Η ανανέωση του Peugeot 3008 ήταν εντυπωσιακή ωστόσο το γαλλικό εργοστάσιο προχώρησε ένα βήμα παραπάνω καθώς εφοδίασε εντυπωσιακό μοντέλο με αμιγώς υβριδική τεχνολογία, περισσότερη δύναμη με την ταυτόχρονη μείωση του κόστους χρήσης κάτι που θε εκτιμήσουν δεόντος οι κάτοχοί του.
Με τιμή από 36.900 ευρώ το Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6 αναμενόμενα θα είναι η πιο οικονομική έκδοση του καταλόγου του νέου 3008 ωστόσο συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση ενώ το υβριδικό σύστημα καλύπτεται από εκτεταμένη εγγύηση της μπαταρίας κίνησης 8 έτη ή 160 000 km, υπό την προϋπόθεση ελάχιστης ικανότητας μπαταρίας 70%.
Το καινούργιο 3008 λοιπόν, αποδεικνύει σε κάθε πτυχή του πως, οι μηχανικοί που το σχεδίασαν φρόντισαν να το εφοδιάσουν με όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να είναι άψογο στη πράξη, και όλα αυτά με μία ιδιαίτερη αισθητική που όπως και να το κάνουμε ομορφαίνει αρκετά παραπάνω τη καθημερινότητα.
Μοναδική σχεδίαση
Το ξεχωριστό στιλ και η υψηλή αισθητική είναι δύο από τα βασικά στοιχεία της σχεδίασης του νέου Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6 τα οποία προστίθενται δίπλα στη γαλλική φινέτσα και το δυναμικό desing.
Αναμφίβολα το γαλλικό μοντέλο είναι ένα από τα πιο καλαίσθητα SUV με την εμφάνιση του με τις λεπτομέρειες να τονίζουν περαιτέρω το μοναδικό του χαρακτήρα. Το λογότυπο έχει αλλάξει ριζικά ενώ πέραν της εμβληματικής πλέον φωτεινής υπογραφής με τις τρεις «νυχιές» – φώτα ημέρας στα άκρα του προφυλαχτήρα που διατηρείται, οι προβολείς και η μάσκα έχουν αλλάξει εντελώς. Οι εξαιρετικά λεπτοί προβολείς τεχνολογίας LED φιλοξενούνται σε μια κομψή λωρίδα που ενώνει τα δύο άκρα και σε συνδυασμό με την άκρως επιβλητική μάσκα και την εξίσου επιβλητική εισαγωγή αέρα του εμπρός προφυλαχτήρα, έρχονται και προσδίδουν στο 3008 μια ιδιαίτερα ξεχωριστή εμφάνιση, που επιβεβαιώνει το μοντέρνο χαρακτήρα και την έντονη προσωπικότητά του.
Στο νέο Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DCS6 υπάρχει η παραδοσιακή κλίση της γραμμής fastback στο πίσω μέρος, με μια «αιωρούμενη» αεροτομή η οποία υπερτονίζει τη κουπέ διαμόρφωση του αμαξώματος βελτιστοποιώντας την αεροδυναμική του (Cx 0.28). Ταυτόχρονα δε, το ιδιαίτερο στυλ της εντυπωσιακής ουράς υπογραμμίζεται από, την εμβληματική φωτεινή υπογραφή των πίσω φαναριών τεχνολογίας LED.
Άνεση, πολυτέλεια και τεχνολογία
Οι σχεδιαστές του νέου 3008 ανασχεδίασαν πλήρως την καμπίνα του νέου μοντέλου και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό καθώς το 3008 Hybrid 136 e-DCS6 απέκτησε μεγαλύτερη άνεση, πολυτέλεια αλλά και περισσότερη τεχνολογία.
Το πανέμορφο μικρό τιμόνι, η εντυπωσιακή αιωρούμενη πανοραμική οθόνη 21 ιντσών του επανασχεδιασμένου i-Cockpit και η φαντασμαγορική κεντρική κονσόλα, συνθέτουν ένα οδηγοκεντρικό αλλά εντυπωσιακό πιλοτήριο.
Οι φυσικοί διακόπτες δεν υφίστανται και αντ’ αυτών συναντούμε τα βολικά χειριστήρια αφής i-Toggles που φιλοξενούνται κεντρικό τμήμα του ταμπλό, παρέχοντας γρήγορη πρόσβαση σε 10 λειτουργίες. Αναμφίβολα η εργονομία, είναι ένα επιπλέον ισχυρό πλεονέκτημα που φέρει στις αποσκευές του το νέο 3008, κάτι που επαληθεύεται και στα υπόλοιπα σημεία του ιδιαίτερα καλοφτιαγμένου σαλονιού του το οποίο διακρίνεται για την άνεσή του.
Επίσης ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός, ο οποίος μπορεί να προσαρμοστεί σε 8 διαφορετικά χρώματα ενώ υπάρχουν άπειρες θήκες για μικροαντικείμενα!
Τεράστιος είναι και ο χώρος αποσκευών ο οποίος έχει χωρητικότητα 520 λίτρα (ή 1.480 λίτρα με τη πλήρη αναδίπλωση των καθισμάτων) ο οποίος συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων της κατηγορίας.
136 ίπποι
Κάτω από το καπό του 3008 Hybrid 136 e-DCS6 βρίσκονταν ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων PureTech με 136 ίππους και ένας ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη 21 ίππων, καθώς και μία μπαταρία ιόντων λιθίου (ωφέλιμης χωρητικότητας 0,43 kWh) η οποία ζυγίζει μόλις 12,1 κιλά και έχει τοποθετηθεί κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού.
Η συνολική απόδοση του υβριδικού συνόλου φθάνει τους 136 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τα 230Nm μέγιστης ροπής που αποδίδονται στις 1.750 σ.α.λ. και μεταφέρονται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω του ολοκαίνουργιου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη e-DSC6 έξι σχέσεων.
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα ήπιο υβριδικό σύστημα σε κατάσταση κίνησης με χαμηλό φορτίο λειτουργίας ή ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα, ο θερμικός κινητήρας απενεργοποιείται και το 3008 κινείται αμιγώς ηλεκτρικά χαρακτηριστικό που αποφέρει κατά τη Peugeot μείωση των εκπομπών ρύπων CO2 και της κατανάλωσης καυσίμου έως 20%!
Η μπαταρία φορτίζει από την λειτουργία ανάκτησης όσο βεβαίως και από το θερμικό σύνολο. Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport) τα οποία αλλάζουν την χαρτογράφηση του κινητήρα με αποτέλεσμα να δίδεται έμφαση σε ότι επιθυμεί το οδηγός του.
Οι εναλλαγές στα μοτίβα λειτουργίας θερμικού κινητήρα – ηλεκτρικού μοτέρ πραγματοποιούνται τάχιστα, ενώ ιδιαίτερα καλό και γρήγορο αποδείχθηκε το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DSC6 έξι σχέσεων.
Ωστόσο το άκρως εντυπωσιακό στοιχείο στο νέο 3008 Hybrid 136 e-DCS6 αφορά στην κατανάλωση καυσίμου η οποία ανήλθε σε περίπου 5,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. ενώ η αυτονομία με ένα ρεζερβουάρ ξεπέρασε τα 700 χλμ.!
Με ελάχιστο κόστος χρήσης
Ιδιαίτερα εμφανή είναι τα οφέλη της υβριδικής τεχνολογίας στο 3008 Hybrid 136 e-DCS6 με την πολιτισμένη λειτουργία του μηχανικού συνόλου αλλά και την δύναμη να είναι υπαρκτή σε κάθε κάλεσμα του οδηγού.
Στο εθνικό οδικό δίκτυο το γαλλικό μοντέλο είναι απίστευτα σταθερό στις υψηλές ταχύτητες εμπνέοντας σιγουριά ακόμα και όταν κινείται γύρω ή με τη τελική του ταχύτητα που είναι πέριξ των 200 χλμ./ώρα.
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το 3008 Hybrid 136 e-DCS6 παρά τον μεγάλο όγκο και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 19,8 εκατοστών, στρίβει όπως ακριβώς περιμένεις από ένα σύγχρονο Peugeot. Δηλαδή με το νέο 3008 μπορείς να ακολουθήσεις σε μία ορεινή διαδρομή πολύ σβέλτο ρυθμό χωρίς να νιώσεις στιγμή ανασφάλεια. Μάλιστα ο οδηγός έχει στην διάθεσή του και χειροκίνητη λειτουργία στο αυτόματο κιβώτιο μέσω των paddles στο τιμόνι με την οποία προβαίνει σε άμεσα ανεβοκατεβάσματα στις σχέσεις μεγιστοποιώντας το αίσθημα της εμπιστοσύνης.
Μέσα στην πόλη το ήπια υβριδικό σύνολο, το e-DSC6 και η καλή περιμετρική ορατότητα επιτρέπουν στο νέο 3008 να κινείται με μεγάλη ευχέρεια και οικονομία. Στο παρκάρισμα ο μεγάλος όγκος δεν αποτελεί τελικά πρόβλημα αφού το τιμόνι κόβει αρκετά και έχει μικρό κύκλο στροφής ενώ σύμμαχος του οδηγού αποτελεί και η κάμερα οπισθοπορείας.
ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Κόστος χρήσης
Εγγύηση
Εξοπλισμός
Άνεση
Πολυτέλεια
ΚΑΤΑ
Τέλη Κυκλοφορίας