic Regularity με έξη ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 53 χιλιομέτρων και την Touring με λιγότερες ειδικές διαδρομές και χαμηλότερες ταχύτητες.

    Η εκκίνηση δόθηκε το πρωί της Παρασκευής στα  Ίσθμια. Τα αυτοκίνητα και των δύο κατηγοριών αρχικά ακολούθησαν κοινή διαδρομή περνώντας από Ρυτό, Σοφικό, Αγγελόκαστρο, Δήμαινα, Κολιάκι, Τραχειά, Καρατζάς, Ηλιόκαστρο και Θερμησία, και εν συνεχεία κατευθύνθηκαν προς τον τερματισμό του πρώτου σκέλους στο Πόρτο Χέλι, ενώ η κατηγορία Touring ακολούθησε μια συντομότερη διαδρομή. Αυτοκίνητα και πληρώματα πέρασαν με το ferry από την Κόστα στις Σπέτσες όπου παρατάχθηκαν στο χώρο μπροστά από το Poseidonion Grand Hotel, αποτελώντας αντικείμενο θαυμασμού για τους ντόπιους αλλά και τους επισκέπτες του νησιού. Φέτος ανάμεσά τους στάθμευσε και το ηλεκτρικό όχημα «Yoyo» του χορηγού μας, Instacar. Το βράδυ παρόλη την βροχή πληρώματα και συντελεστές της εκδήλωσης συγκεντρώθηκαν στο επιβλητικό σαλόνι του ξενοδοχείου για ένα welcome drink που προσέφερε η Aperol.

    Το Σάββατο το πρωί, πληρώματα και αυτοκίνητα ξεκίνησαν με πολύ δυνατό αέρα ο οποίος δυσχέρανε τις εργασίες της οργάνωσης, (μαζί και το «Yoyo» αλλά εκτός χρονομέτρησης!) για το δεύτερο σκέλος, τον καθιερωμένο γύρο του νησιού με την τελευταία ειδική διαδρομή της εκδήλωσης. Οι συμμετέχοντες τερμάτισαν τελικά στην Αγ. Παρασκευή όπου ακολούθησε το παραδοσιακό πικ-νικ στην παραλία, προσφορά του Εμπορικού & Βιοτεχνικού Συλλόγου Σπετσών, του Συλλόγου Γυναικών των Σπετσών και του Poseidonion Grand Hotel. Φέτος ήταν μαζί μας και την Aperol όπου προσέφερε μη αλκοολούχα ποτά στους συμμετέχοντες που απολάμβαναν την θάλασσα και τη λιακάδα στις chaise-longue της εταιρίας, ενώ ο μουσικός και d.j.  Τζόνυ Βαβούρας έπαιζε ιδανική καλοκαιρινή μουσική.

    Νωρίς το μεσημέρι, τα αυτοκίνητα πέρασαν από το δυτικό μέρος του νησιού και το παλιό λιμάνι ενώ μερικά από αυτά επισκέφθηκαν το καρνάγιο του Κορακή. Στη συνέχεια επέστρεψαν και  στάθμευσαν τα οχήματά τους μπροστά από το ξενοδοχείο.

    Πριν την έναρξη της απονομής των βραβείων στους νικητές, ο αντιπρόεδρος της FIVA, και μέλος του Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ κ. Μ. Γεωργιάκος έκανε μια σύντομη και περιεκτική παρουσίαση της ιστορίας ορισμένων ιδιαίτερων αυτοκινήτων που συμμετείχαν στην εκδήλωση και ακολουθήσε η ψηφοφορία του κοινού για το πιο όμορφο αυτοκίνητο.

    Με τα χρώματα της δύσης ο Πρόεδρος της λέσχης κύριος Γιώργος Αλεβιζόπουλος τίμησε χορηγούς και τοπικούς φορείς και στη συνέχεια βραβεύτηκαν οι νικητές της γενικής κατάταξης της Regularity και της Touring αλλά και των επί μέρους κατηγοριών. Μετά την απονομή ακολούθησε δείπνο με μπουφέ στο ξενοδοχείο με όλους τους συμμετέχοντες, παλαιότερους και νεοεισερχόμενους στο χώρο να γίνονται μια παρέα κάτω από τους ήχους του Τζόνυ Βαβούρα.

    Όπως και πέρσυ, έτσι και φέτος την εκδήλωση πλαισίωσαν αρκετά νέα και νεαρά στην ηλικία πληρώματα. Κάτι το οποίο είναι πολύ ενθαρρυντικό για το μέλλον του χώρου!

    Την Κυριακή, όλοι πήραν το δρόμο της επιστροφής με  τις καλύτερες εντυπώσεις και αναμνήσεις από την εκδήλωση και το μαγευτικό νησί των Σπετσών, ανταλλάσσοντας ευχές για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.

    Νικητές του αγώνα στις δύο βασικές κατηγορίες αναδείχθηκαν οι εξής:

    Regularity                                                                                                                      1οι Δ. Καλογεράς με Alfa Romeo GT 1300 Junior, 1972

    2οι  Andonov GeorgiAndonova Yordanka με Mercedes Benz 190E, 1984

    3οι  Γ. Κατσαούνης – Μ. Μανσόλας, με Porsche  911 Coupe, 1965. 

    Touring

    1οι Ν. Χρυσανθόπουλος – Σ. Χρυσανθόπουλος με Fiat 127, 1979

    2οι  Ν. Παπαδήμας – Σ. Ιωαννίδου με Nissan 200SX 1991

    3οι Α. Νικολαΐδης  –  Φ. Μπαλλή με Alfa Romeo Alfetta GT, 1978.

    Το βραβείο της ψηφοφορίας του κοινού έλαβε η κόκκινη Jaguar XK 140, 1956.

    Αλυτάρχης του αγώνα ήταν ο κύριος Μανώλης Δημακαρέας και η χρονομέτρηση έγινε δορυφορικά από την εταιρεία ANUBE.

    Τα μέλη του Δ.Σ. που έλαβαν μέρος στον αγώνα συμμετείχαν εκτός συναγωνισμού.