Η OMODA εγκαινίασε την οικολογική της συνέντευξη Τύπου με θέμα «Νέα Ενέργεια, Νέο Οικοσύστημα, Νέα Εποχή». Πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της OMODA στο Wuhu της Κίνας, η εκδήλωση συγκέντρωσε προδρόμους της βιομηχανίας, συνεργάτες και εκπροσώπους χρηστών από περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως, μάρτυρες των πολυδιάστατων ανακαλύψεων της OMODA στον νέο ενεργειακό τομέα και οδηγώντας τον οικολογικό μετασχηματισμό της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου στη νέα εποχή.
Ως μια σειρά επικεντρωμένη σε ένα νεανικό δημογραφικό στοιχείο, η OMODA συνέχισε το εξατομικευμένο μέλλον και τη μοντέρνα εικόνα στην έκθεση οικολογικών προϊόντων αυτού του συνεδρίου. Το οικοσύστημα “O-UNIVERSE” ανοίγει συνεχώς νέους δρόμους, με επίκεντρο τις πραγματικές ανάγκες των χρηστών, ενισχύοντας συνεχώς τις βασικές τους αξίες.
Περισσότερα από αυτοκίνητα
Καθώς η κατανάλωση αυτοκινήτου έχει γίνει νεότερη τα τελευταία χρόνια, η Generation Z άρχισε να εντάσσεται στις τάξεις των ιδιοκτητών αυτοκινήτων. Υπό την επίδραση των νέων εννοιών χρήσης οχημάτων, η έννοια που περικλείεται στα αυτοκίνητα έχει σταδιακά επεκταθεί. Δεν είναι πλέον απλώς ένα μέσο μεταφοράς, άλλα χαρακτηριστικά έρχονται όλο και περισσότερο στο προσκήνιο και η κατασκευή ενός οικοσυστήματος χρήστη έχει αρχίσει να παίζει βασικό ρόλο στην προσέλκυση νέων πελατών από τις μάρκες αυτοκινήτων. Από αυτή την άποψη, η OMODA ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή.
Σε αυτήν την οικολογική συνέντευξη Τύπου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας, κ. Shawn, εξέθεσε επίσης το οικοσύστημα OMODA O-UNIVERSE που βασίζεται στην έξυπνη τεχνολογική ζωή, τα μελλοντικά μοντέρνα σπίτια και τον τρόπο ζωής για αθλητικά ταξίδια. Τόνισε, «Η OMODA ελπίζει να προσφέρει στους χρήστες όχι μόνο ένα ή περισσότερα ταξιδιωτικά προϊόντα αλλά, το πιο σημαντικό, τον μελλοντικό τρόπο ζωής που φιλοδοξούν και απολαμβάνουν οι νέοι».
Στο εκθεσιακό πάρκο οικολογικών προϊόντων της Omoda δημιουργήθηκε ένας καθηλωτικός χώρος εμπειρίας ζωντανεύοντας αυτές τις οικολογικές φαντασίες. Εδώ, οι άνθρωποι φάνηκαν να γίνονται επισκέπτες σε έναν άλλον θαυμαστό χρόνο και χώρο: «ρομποτικά σκυλιά» που αναπηδούν σε χώρους χορού, γυαλιά VR που προσφέρουν μια πολυεπίπεδη εμπειρία παιχνιδιού, διάφορες εξαιρετικές οικιακές συσκευές που παρουσιάζουν το μέλλον της οικιακής ζωής, οδηγώντας την τάση στην πράσινη μόδα με ζωντανή οικολογικά ρούχα και ποδήλατα που ξεκινούν διαφορετικούς τρόπους μεταφοράς…
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο οικολογικό εκθεσιακό πάρκο πραγματοποιήθηκε και η παγκόσμια εμφάνιση του άκρως βιονικού ρομπότ βάδισης, Mornine. Το Mornine, κατασκευασμένο από διάφορα βιομιμητικά υλικά, αναπαράγει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα ενός ψηφιακού ατόμου OMODA, κάνοντας τους παρατηρητές να αναφωνήσουν ότι το Mornine είναι «μια πραγματική εκδοχή μιας μηχανικής ομορφιάς». Επιπλέον, ο Mornine μπορεί να περπατήσει σταθερά στη σκηνή με βάδισμα υψηλής δυναμικής απόκρισης. Οι μηχανικοί του βραχίονες και τα επιδέξια χέρια του είναι καλοσχεδιασμένα, με την ικανότητα να πιάνει το χέρι του να είναι το αποκορύφωμα. Ταυτόχρονα, με βάση ένα γενικό μοντέλο AI μεγάλου μεγέθους, ο Mornine έδειξε επίσης μια διαδραστική εμπειρία “χίλια πρόσωπα για χίλια άτομα”.
Προηγουμένως, η OMODA είχε κυκλοφορήσει δύο επεισόδια μίνι ταινιών επιστημονικής φαντασίας, με ειδικά εφέ επιπέδου Χόλιγουντ, παρουσιάζοντας τέλεια την εξατομικευμένη οικολογική κουλτούρα του O-UNIVERSE, συνδέοντας την πραγματική ζωή με τον εικονικό κόσμο και παρέχοντας στους χρήστες μια εμπειρία κάτι περισσότερο από το αυτοκίνητο και μια ατελείωτα εκτεταμένη εμπειρία. μελλοντικός. Η OMODA θα συνεχίσει να παράγει μια σειρά μίνι ταινιών, δημιουργώντας την IP των μίνι ταινιών OMODA και προσεγγίζοντας τους νέους με τρόπους που τους αρέσει περισσότερο.
Στο εκθεσιακό πάρκο οικολογικών προϊόντων της OMODA δημιουργήθηκε ένας καθηλωτικός χώρος εμπειρίας ζωντανεύοντας αυτές τις οικολογικές φαντασίες. Εδώ, οι άνθρωποι φάνηκαν να γίνονται επισκέπτες σε έναν άλλον θαυμαστό χρόνο και χώρο: «ρομποτικά σκυλιά» που αναπηδούν σε χώρους χορού, γυαλιά VR που προσφέρουν μια πολυεπίπεδη εμπειρία παιχνιδιού, διάφορες εξαιρετικές οικιακές συσκευές που παρουσιάζουν το μέλλον της οικιακής ζωής, οδηγώντας την τάση στην πράσινη μόδα με ζωντανή οικολογικά ρούχα και ποδήλατα που ξεκινούν διαφορετικούς τρόπους μεταφοράς…
Αξίζει να αναφέρουμε ότι στο οικολογικό εκθεσιακό πάρκο πραγματοποιήθηκε και η παγκόσμια εμφάνιση του άκρως βιονικού ρομπότ βάδισης, Mornine. Το Mornine, κατασκευασμένο από διάφορα βιομιμητικά υλικά, αναπαράγει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα ενός ψηφιακού ατόμου OMODA, κάνοντας τους παρατηρητές να αναφωνήσουν ότι το Mornine είναι «μια πραγματική εκδοχή μιας μηχανικής ομορφιάς». Επιπλέον, ο Mornine μπορεί να περπατήσει σταθερά στη σκηνή με βάδισμα υψηλής δυναμικής απόκρισης. Οι μηχανικοί του βραχίονες και τα επιδέξια χέρια του είναι καλοσχεδιασμένα, με την ικανότητα να πιάνει το χέρι του να είναι το αποκορύφωμα. Ταυτόχρονα, με βάση ένα γενικό μοντέλο AI μεγάλου μεγέθους, ο Mornine έδειξε επίσης μια διαδραστική εμπειρία “χίλια πρόσωπα για χίλια άτομα”.
Προηγουμένως, η OMODA είχε κυκλοφορήσει δύο επεισόδια μίνι ταινιών επιστημονικής φαντασίας, με ειδικά εφέ επιπέδου Χόλιγουντ, παρουσιάζοντας τέλεια την εξατομικευμένη οικολογική κουλτούρα του O-UNIVERSE, συνδέοντας την πραγματική ζωή με τον εικονικό κόσμο και παρέχοντας στους χρήστες μια εμπειρία κάτι περισσότερο από το αυτοκίνητο και μια ατελείωτα εκτεταμένη εμπειρία. μελλοντικός. Η OMODA θα συνεχίσει να παράγει μια σειρά μίνι ταινιών, δημιουργώντας την IP των μίνι ταινιών OMODA και προσεγγίζοντας τους νέους με τρόπους που τους αρέσει περισσότερο.
Από τους χρήστες έως τους χρήστες, η OMODA είναι ειδικός στην παροχή εξατομικευμένων οικολογικών προϊόντων. Για την OMODA, αυτή η έκθεση δεν ήταν μόνο για την προώθηση προϊόντων αλλά και μια σκηνή για την ερμηνεία του μελλοντικού τρόπου ζωής στους παγκόσμιους χρήστες. Διάφορα οικολογικά προϊόντα επί τόπου προκάλεσαν επίσης έντονο ενδιαφέρον στους παρευρισκόμενους, οι οποίοι εξέφρασαν συλλογικά: «Η OMODA δεν μας φέρνει απλώς μια βόλτα μοδάτη για το μέλλον, αλλά έναν τρόπο ζωής που είναι μοντέρνος, φουτουριστικός και κομψός».
Χτίζοντας ένα πιο πολύτιμο οικοσύστημα
Το κλειδί για ένα οικοσύστημα δεν βρίσκεται μόνο στην τρέχουσα μορφή του, αλλά μάλλον στο πώς θα χτίσει αποτελεσματικά ένα ξεχωριστό οικοσύστημα στο μέλλον.
Στο πλαίσιο του οικοσυστήματος O-UNIVERSE, η OMODA τηρεί τις αρχές της συνδημιουργίας, της κοινής χρήσης και της αμοιβαίας νίκης, παρέχοντας ολοκληρωμένη υποστήριξη του οικοσυστήματος. Κάθε χρήστης είναι ένα «άτομο» μέσα στο οικοσύστημα O-UNIVERSE. Μέσω μιας σειράς κοινοτικών δραστηριοτήτων και διαδραστικών ανταλλαγών, διαμορφώνεται ένας οικολογικός βρόχος συν-δημιουργίας «brand + user» που καταλύει την άπειρη αξία. Προς το τέλος της βιομηχανικής αλυσίδας, το οικοσύστημα O-UNIVERSE στοχεύει επίσης να συμπεριλάβει περισσότερες συνδημιουργικές δυνάμεις, επιτυγχάνοντας οικολογική εξέλιξη, επαγγελματική πρόοδο και κοινή αξία.
Για παράδειγμα, στην πρόσφατα εγκαινιασμένη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, υπό τη μαρτυρία παγκόσμιων πολιτικών, η OMODA παρουσίασε την πλατφόρμα δημόσιας ευημερίας O-UNIVERSE “GREEN OJ“. Αξιοποιώντας τις μελλοντικές τεχνολογίες και την οικολογική ενέργεια «O-Universe», υιοθετεί μια πιο ανοιχτή και περιεκτική στάση, ενθαρρύνοντας τη μεγαλύτερη συμμετοχή του κοινού σε δράσεις για τη συνδημιουργία ενός νέου κεφαλαίου πράσινης, αρμονικής συνύπαρξης ανθρώπου και φύσης με τους χρήστες.
Τον περασμένο Οκτώβριο, η OMODA ξεκίνησε επίσης μια εκδήλωση οικολογικής ποδηλασίας με χιλιάδες χρήστες από περισσότερες από 40 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο, υποστηρίζοντας έναν πράσινο τρόπο ζωής. Στα τέλη του περασμένου έτους, στο Μεξικό, η OMODA ένωσε τις δυνάμεις της με τον τοπικό περιβαλλοντικό ηγέτη των νησιών Arturo Allende για τη διεξαγωγή καθαρισμού ποταμών και πολλές άλλες δράσεις δημόσιας ευημερίας διάρκειας ενός έτους. Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, η OMODA ξεκίνησε μια δραστηριότητα eco-run στη Μαλαισία, με το OMODA E5 ως όχημα ρυθμού, που συνοδεύει περισσότερους από 3.000 συμμετέχοντες που τρέχουν προς ένα πράσινο μέλλον. Κάθε έργο πράσινης δημόσιας ευημερίας έχει συγκεντρώσει τη δύναμη των χρηστών, ενσωματώνοντας στο έπακρο την ιδέα ενός υγιεινού, υγιεινού, αρμονικά συνυπάρχοντος τρόπου ζωής με χαμηλές εκπομπές άνθρακα.
Στο μέλλον, ο ανταγωνισμός στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα περιορίζεται στις δυνατότητες στη μορφή προϊόντος και στη μέθοδο εξυπηρέτησης, αλλά θα αφορά την «ανασυγκρότηση της σχέσης μεταξύ ανθρώπων, αυτοκινήτων, μάρκες και ζωής». Και κάθε χρήστης δεν θα είναι πλέον απλώς ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, αλλά ένας κεντρικός κόμβος όπου η οικολογία ενσωματώνεται και λειτουργεί οργανικά. Πιστεύοντας στην ενδυνάμωση του οικοσυστήματος «O-Universe», η OMODA είναι έτοιμη να δημιουργήσει ακόμα περισσότερες στιγμές «περισσότερο από αυτοκίνητα», κερδίζοντας συνολικά τη μάχη στη νέα εποχή μεταφοράς ενέργειας!