Honda Forza 125: Το κορυφαίο σπορ GT σκούτερ

Το σπορ GT Forza 125 της Honda είναι το premium σκούτερ μικρού κυβισμού. Προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός ζωηρού κινητήρα τεχνολογίας «enhanced Smart Power+» (eSP+) με νέα χαρτογράφηση ECU, ανανεωμένη εσωτερική δομή σιλανσιέ και αισθητήρα O2 για συμμόρφωση με το πρότυπο Euro 5+, καθώς και ένα ευέλικτο πλαίσιο που αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm, διπλά πίσω αμορτισέρ και τροχούς 15/14 ιντσών εμπρός/πίσω. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα HSTC, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θύρα USB­C, αποθηκευτικό χώρο για δύο κράνη full-face – τώρα με εσωτερικό φωτισμό – φώτα τεχνολογίας LED παντού και λειτουργία Smart Key. Η νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών περιλαμβάνει συνδεσιμότητα Honda RoadSync για smartphone και λειτουργεί μέσω ενός νέου φωτιζόμενου διακόπτη τεσσάρων θέσεων. Παράλληλα με τις νέες χρωματικές επιλογές για το 25YM, διατίθεται επίσης μια νέα ειδική έκδοση (Special Edition).

Με τους σμιλεμένους διπλούς προβολείς LED να αποτελούν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της φυσιογνωμίας του Forza 125, το μοντέλο είναι εμφανώς επηρεασμένο από το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Forza 750, υιοθετώντας μια κομψή και εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Στην κορυφή του άριστα σχεδιασμένου φέρινγκ, βρίσκεται η ζελατίνα που είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε εύρος 180 mm, για μέγιστη αίσθηση ελευθερίας ή προστασίας από τον αέρα.

Η πρακτικότητα επιβεβαιώνεται επίσης μέσω μιας θύρας USB-C στο ντουλαπάκι η οποία παρέχει βολική φόρτιση, ενώ ο φωτιζόμενος πλέον αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για δύο κράνη full face.

Το στιβαρό πλαίσιο που αποτελείται από ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, τηλεσκοπικό πιρούνι 33mm, διπλά πίσω αμορτισέρ και τροχούς 15/14 ιντσών μπροστά/πίσω προσφέρει ευελιξία και ασφάλεια.

Αποδίδοντας ισχύ 14,5 Ps (10,7kW) και μέγιστη ροπή 12,3Nm, ο κινητήρας eSP+ 125cc εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Επίσης τώρα συμμορφώνεται με το πρότυπο Euro 5+ με νέα χαρτογράφηση της ECU, ανανεωμένη εσωτερική δομή σιλανσιέ και αισθητήρα O2. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) διατηρεί την πρόσφυση του πίσω ελαστικού.