BYD Tang L και Han L με έως 1.086 ίππους!

Η BYD πραγματοποίησε δύο πρεμιέρες, οι οποίες έχουν ξεχωριστή σημασία στην προσπάθειά της να κυριαρχήσει στην αγορά της ασιατικής χώρας.

Ο λόγος για τα ανανεωμένα Han L και Tang L, που αμφότερα υιοθετούν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα του brand που από… “Dragon Face“, εξελίσσεται σε “Loong Face“. Μία αλλαγή από πλευράς BYD που πιθανώς να οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι οι κινεζικές αρχές άλλαξαν την επίσημη αγγλική μετάφραση της λέξης «δράκος», για να τονίσουν τη διαφορά μεταξύ του μυθικού πλάσματος στον κινεζικό και δυτικό πολιτισμό.

Το Han ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το 2020 και ήταν το πρώτο πολυτελές sedan της BYD και η τελευταία του γενιά παρουσιάστηκε πριν από μερικούς μήνες. Το L, όπως ενδεχομένως μαρτυρά το όνομά του, είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις.

Η εταιρεία θα διατηρήσει τα ίδια κινητήρια σύνολα, τόσο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση όσο και σε plug-in hybrid. Η μέγιστη ισχύς της BEV έκδοσης με έναν κινητήρα είναι στους 670 ίππους, ενώ για τη dual-motor στους 1.086 ίππους. Όσο για την υβριδική, υιοθετεί την DM 5.0 hybrid τεχνολογία της BYD, με τη χρήση 1.500άρη υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, με μέγιστη ισχύ στους 154 ίππους. Αυτός ήταν συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 268 ίππων, είτε με δύο.

Οι παραπάνω τιμές δεν είναι απλά εντυπωσιακές, συνοδεύονται και με αντίστοιχες τιμές σε επιδόσεις, με την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα στα 2,7 δευτερόλεπτα στην κορυφαία EV έκδοση και στα 3,9 για την υβριδική.

Η BYD δεν ανακοίνωσε τιμές απόκτησης των παραπάνω μοντέλων, πράγμα που θα συμβεί σε επόμενη εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο.