Το PCX125 έχει διαγράψει μία αθόρυβη αλλά επιτυχημένη πορεία στην Ευρώπη, ξεπερνώντας σε πωλήσεις τις 140.000 μονάδες από το 2010 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Η επιτυχία του βασίζεται στη γνωστή συνταγή της Honda, απόσταγμα της πολυετούς εμπειρίας της: Σύγχρονη σχεδίαση κατάλληλη για έναν μοντέρνο αστικό τρόπο ζωής, σε συνδυασμό με συμπαγείς διαστάσεις ώστε να ελίσσεται και να σταθμεύει άνετα σε συνθήκες πόλης.
Αναπόσπαστο συστατικό αυτής της συνταγής είναι ένα ‘Χ’ επίπεδο προσωπικής άνεσης (Personal Comfort) – εξ ου και η ονομασία PCX – το οποίο προσφέρουν η χαμηλή θέση οδήγησης, η προστασία από τις καιρικές συνθήκες, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (που επαρκεί για ένα κράνος full-face) και η συνολική ποιότητα κατασκευής. Και ασφαλώς η εξαιρετική σχέση κόστους/απόδοσης (value for money) όσον αφορά την τιμή αγοράς αλλά και το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας βοήθησε να εκτοξευτεί η δημοτικότητα του PCX.
Το 2010, το PCX ήταν το πρώτο δίτροχο στην Ευρώπη που διέθετε τεχνολογία Idling Stop. Δύο χρόνια αργότερα έγινε το πρώτο σκούτερ που φόρεσε τον πολύ οικονομικό κινητήρα Smart Power (eSP). Το 2016 εναρμονίστηκε με τις προδιαγραφές Euro4 και το 18YM δέχτηκε μία σημαντική αισθητική αναβάθμιση, νέο πλαίσιο και πιο ισχυρό κινητήρα.
Είναι ένα σκούτερ που παρακολουθεί τις εξελίξεις της εποχής και το 21YM έκανε άλμα εξέλιξης με έναν νέο συνδυασμό κινητήρα/πλαισίου, πλουσιότερο εξοπλισμό, αλλά και αυξημένα επίπεδα άνεσης, πρακτικότητας και νέο στυλ. Τώρα ήρθε η ώρα να κάνει το επόμενο βήμα. Το 25YM PCX125 ενσαρκώνει μία βαθιά εξέλιξη της πρωτοποριακής σχεδίασης με αναβαθμίσεις στο πλαίσιο και τον τεχνολογικό εξοπλισμό του. Στην πορεία, φαίνεται να εδραιώνει τη θέση του στην καρδιά της ευρωπαϊκής κουλτούρας των σκούτερ.
Το PCX125 είναι, αναμφίβολα, ένα διαφορετικό σκούτερ. Το ανανεωμένο κομψό μοντέλο του 25YM διαθέτει άφθονο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και στο πάτωμα, ενώ στο ντουλαπάκι είναι εγκατεστημένη μία θύρα USB-C.
Η νέα έκδοση ‘DX’ για το 25YM διαθέτει μία νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό, ευκρίνεια ακόμα και σε έντονη ηλιοφάνεια και εύκολη συνδεσιμότητα smartphone μέσω του Honda RoadSync. Σε όλα τα μοντέλα η λειτουργία Smart Key της Honda προσφέρεται στάνταρ και ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριά της σέλας, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός ολοκληρώνεται με φωτισμό LED παντού.
Ο τετραβάλβιδος κινητήρας τεχνολογίας enhanced Smart Power Plus (eSP+) αποδίδει ισχύ 12,5Ps / 9.2kW, ροπή 11,7Nm και έχει κατανάλωση 47,6km/l / 2.1L/100km (WMTC mode). Διαθέτει τεχνολογία Idling Stop και το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) διατηρεί την πρόσφυση του πίσω τροχού. Για το 25YM έχει αναθεωρημένη χαρτογράφηση της ECU, νέα θέση καταλύτη και αισθητήρα O2.
Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο είναι στιβαρό, ελαφρύ και υποστηρίζει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά πίσω αμορτισέρ, με τα μοντέλα DX να αποκτούν για πρώτη φορά ανεξάρτητα δοχεία αερίου. Το πίσω ταμπούρο έχει επίσης αντικατασταθεί με ένα δισκόφρενο 220mm.
Το 25YM PCX125 θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές Mat Galaxy Black Metallic, Mat Dim Gray Metallic, Pearl Snowflake White και Pearl Dark Ash Blue.
Τεχνικές Προδιαγραφές
PCX 125 | PCX 125 ‘DX’ | |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||
Τύπος | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος μονοκύλινδρος SOHC, eSP+ | |
Κυβισμός | 125 cc | |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 53.5 mm x 55.5 mm | |
Σχέση συμπίεσης | 11.5:1 | |
Μέγιστη ισχύς | 12,5 Ps (9.2 kW) στις 8.750 σαλ. | |
Μέγιστη ροπή | 11.7 Nm στις 6.500 σαλ. | |
Επίπεδο θορύβου (dB) | 84 dB | |
Τελική ταχύτητα | 98 km/h | |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 0,9 L | |
Εκκίνηση (Μίζα) | Ηλεκτρική | |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | ||
Ψεκασμός | PGM-FI | |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 8,1 L | |
Εκπομπές CO2 (WMTC) | 49 g/km | |
Κατανάλωση καυσίμου | 2,1 L/100km | |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | ||
Τύπος μπαταρίας | AGM | |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12 V 7 Ah | |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||
Τύπος συμπλέκτη | Αυτόματος, φυγοκεντρικός, ξηρός | |
Τύπος κιβωτίου | CVT | |
Τελική μετάδοση | Ιμάντας τύπου V | |
ΠΛΑΙΣΙΟ | ||
Τύπος | Σωληνωτό, ατσάλινο underbone | |
ΠΛΑΙΣΙΟ | ||
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 1.935 mm x 740 mm x 1.125 mm | |
Μεταξόνιο | 1.315 mm | |
Γωνία Κάστερ | 26.5° | |
Ίχνος Τροχού | 80 mm | |
Ύψος Σέλας | 763 mm | |
Απόσταση από το έδαφος | 135 mm | |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 133 kg | 134kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||
Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 31 mm, με διαδρομή 89 mm | |
Πίσω | Διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 95 mm | Διπλά αμορτισέρ με δοχεία αερίου με διαδρομή 95 mm |
ΤΡΟΧΟΙ | ||
Εμπρός | 14M/C x MT2.75, χυτό αλουμίνιο, με 5 μπράτσα | |
Πίσω | 13M/C x MT3.50, χυτό αλουμίνιο, με 5 μπράτσα | |
Ελαστικό εμπρός | 110/70-14M/C 50P | |
Ελαστικό πίσω | 130/70-13M/C 63P | |
ΦΡΕΝΑ | ||
ABS | Μονοκάναλο | |
Εμπρός | Διπίστονη δαγκάνα. Δίσκος 220mm | |
Πίσω | Μονοπίστονη δαγκάνα. Δίσκος 220mm | |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | ||
Όργανα | LCD – Δείκτης στάθμης καυσίμου, Χιλιομετρητής, 2 μερικοί χιλιομετρητές, Μέση κατανάλωση, Στιγμιαία κατανάλωση, Ρολόι, Δείκτης αλλαγής λαδιού | Οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 5 ιντσών |
Προβολέας | LED | |
Πίσω φως | LED | |
Συνδεσιμότητα | Όχι | RoadSync* |
USB | USB-C |