Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις επέστρεψε πέρυσι στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας και έπειτα από την επιτυχημένη διοργάνωση του 2023, διατήρησε τη θέση του σε αυτό και τη φετινή χρονιά. Ο τελευταίος γύρος του θεσμού που θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου, προσέλκυσε 61 συμμετοχές από 9 χώρες στην κατηγορία Sporting. Τόσο ο τίτλος του Πρωταθλητή Ευρώπης στη γενική, όσο και αυτός στην Κατηγορία 4 θα κριθούν στη χώρα μας, με το ενδιαφέρον από τους συμμετέχοντες να μη λείπει και στις υπόλοιπες κατηγορίες. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις αποτελεί παράλληλα τον τέταρτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, με αυξημένο συντελεστή 3 και αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του θεσμού.
Βαθμούς για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα θα διεκδικήσουν 13 πληρώματα, με ένα Ελληνικό ανάμεσά τους. Με αρκετές παραστάσεις από αγώνες του Παγκοσμίου και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι Tibor Erdi jr–Istvan Kerek (Ford Sierra RS Cosworth 4x4) έρχονται στη χώρα μας για να αγωνιστούν για πρώτη φορά στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Μαγυάροι βρίσκονται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και στην Ελλάδα θα επιδιώξουν να κατακτήσουν τον τίτλο. Να σημειωθεί ότι ο οδηγός έχει συμμετάσχει 4 φορές στο Ράλλυ Ακρόπολις (2014, 2016, 2016, 2018), όταν αυτό αποτελούσε μέρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Ένα εντυπωσιακό Audi Quattro θα οδηγήσουν οι Ιταλοί «Zippo»-Nicola Arena που είναι στην κορυφή της βαθμολογίας. Με 30 χρόνια εμπειρίας από τους αγώνες ράλλυ, ο 2 φορές Πρωταθλητής Ευρώπης στην Κατηγορία 3, “Zippo”, θέτει ισχυρή υποψηφιότητα για τη νίκη, λίγες ημέρες, μάλιστα, μετά την επικράτησή του στην κατηγορία των Ιστορικών στα FIA Motorsport Games. Το μοναδικό Ελληνικό πλήρωμα που θα έχει δικαίωμα συλλογής βαθμών για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, καθώς και για το Ελληνικό, είναι αυτό των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Αθανάσιου Σαμαρά. Με μία πανέμορφη Lancia 037 Rally στα χέρια τους, πέρυσι δεν το ευχαριστήθηκαν και φέτος ευελπιστούν σε ένα θετικό αποτέλεσμα το οποίο θα τους διατηρήσει στην κορυφή του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Επιλεγμένους αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ακολούθησε φέτος ο Πολωνός Maciej Lubiak που θα έχει στο δεξί μπάκετ μίας Porsche 911 SC τον Grzegorz Dachowski. Με μεγάλη εμπειρία από τη συμμετοχή σε αγώνες της χώρας του, φέτος είναι η πρώτη χρονιά εμπλοκής με το χώρο των Ιστορικών. Δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ο Ernie Graham που θα αγωνιστεί με συνοδηγό στο Ford Escort RS1800 MKII την κόρη του, Anna Graham. Τρίτος στην περσινή διοργάνωση, αυτή θα είναι η πέμπτη συμμετοχή του Βρετανού οδηγού στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που διεκδικεί τον τίτλο τόσο σε επίπεδο γενικής, όσο και στην Κατηγορία 4. Σε έξι αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος εκκίνησαν φέτος οι Βέλγοι Christophe Jacob–Isabelle Regnier που έρχονται για πρώτη φορά στη χώρα μας έχοντας στα χέρια τους ένα Ford Escort RS1800 MKII. Με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστούν οι Βρετανοί Richard Jordan–Sam Collis, θέλοντας να κάνουν έναν απροβλημάτιστο αγώνα, στην πρώτη τους συμμετοχή εκτός του νησιού, ενώ τον τίτλο στην Κατηγορία 1 του Ευρωπαϊκού εξασφάλισαν οι Βρετανοί James Potter–Karen Graham που θα αγωνιστούν στη χώρα μας με ένα Ford Escort. Με περισσότερα από 50 (!) χρόνια εμπειρίας από το χώρο των αγώνων, ο «αειθαλής» Ιταλός, Antonio Parisi έρχεται για 7η φορά στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις. «Όπλο» του θα είναι μια κόκκινη Porsche 911 S, ενώ τις σημειώσεις θα διαβάζει ο Giuseppe D’Angelo. Από εκεί και πέρα, με Ελληνικές ρίζες, ο Ιταλός Andrea Evangelos Farmakakis θα οδηγήσει ένα Ford Escort RS2000 MKII με συνοδηγό τον πολύπειρο Giovanni Bernacchini, με τους Πολωνούς Piotr Gadomski–Bartlomiej Meka (Toyota Corolla AE82) να έρχονται στη χώρα μας με στόχο να εξασφαλίσουν και μαθηματικά τον τίτλο στα προσθιοκίνητα. Λάτρεις των Ιστορικών αυτοκινήτων, οι Γερμανοί Siegfried Mayr–Renate Mayr συμμετέχουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στον αγώνα, οδηγώντας ένα Volvo 244. Στην Κατηγορία 1 που απευθύνεται σε αυτοκίνητα έως το 1969 θα συμμετάσχουν οι Ιταλοί Carlo Fiorito–Nicolo Ventoso, θέλοντας να αποφύγουν τις κακοτοπιές των ειδικών διαδρομών με την BMW 2002 Tii που θα έχουν στα χέρια τους.
Όσον αφορά στους αγωνιζόμενους του Ελληνικού πρωταθλήματος, ταχύτερο Ελληνικό πλήρωμα στην περσινή έκδοση του αγώνα αναδείχθηκε αυτό των Μάριου Σταφυλοπάτη-Γιώργου Χατζηρήγα, οι οποίοι θέλουν να πετύχουν κάτι ανάλογο και φέτος. Αυτή τη φορά, οι περσινοί Πρωταθλητές Ελλάδος στην κατηγορία των Ιστορικών θα οδηγήσουν μία Lancia Delta Integrale. Με αρκετές επιτυχίες στο παλμαρέ του, ο Παναγιώτης Παραδείσης θα ριχτεί στη μάχη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις με ένα Ford Escort RS 1800 MKII και τον Μιχάλη Φράγκου δίπλα του. Νικητής στον τελευταίο γύρο του θεσμού που διεξήχθη στις αρχές Οκτώβρη, ο Κυπελλούχος Ράλλυ Χώματος του 2023 θέλει έναν τερματισμό στον αγώνα, κάτι το οποίο δεν κατάφερε την περσινή χρονιά. Με ένα Volkswagen Golf II θα λάβουν μέρος οι Σωτήρης Σκαλτσάς-Νίκος Τσάδαρης, με τον έμπειρο οδηγό, που πρωταγωνιστούσε στην ανταγωνιστική Α5 προ 20 και πλέον ετών, να επιστρέφει στον αγώνα έπειτα από διάλειμμα ενός έτους. Με ενδιαφέρον αναμένεται η συμμετοχή του Ghislain de Mevius, γιου του παλιού μας γνώριμου από τη συμμετοχή του στο Ράλλυ Ακρόπολις, Gregoire de Mevius. Με μεγάλη εμπειρία από τη συμμετοχή του σε επιλεγμένους αγώνες του WRC2 και διεκδικητής του Βελγικού πρωταθλήματος επί σειρά ετών, ο 36χρονος Βέλγος, όμως αναμένεται ανταγωνιστικός με το Mazda 323 4WD και τον συμπατριώτη του Johan Jalet στο δεξί μπάκετ. Το σίγουρο είναι ότι θα ξυπνήσει μνήμες του παρελθόντος σε όσους βρεθούν στις διαδρομές του αγώνα, καθώς και ο πατέρας του αγωνίστηκε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στα Ελληνικά βουνά στα τέλη της δεκαετίας του ’80.
Μακριά από προβλήματα θέλουν να μείνουν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου, οι οποίοι αν και φέτος δεν ακολουθούν το θεσμό του πρωταθλήματος, στοχεύουν σε ένα θετικό αποτέλεσμα με το Ford Escort RS2000 MKII. Πέρυσι εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους στην εναρκτήρια ειδική του Σαββάτου κι ενώ ήταν στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Ανταγωνιστικοί αναμένεται να είναι οι Ιωάννης Τσαλαματάς-Νίκος Μπαμπαλής (Ford Escort RS2000 MKII) που επιστρέφουν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ κανείς δεν μπορεί να λησμονήσει τη νίκη τους στο ασφάλτινο σκέλος του αγώνα το 2015, όσον αφορά το Ελληνικό Πρωτάθλημα. Οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου θα οδηγήσουν ένα Ford Escort MKI, έχοντας τερματίσει έβδομοι πέρυσι, ενώ το 2022, ο οδηγός είχε ανεβεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου στον αγώνα, με συνοδηγό τότε τον Μιχάλη Φράγκου. Με στόχο να φτάσει στον τερματισμό στην Ιτέα το απόγευμα της Κυριακής 10 Νοεμβρίου αγωνίζεται για άλλη μια χρονιά στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ο Αλέξανδρος Ρουστέμης, αυτή τη φορά με τον Νικόλαο Γιαννόπουλο στο δεξί μπάκετ εντός εντυπωσιακού Ford Sierra RS Cosworth. Με ένα Talbot Sunbeam που «όργωνε» τις ειδικές διαδρομές τη δεκαετία του ’80 στα χέρια του Μανώλη Παναγιωτόπουλου, θα συμμετάσχουν οι Στέλιος Γιαμαλάκης-Νίκος Σάμιος. Προερχόμενος από τον χώρο των Regularity, ο Γιώργος Δελαπόρτας αποφάσισε να μεταπηδήσει στη Sporting πέρυσι και δεν το μετάνιωσε, ακολουθώντας το θεσμό του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ με σύγχρονο αυτοκίνητο. Στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα οδηγήσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ένα Volkswagen Golf II με συνοδηγό τον Βαγγέλη Παναρίτη. Παρά τη μικρή του εμπειρία από το χώρο των αγώνων ράλλυ, ο Δημήτρης Παύλος Μελάς είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στο Φθινοπωρινό Ράλλυ στις αρχές Οκτωβρίου. Με συνοδηγό τον νεαρό Στάθη Βαρδαξή θα έχουν στα χέρια τους μία Porsche 911 Carrera RS 3.0, στη δεύτερη συμμετοχή τους στον αγώνα. Δεν κατάφεραν να εκκινήσουν πέρυσι οι Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman που το τριήμερο 8-10 Νοεμβρίου θα οδηγήσουν για πρώτη φορά ένα Fiat 131 Racing που απέκτησε ο οδηγός. Την εμπειρία ενός Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα ζήσει για πρώτη φορά ο Πρωταθλητής Αναβάσεων και Πρωταθλητής Ράλλυ στην F2 το 2023, Πασχάλης Χατζημάρκος που θα έχει στο δεξί μπάκετ ενός Ford Escort MKII τον Μάριο Τσαούσογλου. Η ταχύτητα του διδύμου είναι αδιαμφισβήτητη και αναμένεται να διεκδικήσουν μια θέση ψηλά στην κατάταξη.
Με την ίδια περσινή πετυχημένη συνταγή επιστρέφουν οι Κωνσταντίνος Αργυρίου-Σταμάτης Λάσκος, που το 2023 αποτέλεσαν την ευχάριστη έκπληξη του αγώνα, ολοκληρώνοντας στην 8η θέση γενικής με ένα Toyota Starlet EP71. Προερχόμενος από το χώρο των ασφάλτινων ράλλυ, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος τα καταφέρνει περίφημα και στο χώμα. Με μία Toyota Corolla KE30, με την οποία διεκδίκησε το Πρωτάθλημα Ιστορικών το 2023 και την Χαρά Μωραΐτη δίπλα του, θα αγωνιστούν με στόχο να τερματίσουν σε ένα ακόμη Ιστορικό Ακρόπολις. Για πρώτη φορά θα οδηγήσει μία Toyota Celica TA22 ο πάντοτε θεαματικός Κωνσταντίνος Μυλωνάς, έχοντα δίπλα του τον Λαμιώτη Νίκο Παραπέρα, ενώ ένα χρόνο μετά την επιτυχημένη παρουσία τους στον αγώνα, επιστρέφουν στα μπάκετ ενός Opel Corsa GSI πρώτης γενιάς οι Πρωταθλητές Ελλάδος του 2012, Γρηγόρης Νιώρας-Κωνσταντίνος Κακαλής. Πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι Χάρης Μανουσαρίδης-Ιωάννης Τζόγιας με το πισωκίνητο Ford Escort MKII, ενώ οι ένατοι του περσινού αγώνα, Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας θα συμμετάσχουν και φέτος με ένα Toyota Starlet EP71 Turbo. Λίγες ημέρες μετά την τρίτη θέση στα Ιστορικά στο πρωταθληματικό Φθινοπωρινό Ράλλυ, οι Ιωάννης Παράβαλος-Διονύσης Κολοτούρος θα οδηγήσουν μία Toyota Corolla AE92 με στόχο τους βαθμούς. Να ζήσουν την εμπειρία της συμμετοχής σε ένα Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θέλουν οι Βρετανοί Philip Young–Peter Dowds που θα δέσουν και πάλι ζώνες στα μπάκετ, έπειτα από 16 χρόνια! Το δίδυμο θα οδηγήσει ένα Ford Escort RS 1800 MKII. Για τρίτη χρονιά θα συμμετάσχουν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις οι Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος-Κώστας Κόντος με μία Toyota Corolla AE86, που αν και άτυχοι το 2022, πέρυσι κατάφεραν να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις αντιξοότητες του αγώνα.
Έπειτα από 20 χρόνια ενασχόλησης με το ασφάλτινο τερέν, οι Ιωάννης Καλαϊτζιάν-«Μαριάννα Καλογηράτου» (Fiat Ritmo) «πάτησαν» για πρώτη φορά χώμα στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις το 2022 και έκτοτε δίνουν το παρών κάθε χρόνο στη διοργάνωση. Μια πισωκίνητη Toyota Corolla AE86 θα μοιραστούν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Απόστολος Πάλλας, με τον Πρωταθλητή Ελλάδος Ιστορικών του 2014, να θέλει να δώσει συνέχεια στο επιτυχημένο σερί τερματισμών στον διεθνή αυτόν αγώνα, ενώ οι Χαράλαμπος Μπουσούνης-Σπύρος Ροϊνιώτης θα πραγματοποιήσουν την πρώτη τους εμφάνιση με ένα Ford Sierra RS Cosworth 4x4. Δεν γεύτηκε τη χαρά του τερματισμού στον αγώνα τα δύο προηγούμενα χρόνια ο Παναγιώτης Κουτσίκος που αυτή τη φορά θα έχει στο δεξί μπάκετ του Toyota Starlet τον Δημήτρη Βαζάκα, με στόχο να ανεβούν στη ράμπα στην Ιτέα νωρίς το απόγευμα της Κυριακής. Οδηγώντας πολλά και διαφορετικά αγωνιστικά στους χωμάτινους αγώνες τα τελευταία χρόνια, ο Θεόδωρος Καλαμαράς δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο συμμετείχε και την περσινή χρονιά. Θα οδηγήσει ένα Toyota Starlet με τον Δημήτρη Λαμπράκη δίπλα του, ενώ ένα ίδιο αυτοκίνητο θα μοιραστούν οι Ιωάννης Νομικός-Μιχάλης Πατρικούσης, στην πρώτη χρονιά του 29χρονου οδηγού στο χώρο των ράλλυ. Στα χνάρια του πατέρα του, ο Αθανάσιος Αθανασούλας θα οδηγήσει και αυτός ένα Toyota Starlet με τον Βασίλη Μπασιούκα δίπλα του, θέλοντας να σπάσει το αρνητικό σερί εγκαταλείψεων που έχει στον αγώνα. Τον Ιούνιο του 2022, ο Αλέξανδρος Παπανδρέου πήρε το βάπτισμα του πυρός, συμμετέχοντας στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και έκτοτε δίνει το παρών κάθε χρόνο στον αγώνα. Συνοδηγός στο λευκό Toyota Starlet θα είναι ο Δημήτρης Ριζόπουλος.
Μεταπήδησε πριν από σχεδόν δύο χρόνια από τα Regularity στη Sporting ο Πέτρος Βασιλόπουλος και θα δώσει το παρών στον τέταρτο γύρο του Πρωταθλήματος Ιστορικών με συνοδηγό στο πορτοκαλί Ford Escort RS2000 MKI τον Παναγιώτη Κουκλιαμπή, ενώ την ίδια διαδρομή ακολούθησαν και οι Σάββας Τζιλαβής-Γιώργος Δημόπουλος που θα πάρουν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Νοεμβρίου με ένα Ford Escort RS2000 MKI. Την πρώτη τους απόπειρα στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις θα κάνουν οι Δημήτρης Τρίκαρδος-Νίκος Μανούσκος (Ford Escort RS2000 MKI), καθώς και οι Πάυλος Βοτζάκης-Αντώνης Ρέκκας (Alfa Romeo Berlina 2000). Εγκατέλειψε την προσπάθειά του λίγα χιλιόμετρα πριν το τέλος ο Γιώργος Βυτόγιαννης στον περσινό αγώνα και φέτος επιστρέφει στο μπάκετ ενός BMW 2002 Tii με συνοδηγό τον γιο του, Νικόλαο Βυτόγιαννη. Δεν έχουν χάσει διοργάνωση του Ιστορικού από το 2014 έως σήμερα οι Παντελής Αντωνόπουλος-Μάιρα Καλλίτση που θα εκκινήσουν με ένα Ford Escort RS2000 MKII, ενώ συνέχεια στο πετυχημένο σερί τερματισμών θέλει να δώσει ο Γιώργος Ντόντος που θα έχει τον Νίκο Ιντζόγλου σε ρόλο συνοδηγού στο Nissan Cherry. Αλλαγή αυτοκινήτου για τον Πάτροκλο Κανσό, η προσπάθεια του οποίου έληξε άδοξα πέρυσι από μηχανική βλάβη. Φέτος θα ριχτεί στη μάχη με ένα BMW 320/6 και συνοδηγό τον Λαμιώτη Ανδρέα Γρηγορόπουλο. Τις δυνατότητές του στο χώρο των Ιστορικών αυτοκινήτων αποφάσισε να δοκιμάσει φέτος ο Βασίλης Μπατής, ο οποίος στο πρωταθληματικό Φθινοπωρινό Ράλλυ στις αρχές του μήνα έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα με το Toyota Starlet EP71 το οποίο θα οδηγήσει στον αγώνα. Συνοδηγός του θα είναι ο έμπειρος Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης. Τα λόγια είναι περιττά για τον Χάρη Καλτσούνη, τον ρέκορντμαν συμμετοχών του Ράλλυ Ακρόπολις, ο οποίος φέτος αποφάσισε να επιστρέψει στο μπάκετ ενός Opel Kadett GTE για χάρη του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, με τον Ανδρέα Περίδη δίπλα του. Τελευταία φορά που αγωνίστηκε στα χώματα του Ιστορικού Ακρόπολις ο Λυμπέρης Παπάζογλου ήταν το 2012 με μία Alfa Romeo. 12 χρόνια μετά, επιστρέφει στον αγώνα, αυτή τη φορά με ένα Skoda Favorit και τη Μαρία Νικολοπούλου συνοδηγό. Το ντεμπούτο του στα ράλλυ θα κάνει ο Νικόλαος Κώτης που θα αγωνιστεί με ένα Peugeot 205 GTI, με τον Ιωάννη Κέπετζη να διαβάζει τις σημειώσεις, ενώ για πρώτη φορά θα λάβει μέρος σε χωμάτινο αγώνα ο Γιώργος Μπερτσάτος, που θα έχει τον Νίκο Μουζάκη στο δεξί μπάκετ ενός Peugeot 205 Rallye.
Στην κατηγορία National, η οποία απευθύνεται σε αυτοκίνητα χωρίς διεθνές Δελτίο Αναγνώρισης από την FIA, συμμετέχουν αρκετές και αξιόλογες συμμετοχές. Για πρώτη φορά έρχεται για να αγωνιστεί στη χώρα μας ο Βέλγος Emmanuel Egermont, ο οποίος θα έχει στο δεξί μπάκετ μίας Toyota Celica RA20 τον πολύπειρο Stephane Prevot, πρώην συνοδηγό τον Bruno Thiry, Francois Duval, Chris Atkinson κ.α. Ο συμπατριώτης του, Alexandre Felsenhart θα εκκινήσει με τον Jean Louis Hottelet στο δεξί μπάκετ ενός Ford Escort MKI, ενώ από τη Φινλανδία έρχονται για να συμμετάσχουν στον τελευταίο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων οι Ilkka Kalmanlehto–Jaana Salopuro (Datsun 160J). Άλλο ένα Βελγικό πλήρωμα, αυτό των Miguel Henry de Frahan–Eric Gressens θα ζήσει την εμπειρία της συμμετοχής στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με Ford Escort RS1800 MKII, ενώ τα βλέμματα αναμένεται να προσελκύσει η Mercedes 190E 2.3 16V που θα οδηγήσουν οι Αντώνης Γκάνος-Πέτρος Κώνστας.
Αναφορικά με το πρόγραμμα του αγώνα, την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου από τις 14:00 έως τις 20:00 θα λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος σε στεγασμένο χώρο στο περιστύλιο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, στο Νέο Φάληρο.
Το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Νοεμβρίου, στις 12:00 θα δοθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, σε έναν εμβληματικό χώρο. Οι συμμετέχοντες όλων των κατηγοριών (Sporting, Regularity, Legends) θα εκκινήσουν κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, όπως αρμόζει στον διεθνή αυτόν αγώνα και στη συνέχεια θα κατευθυνθούν στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών, όπου θα διανυκτερεύσουν. Το πρωί του Σαββάτου 9 Νοεμβρίου, οι συμμετέχοντες της κατηγορίας Sporting θα αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή «Μοσχοπόδι», μήκους 17,71 χλμ. και στη συνέχεια θα κατευθυνθούν στη «Θήβα», μήκους 14,91 χλμ. Το πρόγραμμα της ημέρας περιλαμβάνει την Ειδική Διαδρομή «Ακραίφνιο», μήκους 10,36 χλμ., πριν την ανασυγκρότηση στην Αλίαρτο. Θα ακολουθήσουν οι Ειδικές Διαδρομές «Ελικώνας», μήκους 8,06 χλμ. και «Μαυρονέρι», μήκους 13,37 χλμ. και τα πληρώματα θα φτάσουν στην πόλη της Ιτέας όπου θα υπάρξει 30λεπτο Service. Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται με τις φημισμένες «Καρούτες», μήκους 17,63 χλμ., οι οποίες θα διεξαχθούν υπό το φως των προβολέων!
Το πρωί της Κυριακής 10 Νοεμβρίου, οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν και πάλι στις «Καρούτες», αυτή τη φορά υπό το φως του …ήλιου και εν συνεχεία θα κατευθυνθούν στις Ειδικές Διαδρομές «Παρνασσός», μήκους 15,27 χλμ. και «Προσήλιο», μήκους 12,22 χλμ. Θα ακολουθήσει ενδιάμεσο Service στην παραλιακή πόλη της Ιτέας, η οποία θα αποτελεί το κέντρο του αγώνα, με το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις να ολοκληρώνεται με την επανάληψη των Ειδικών Διαδρομών «Παρνασσός» και «Προσήλιο». Ο τερματισμός του αγώνα θα διεξαχθεί στην Ιτέα στις 16:45.
Πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές παρέχουν η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και η Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας. Στο πλευρό του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, βρίσκονται επίσης, ο Δήμος Αθηναίων, ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λεβαδέων, ο Δήμος Δελφών, ο Δήμος Ορχομενού, ο Δήμος Αλιάρτου, ο Δήμος Ναυπάκτου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας.