Το Dongfeng Nammi Box, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 16.996 ευρώ που ήρθε πριν από λίγους μήνες στην Ευρώπη ετοιμάζεται να έρθει και στην Ελλάδα!
Σύμφωνα με πληροφορίες του Carpress.gr ο όμιλος Σπανός θα είναι ο εισαγωγέας του Dongfeng Nammi Box το οποίο αναμένεται να καταγράψει μια εξαιρετική πορεία κυρίως λόγω της τιμής του αλλά και της αυτονομίας που προσδίδει η μπαταρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Ο όμιλος αντιπροσώπων Noyo είναι ο εισαγωγέας της Dongfeng στην Ελβετία όπου και διατίθει το μικρό ηλεκτρικό crossover Nammi Box στη βασική τιμή των 21.990 ελβετικών φράγκων (23.000 ευρώ).
Το Nammi Box έχει λανσαριστεί στη Νορβηγία, με τιμές που ξεκινούν από 199.900 κορώνες (16.996 ευρώ).
Τόσο το μέγεθος όσο και η τιμή του Nammi Box σημαίνει ότι θα ανταγωνιστεί στην ίδια κατηγορία με άλλα ευρωπαϊκά «μίνι» ηλεκτρικά μοντέλα.
Το Nammi Box έχει μήκος 4.030 μ. και μεταξόνιο 2.660 μ. και η σχεδίασή του είναι συμβατή με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, με κομψές γραμμές, ενώ μπορεί να παραγγελθεί με λευκή οροφή.
Παρά την τιμή αγοράς, το εσωτερικό είναι καλά εξοπλισμένο. Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ένα δίχρωμο δερμάτινο τιμόνι και μια μικρή οθόνη που εμφανίζει σημαντικές ενδείξεις.
Μια μεγάλη οθόνη infotainment είναι τοποθετημένη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ κάτω από αυτήν βρίσκονται ένα ζευγάρι κομψών μεταλλικών αεραγωγών. Μας αρέσει το λευκό καπιτονέ δέρμα που απλώνεται στα πάνελ των θυρών και στο κάτω μισό του ταμπλό και προσθέτει πινελιές πολυτέλειας στην καμπίνα. O χώρος αποσκευών φτάνει τα 326 λίτρα.
Το Nammi Box κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 95 ίππων που αντλεί απαραίτητη ηλεκτρική ενέργεια παρέχουν δύο μπαταρίες εκ των οποίων η μία παραλλαγή έχει χωρητικότητα 31,5 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 330 χλμ. και η δεύτερη έχει χωρητικότητα 42,3 kWh, προσφέροντας αυτονομία 430 χλμ. Στην Ευρώπη θα διατίθεται μόνο η μεγάλη μπαταρία 42,3 kWh η οποία σύμφωνα με το site της εταιρείας στη Νορβηγία και βάσει του προτύπου WLTP προσδίδει μια αυτονομία 310 χλμ.
Η Dongfeng φέρεται να βρίσκεται σε συνομιλίες με την ιταλική κυβέρνηση για την κατασκευή αυτοκινήτων στην Ιταλία. Η κινεζική εταιρεία αναμένεται έτσι να ενταχθεί στο «γκρουπ» των αυτοκινητοβιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένων των BYD, MG Motor και Chery, που σχεδιάζουν να παράγουν τα δικά του EV στην Ευρώπη ώστε να αποφευχθούν οι υψηλοί εισαγωγικοί δασμοί που έχει επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στα κινεζικής κατασκευής EV.