Νέες αλλαγές για τους στόλους οχημάτων των εταιρειών ενοικιάσεων εξετάζουν τα συναρμόδια Υπουργεία ώστε να μειωθεί η μέση ηλικία των αυτοκινήτων και να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια.
Σήμερα η ανώτατη ηλικία του οχημάτων που ενοικιάζονται ορίζεται στα 14 έτη με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν παλαιά και πολλές φορές ασυντήρητα οχήματα προς ενοικίαση τα οποία μπορεί να υπενοικιάζονται από εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Ο λόγος αύξησης της ανώτατης ηλικίας των ενοικιάζόμενων αυτοκινήτων προκλήθηκε μέσα στον κορωνοϊό όπου οι εταιρείες ενοικιάσεων ουσιαστικά δεν είχαν αντικείμενο και βέβαια δεν είχαν και την οικονομική δυνατότητα να αντικαταστήσουν το παλαιό στόλο οχημάτων που είχαν στην κατοχή τους.
Στη συνέχεια ήρθε η κρίση που αφορούσε τις αυτοκινητοβιομηχανίες και την έλλειψη των τσιπ με αποτέλεσμα επίσης οι εταιρείες ενοικιάσεων να μην μπορούν να προμηθευτούν καινούρια αυτοκίνητα διατηρώντας το παλαιό τους στόλο οχημάτων.
Ωστόσο όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν σήμερα με αποτέλεσμα οι εταιρείες ενοικιάσεων μετά και από μία εξαιρετική σαιζόν με αρκετή δουλειά και κέρδη να μπορούν να αντικαταστήσουν τα παλαιά τους οχήματα με δεδομένο και το γεγονός ότι οι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ετοιμοπαράδοτα πολλά αυτοκίνητα και σε δελεαστικές τιμές.
Τα συναρμόδια Υπουργεία σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr εξετάζουν την επαναφορά του ορίου ηλικίας των αυτοκινήτων προς ενοικίαση στα 7 ή στα 9 έτη που ήταν το 2015 ώστε να βελτιωθεί η εικόνα του στόλου.
Η μείωση του ορίου ηλικίας του στόλου των αυτοκινήτων προς ενοικίαση αναμένεται να τονώσει ιδιαίτερα τις πωλήσεις καινούριων αλλά και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς οι μεσαίες εταιρείες θα αντικαταστήσουν τα παλαιά τους οχήματα με καινούρια ενώ οι μικρότερες εταιρείες θα αποκτήσουν πιο σύγχρονα και ασφαλέστερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.
Επίσης οι εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίες υπενοικιάζουν τα οχήματά τους σε εταιρείες ενοικιάσεων το καλοκαίρι θα μπορούν να παραχωρούν μόνο σύγχρονα καινούρια αυτοκίνητα και όχι μοντέλα 14ετίας που έχουν διανύσει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και βέβαια παρουσιάζουν συχνές βλάβες και αρκετά από αυτά είναι σε κακή μηχανολογική κατάσταση.