Η Honda επαναφέρει το όνομα GB στην Ευρώπη. Η GB350S που εμπίπτει στην κατηγορία διπλώματος A2, τροφοδοτείται από έναν νέο αερόψυκτο κινητήρα με έντονο χαρακτήρα και άφθονη ροπή. Διαθέτει επίσης μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) και HSTC για πρόσθετη ξεγνοιασιά. Ένα ατσάλινο πλαίσιο παρέχει στιβαρή αίσθηση και συνδυάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm, διπλά αμορτισέρ πίσω και μπροστινό δίσκο 310 mm για εύκολο χειρισμό. Η ανόθευτη και λιτή σχεδίαση είναι αυτή μιας κλασικής roadster μοτοσυκλέτας της Honda, με ατσάλινο ρεζερβουάρ καυσίμου, πλαϊνά πάνελ από ρητίνη και μπροστινό φτερό. Όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει αναλογικό ταχύμετρο και ψηφιακή ένδειξη επιλεγμένης σχέσης.
Η απλή, παγκόσμια παραδοχή για το πως θα πρέπει να είναι μία μοτοσυκλέτα. Αυτός ήταν και ο στόχος των μηχανικών της Honda ξεκινώντας τον σχεδιασμό της νέας GB350S. Εφαρμόζοντας όλη την τεχνολογία που είχαν στη διάθεσή τους, θέλησαν να κατασκευάσουν έναν διαχρονικό, μικρού κυβισμού, μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα με ευχάριστη αλλά και αποδοτική λειτουργία σε ένα σύγχρονο περιβάλλον. Και με αυτόν τον τρόπο, να δημιουργήσουν μια ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτως επιπέδου εμπειρίας αναβάτη, που θα προσφέρει ένα ποιοτικό μηχανικό σύνολο, διαχρονικό στυλ και υπερηφάνεια στον ιδιοκτήτη της, σε μια πολύ προσιτή τιμή.
Η Honda έχει τεράστια εμπειρία στη δημιουργία μοτοσυκλετών για όλους τους αναβάτες. Και με έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό μοτοσυκλετών να εμπίπτουν στην κατηγορία Α2 για να προσελκύσουν ένα νεότερο ηλικιακά κοινό στην κουλτούρα των δύο τροχών, είναι η κατάλληλη στιγμή για να προσθέσει στην ευρωπαϊκή γκάμα της ένα μοντέλο εμπνευσμένο από το παρελθόν, αλλά προσανατολισμένο στο μέλλον. Η GB350S πετυχαίνει ακριβώς αυτό.
Είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσει – ή να συνεχίσει κάποιος – την περιπλάνησή του στο κόσμο των δύο τροχών και να απολαύσει ό,τι θα φέρει αυτό το ταξίδι: συντροφιά, κοινές στιγμές και νέους ορίζοντες. Κατάλληλη για χαλαρές παρεΐστικες βόλτες αλλά και για πιο μακρινές εξορμήσεις, η GB350S επιτυγχάνει αβίαστα τους στόχους που της έχουν τεθεί, με αυθεντική γοητεία και είναι πρόθυμη να ικανοποιήσει κάθε είδους επιθυμία για customizing. Δύο τροχοί, τιμόνι, κινητήρας. Απόλαυση.
Ο αερόψυκτος, SOHC κινητήρας 348 κ.εκ. με HSTC αποδίδει μέγιστη ισχύ 21,1 Ps / 15,5 kW και ροπή 29,0 Nm, με έμφαση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Είναι επίσης υποτετράγωνος, με βολάν μεγάλης αδρανειακής μάζας – ρυθμισμένος ώστε να παρέχει την απολαυστική αίσθηση που χαρακτηρίζει έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, με έντονο χαρακτήρα και ξεχωριστό ήχο. Το κιβώτιο πέντε σχέσεων με μακριά κλιμάκωση, διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper) για ομαλές αλλαγές σχέσεων.
Η GB350S είναι μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να κινείται με ευελιξία στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης. Το ατσάλινο ημίδιπλο πλαίσιο παρέχει σταθερότητα και ασφάλεια, η συνολική γεωμετρία προσφέρει μικρή ακτίνα στροφής, ενώ τόσο το κέντρο βάρους, όσο και το ύψος της σέλας είναι ιδιαίτερα χαμηλά. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 41 mm και τα διπλά πίσω αμορτισέρ, προσφέρουν άνεση και αποτελεσματική απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ την πέδηση εξασφαλίζουν οι δίσκοι 310 mm εμπρός / 240 mm πίσω και το ABS. Οι τροχοί εμπρός / πίσω είναι 19 και 17 ιντσών αντίστοιχα.
Σκόπιμα διακριτική, η σχεδίαση αποτίει φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία των roadster της Honda με το ατσάλινο ρεζερβουάρ καυσίμου, τα πλαϊνά πάνελ από ρητίνη, το μπροστινό φτερό και τις κομψές μαύρες λεπτομέρειες στον κινητήρα και σε διάφορα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας. Ο φωτισμός είναι πλήρως LED, με τον στρογγυλό προβολέα να ξεχωρίζει, ενώ ένα συμπαγές αναλογικό ταχύμετρο βρίσκεται στο κέντρο μιας ελκυστικής οθόνης οργάνων.
Μια γκάμα από Γνήσια Αξεσουάρ Honda διατίθεται για την GB350S και περιλαμβάνουν μεγάλες και μικρές μαλακές πλαϊνές βαλίτσες, διάφορες ζελατίνες και κάγκελα προστασίας κινητήρα.
Η 25YM GB350S θα διατίθεται στις ακόλουθες χρωματικές επιλογές Puco Blue, Gunmetal Black Metallic και Pearl Deep Mud Gray.
Τεχνικές Προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Αερόψυκτος, 4-χρονος, 2-βάλβιδος OHC μονοκύλινδρος |
Κυβισμός | 348 cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 70 mm x 90.5 mm |
Σχέση συμπίεσης | 9.5 |
Μέγιστη ισχύς | 21,1 Ps / 15.5 kW στις 5.500 σαλ. |
Μέγιστη ροπή | 29 Nm στις 3.000 σαλ. |
Στάθμη θορύβου (dB) | Lurban:80.8 dB Lwot:77 dB |
Στατική στάθμη θορύβου (dB) | 86 dB |
Τελική ταχύτητα | 114 km/h |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 2.5 L |
Μίζα | Ηλεκτρική |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
Ψεκασμός | PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 15 L |
Εκπομπές CO2 (WMTC) | 57 g/km |
Κατανάλωση καυσίμου | 2.5 L/100km |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Τύπος μπαταρίας | AGM |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V 6.3Ah |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος |
Τύπος κιβωτίου | 5-τάχυτο χειροκίνητο |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (Μ´Π´Υ) | 2,175 mm x 790 mm x 1,100 mm |
Μεταξόνιο | 1.440 mm |
Γωνία Κάστερ | 27° |
Ίχνος Τροχού | 120 mm |
Ύψος Σέλας | 800 mm |
Απόσταση από το έδαφος | 168 mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 178 kg |
Ακτίνα στροφής | 2.4 m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 106 mm |
Πίσω | Διπλά αμορτισέρ, διαδρομή 120 mm |
Τροχοί | |
Εμπρός | 19M/C X MT2.50 χυτό αλουμίνιο |
Πίσω | 17M/C X MT4.00 χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικό εμπρός | 100/90R19 M/C (57H) |
Ελαστικό πίσω | 150/70R17 M/C (69H) |
ΦΡΕΝΑ | |
ABS | 2κάναλο ABS |
Φρένο εμπρός | Διπίστονη δαγκάνα, δίσκος 310 mm |
Φρένα πίσω | Μονοπίστονη δαγκάμα, δίσκος 240 mm |
INSTRUMENTS & ELECTRICS | |
Όργανα | Αναλογικά όργανα και οθόνη LCD |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | LED |
HSTC | Ναι |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά | ESS |