Πρεμιέρα για το ελληνικό e-scooter στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης!

    Πρεμιέρα στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε η νέα start-up εταιρεία που απέκτησε πρόσφατα ο όμιλος Π. Πετρόπουλος η οποία ονομάζεται Ecoshift και ασχολείται με τον σχεδιασμό και την κατασκευή καινοτόμων προϊόντων.

    Η συμμετοχή της νέας εταιρείας του ομίλου Π. Πετρόπουλος στη ΔΕΘ αποτέλεσε την πρώτη επίσημη παρουσίασή της στο κοινό το οποίο έχει μια μοναδική ευκαιρία να δει από κοντά το αποτέλεσμα μιας σκληρής δουλειάς Ελλήνων επιστημόνων.

    Στο περίπτερο της Ecoshift οι επισκέπτες είδαν από κοντά το πρώτο ελληνικό ηλεκτρικό scooter με την ονομασία Noos καθώς και την πρωτοποριακή φορητή μονάδα αποθήκευσης ενέργειας με την ονομασία BES 0.1.

    H Π. Πετρόπουλος με την υλοποίηση του Ecoshift, αναπτύσσει λύσεις για την μικρο-κινητικότητα στις πόλεις, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη ενεργειακών λύσεων τόσο για την κίνηση όσο και για την οικιακή χρήση και τις επιχειρήσεις με όρους βιώσιμης ανάπτυξης στα πλαίσια της προώθησης της κυκλικής οικονομίας.

    To ελληνικό ηλεκτρικό scooter Noos είχε παρουσίασει αποκλειστικά το Carandmotor.gr στις 13 Ιουνίου 2024 το οποίο και αποτελεί «παιδί» Ελλήνων Μηχανολόγων Μηχανικών και Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, οι οποίοι προτίμησαν να δραστηριοποιηθούν στη χώρα μας αντί να φύγουν στο εξωτερικό. Ο Ηλίας Νασιόπουλος (Επικεφαλής της Επιχειρηματικής Μονάδας) και o Λευτέρης Κόζας, ωστόσο έχουν όραμα που δεν περιορίζεται στην ελληνική επικράτεια αλλά περιλαμβάνει σχέδια εξαγωγής των μοντέλων που θα παράγονται στην Ελλάδα με την βοήθεια του ομίλου Π. Πετρόπουλος.

    Το Noos και οι μονάδες αποθήκευσης ενέργειας αναμένεται να ξεκινήσουν την παραγωγή τους από τον Οκτώβριο του 2024, με ετήσια δυναμικότητα παραγωγής τις 5.000 και 3.000 μονάδες αντίστοιχα.

    Το ηλεκτρικό scooter, το οποίο συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Μεταμόρφωσης, κινείται από έναν κινητήρα Bosch με ισχύ από 3 Kw έως 5 Kw ανάλογα με την έκδοση, ενώ η μπαταρία του προσδίδει μια αυτονομία της τάξης των 60 χλμ. Αν ο ιδιοκτήτης επιθυμεί μεγαλύτερη αυτονομία τότε μπορεί να αποκτήσει και δεύτερη μπαταρία η οποία τοποθετείται στον ίδιο αποθηκευτικό χώρο με την πρώτη, διπλασιάζοντας έτσι την αυτονομία κίνησης στα 120 χιλιόμετρα.

    Κατά τη σχεδίαση του Noos έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και στη δυνατότητα επαγγελματικής του χρήσης. Ειδικά δε για τις εταιρείες που διαθέτουν στόλο δικύκλων για υπηρεσίες delivery, έχει προβλεφθεί η εύκολη μετατροπή του οχήματος σε cargo, με την αντικατάσταση του πίσω καθίσματος από μια βάση στήριξης, συμβατή με οποιοδήποτε κυτίο μεταφοράς.

    Το Noos θα βγαίνει σε δύο εκδόσεις που θα αφορούν την κατηγορία L1 και L3 όπου στην πρώτη η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ., ενώ στη δεύτερη η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 80 χλμ./ώρα.

    Ο δεύτερος στόχος του Ecoshift περιλαμβάνει την κατασκευή μπαταριών και μάλιστα, η εταιρεία θα κυκλοφορήσει εντός του 2024 στην Ελλάδα και μονάδες αποθήκευσης ενέργειας ως «backup». Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, δύο από αυτές τις μπαταρίες θα μπορούν να υποστηρίξουν σε όλες τις ανάγκες του ένα σπίτι, για 24 ώρες, σε περίπτωση διακοπής ρεύματος.