Ποιοι influencers έχουν εισέλθει στο στόχαστρο των «Ράμπο» της ΑΑΔΕ;

    Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ αλλά και της νέας ομάδα «Ράμπο» που συστήθηκε εισέρχονται για ακόμη μία φορά οι influencers των social media με του Facebook, Instagram, Tik-Tok και άλλων Μέσων ώστε να «τσακώσει» εκείνους που φοροδιαφεύγουν.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr μεταξύ των διάσημων influencers με δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες followers είναι και κάποιοι που ασχολούνται με τον χώρο του αυτοκινήτου και ήδη ερευνούν καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες καταβάλλονται πολλές χιλιάδες ευρώ για την δημιουργία περιεχομένου η οποία ωστόσο δεν φορολογείται καθώς δεν κόβεται κανένα φορολογικό παραστατικό.

    Μάλιστα οι «Ράμπο» της ΑΑΔΕ για να ξετρυπώσουν την φοροδιαφυγή έχουν επιστρατεύσει ειδικά στελέχη πληροφορικής ενώ παράλληλα αξιοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσω της οποία διενεργούν εκατομμύρια διασταυρώσεις δεδομένων και πληροφοριών.

    Η μονάδα των «Ράμπο» της ΑΑΔΕ θα έχει πρόσβαση σε ευρύ φάσμα δεδομένων καθώς οι φορολογικές αρχές θα μπορούν να συλλέγουν πληροφορίες από τα κοινωνικά μέσα των ελεγχομένων, καταγράφοντας δαπάνες για ταξίδια, αυτοκίνητα, επενδύσεις μέχρι και σε πλατφόρμες ξένων χρηματιστηρίων και κρυπτονομισμάτων.

    Οι πληροφορίες αυτές θα επεξεργάζονται ψηφιακά, προσφέροντας στους ελεγκτές μια εικόνα των πιθανών παραβάσεων, τις οποίες θα καλούνται να επιβεβαιώσουν.

    Άλλωστε κάποιοι influencers επιδιώκοντας να αποκρύψουν τα αδήλωτα έσοδα έχουν καταφύγει σε πλατφόρμες συναλλαγών κρυπτονομισμάτων. Οι σαρωτικοί έλεγχοι των «Ράμπο» της ΑΑΔΕ θα έχουν πρόσβαση πλέον παντού οπότε και θα μπορούν να βεβαιώσουν την φοροδιαφυγή επιβάλλοντας τα πρόστιμα και τις κυρώσεις που προβλέπει η νομοθεσία.

    Μεταξύ των ελεγχόμενων influencers οι «Ράμπο» της ΑΑΔΕ θα ελέγξουν εξονυχιστικά όλα τα video που αναρτούν στα social media και με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης θα επιδιώξουν να βεβαιώσουν ποια από αυτά είναι πληρωμένα και ποια είναι απλά αναρτημένα για την προσέλκυση followers.