Αυτή η νέα μάρκα που φέρνει στην Ελλάδα η Νικ. Ι. Θεοχαράκης!

Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας της με την KGM, η οποία σχεδιάζει, εξελίσσει, παράγει και διαθέτει μια ευρεία γκάμα αυτοκινήτων στην παγκόσμια αγορά επιβεβαιώνοντας πλήρως το ρεπορτάζ του Carandmotor.gr.

Η KGM είναι μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στον χώρο του αυτοκινήτου. Αποτελεί συνέχεια της γνωστής και στην Ελλάδα κορεατικής SsangYong και η ιστορία της ξεκινά το 1954.

Με 70 χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή οχημάτων και βάση της την Νότιο Κορέα, η KGM συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται διαρκώς. Φημισμένη για την υψηλή ποιότητα κατασκευής, σε συνδυασμό με τις ανταγωνιστικές της τιμές, η KGM διαθέτει μια ευρεία γκάμα αυτοκινήτων, από αυτοκίνητα πόλης και compact SUV, έως σκληροτράχηλα pick-up.

Το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά σε μια πρώτη εμφάνιση τα αυτοκίνητα της KGM στην επερχόμενη έκθεση αυτοκινήτων Auto Athina 2024”, στις αρχές Οκτωβρίου, ενώ σύντομα θα ανακοινωθούν περισσότερα για τις τιμές και τις προδιαγραφές των μοντέλων, καθώς και για το Δίκτυο Εμπόρων που θα διαθέτουν τα μοντέλα της KGM ανά την Ελλάδα.

Ποια είναι τα μοντέλα που θα εισαχθούν στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα η KGM θα εισάγει πέντε μοντέλα εκ των οποίων το ένα θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, τα τέσσερα βενζινοκίνητα και το ένα πετρελαιοκίνητο.

Το πρώτο μοντέλο το οποίο και αποτελεί και το φθηνότερο μοντέλο ονομάζεται Tivoli και ανήκει στην κατηγορία B SUV. Το Tivoli είναι ένα ιδιόμορφο SUV με εξωτερικό στυλ που έχει μοντέρνα και ξεχωριστή εμφάνιση.

Το κορεατικό μοντέλο κινεί ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας μόλις 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 163 ίππους. Το μήκος του είναι 4,22 μ. το πλάτος του 1,81 μ. και το ύψος του 1,62 μ. Η κίνηση μεταφέρεται στο εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός χειροκίνητου ή αυτόματου 6τάχυτου κιβωτίου.

Ο εξοπλισμός του διαθέτει τα πάντα και φυσικά καλύπτει και την τελευταία ευρωπαϊκή οδηγία GSR 2.

Το δεύτερο μοντέλο της KGM ανήκει στην κατηγορία C-SUV και φέρει το λογότυπο Korando. To μεσαίας κατηγορίας SUV ενδείκνυται για τους διαθέσιμους χώρους του αλλά και την ξεχωριστή σχεδίαση που διαθέτει. Επίσης διακρίνεται για το πολύ καλό φινίρισμα αλλά και την τεχνολογία που υπάρχει από την βασική έκδοση η οποία θα διατίθεται σε άκρως ανταγωνιστική τιμή.

Στη βασική έκδοση περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων δερμάτινο τιμόνι με φωτεινές αποχρώσεις, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών και οθόνη multimedia 8 ιντσών, εμπρόσθια φώτα ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.

Το Korando κινείται επίσης από τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 163 ίππων. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις.

Στην μεγάλη κατηγορία των D-SUV η KGM έχει τη δική της μοναδική πρόταση η οποία φέρει το λογότυπο Torres και πραγματικά αναμένεται να εντυπωσιάσει ακόμη και τους πλέον απαιτητικούς καταναλωτές. Το Torres με την τολμηρή και εντυπωσιακή σχεδίαση, τους τρισδιάστατους προβολείς και τα πίσω φώτα LED αλλά και την πίσω πόρτα με το κάλυμμα του εφεδρικού τροχού σε προϊδεάζει για off-road περιπέτειες.

Το κορεατικό μοντέλο κινεί ένας τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας μόλις 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 163 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός αυτόματου ή χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις ενώ υπάρχει και η επιλογή της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς αλλά μόνο με το αυτόματο κιβώτιο.

Το Torres στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 207 ίππων που αντλεί την ενέργειά του από μια μπαταρία χωρητικότητας 73,4 Kwh. Η αυτονομία του ηλεκτρικού Torres ξεπερνά τα 460 χλμ.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα, ειδικά για την ελληνική αγορά, μοντέλα της KGM αναμένεται να είναι το Musso Grand το οποίο αφορά σε ένα τετρακίνητο επαγγελματικό όχημα. Το διπλοκάμπινο κορεατικό μοντέλο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,2 λίτρων ο οποίος αποδίδει 202 ίππους και 400 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ.

Το Musso έχει ικανότητα ρυμούλκησης έως 3,5 τόνους ενώ το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται σε 1.024 κιλά.