Μειωμένες κατά 3% ήταν οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Μάιο του 2024 σύμφωνα τα επίσημα στοιχεία της ACEA.
Πιο συγκεκριμένα οι χώρες στις οποίες καταγράφηκε υψηλό ποσοστό πτώσης ήταν η Ιταλία (-6,6%), η Γερμανία (-4,3%) και η Γαλλία (-2,9%). Η Ισπανία, από την άλλη, πέτυχε μέτρια ανάπτυξη 3,4% τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Τον Μάιο 2024, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 12,5% της αγοράς αυτοκινήτων της ΕΕ, καταγράφοντας μείωση 13,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023.
Οι ταξινομήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 12% στις 114.308 μονάδες, με το συνολικό τους μερίδιο αγοράς να πέφτει στο 12,5%. Το Βέλγιο -τώρα η τρίτη μεγαλύτερη αγορά σε όγκο για BEV- και η Γαλλία ήταν οι μόνες βασικές αγορές που κατέγραψαν ανάπτυξη, με 44,8% και 5,4%, αντίστοιχα. Αντίθετα, η Γερμανία (-30,6%) και η Ολλανδία (-11,7%) παρουσίασαν σημαντική πτώση τον περασμένο μήνα. Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο, ταξινομήθηκαν συνολικά 556.276 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Παρά την ύφεση τον Μάιο, οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2024 αυξήθηκαν κατά 4,6% και ανήλθαν σε 4,6 εκατομμύρια μονάδες.
Παρόμοιες επιδόσεις παρουσίασαν όλες οι μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, με την Ισπανία (+6,8%), τη Γερμανία (+5,2%), τη Γαλλία (+4,9%) και την Ιταλία (+3,4%) να σημειώνουν τις καλύτερες επιδόσεις.