Η ιταλική εταιρεία φαίνεται πως κατασκευάζει ένα ακόμη εργοστάσιο στο Maranello, το οποίο θα συνδράμει στην προσπάθειά της να αυξηθεί η ετήσια παραγωγή από τις 13.000 στις 20.000 μονάδες περίπου.
Αν και οι λεπτομέρειες της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari παραμένουν ακόμα άγνωστες, το EV μηδενικών εκπομπών ρύπων είναι έτοιμο να κάνει το ντεμπούτο στα τέλη του 2025. Και όπως ανακοινώθηκε από πηγές του Reuters, η τιμή του αναμένεται να αγγίζει τις 500.000 ευρώ. Εν τω μεταξύ, φήμες αναφέρουν πως βρίσκεται ήδη στα σκαριά ένα δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο, χωρίς βέβαια να γνωρίζει κανείς πληροφορίες για αυτό.
Την στιγμή που άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάπως… επιβραδύνει τους ρυθμούς τους όσον αφορά τα εν λόγω οχήματα, η Scuderia το πιστεύει πραγματικά, θεωρώντας πως θα προσελκύσει το εύρωστο οικονομικά κοινό. Το κόστος του θα είναι ελαφρώς πάνω από εκείνο της plug–in υβριδικής SF90 Stradale και φυσικά σημαντικά υψηλότερα από τα περισσότερα αυτοκίνητα του είδους. Ωστόσο θα βρίσκεται πολύ πιο κάτω από hypercars, σαν το Rimac Nevera των 2 εκατομμυρίων!
Οι νέες εγκαταστάσεις θα τεθούν σε λειτουργία τους επόμενους τρεις με τέσσερις μήνες. Εκεί θα συναρμολογούνται τόσο συμβατικά βενζινοκίνητα όσο υβριδικά, αλλά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Σκοπός της φίρμας είναι να μετριάσει τις μακριές λίστες αναμονές, καλύπτοντας την αυξανόμενη ζήτηση, ιδιαίτερα σε κάποιες αναδυόμενες αγορές.
Η παρουσίαση του δεύτερου ηλεκτρικού μοντέλου αργεί ακόμα, όμως θα συμβεί στο απώτερο μέλλον, μια και η Purosangue, αλλά και το πρώτο EV, μοιάζουν αρκετά για να αξιοποιήσουν τη δυναμική της παραγωγικότητας.