Ο διάδοχος του Xpeng P7 έκανε την πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, με μεγάλες τεχνολογικές αναβαθμίσεις με τις οποίες οι Κινέζοι φιλοδοξούν να το κάνουν το «πρώτο όχημα στον κόσμο κινούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη».
H Xpeng ήδη πουλά το Ρ7 -μαζί με δύο άλλα μοντέλα- σε 11 χώρες κυρίως την Βόρειας Ευρώπης και της Ιβηρικής, ήδη βρίσκει το δρόμο της και στην Ελλάδα, και τώρα με το νέο Ρ7+ φιλοδοξεί να κάνει άλλο ένα μεγάλο βήμα καθιέρωσης στην ήπειρό μας.
Το Xpeng P7+ είναι ένα πεντάθυρο με σιλουέτα sedan και γραμμές fastback, μεγάλου μεγέθους – καθώς το μήκος του ξεπερνά τα 5 μέτρα και το μεταξόνιο αγγίζει τα 3,0 μέτρα. Αυτό το καθιστά 17 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος του υπάρχοντος Ρ7, με αποτέλεσμα το πορτ-μπαγκάζ να έχει την εντυπωσιακή χωρητικότητα των 725 λίτρων.
Στο ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικό, κάτω από την μεγάλη φωτεινή ηλιοροφή, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα με επένδυση δέρματος Nappa, εξαερισμό και μασάζ, καθώς και επένδυση από αφρό μνήμης και ηλεκτρική ρύθμιση. Το ηχοσύστημα με 20 ηχεία και λειτουργία surround συνοδεύεται από σύστημα μείωσης θορύβου.
Τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2++ (Μερικώς Αυτοματοποιημένη Οδήγηση) αποτελούν μέρος μιας σουίτας προηγμένων ADAS, τα οποία αναβαθμίζονται συνεχώς online (μέσω OTA – Over The Air), σε συνδυασμό με τη λύση AI Hawkeye της Xpeng, που τροφοδοτείται από μοντέλα Τεχνητής Νοημοσύνης.
Το νέο κινέζικο ηλεκτρικό fastback σεντάν προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με κινητήρες στον πίσω άξονα: το Lev1 2WD με ισχύ 245 ίππων και το Lev2 2WD με ισχύ 320 ίππων.
Το Lev1 διαθέτει μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 60,7 kWh με αυτονομία 602 χιλιομέτρων (σύμφωνα με το κινεζικό πρότυπο CLTC), ενώ το Lev2 διαθέτει μπαταρία 76,3 kWh και αυτονομία 710 km. Και στις δύο εκδόσεις η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 200 χλμ/ώρα.Η ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800V εξασφαλίζει πολύ χαμηλή κατανάλωση, γύρω στα 11,6 kWh / 100 km (κύκλος CLTC), καθώς και υψηλή ισχύ φόρτισης.
Η τιμή του Xpeng P7+ δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί επίσημα, αλλά δεδομένου ότι το υπάρχον P7 πωλείται στη Γαλλία και τη Γερμανία γύρω στα 50.000 ευρώ, είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι το P7+ θα μπορούσε να ξεκινά από τουλάχιστον 55.000 χιλιάδες ευρώ.