Η Hyundai εισβάλλει δυναμικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με ένα μοντέλο που ονομάζεται Inster και πραγματικά ταράζει για τα καλά τα δεδομένα στην αγορά καθώς διαθέτει μοναδική σχεδίαση, πλούσιο εξοπλισμό, μεγάλη αυτονομία και φυσικά μία άκρως δελεαστική τιμή!
Το Carpress.gr βρέθηκε στην παρουσίαση που πραγματοποίησε η εισαγωγική εταιρεία του ομίλου Βασιλάκη και οδηγήσαμε στην Αθήνα το Hyundai Inster του οποίου οι τιμές με την κρατική επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» αλλά και το όφελος της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας ξεκινούν από 16.973 ευρώ για την έκδοση με την μπαταρία των 42 kWh και τους 97 ίππους και στα 18.792 ευρώ για την έκδοση με την μπαταρία των 49 kWh και τους 115 ίππους!
Το Hyundai Inster συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών με απεριόριστα χιλιόμετρα, 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, 5 χρόνια δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο, 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση βαφής και 8 χρόνια εγγύηση μπαταρίας υψηλής τάσης ή 160.000 χλμ.
O Ανδρέας Χριστοφορίδης, γενικός διευθυντής Εισαγωγικών Εταιρειών Αυτοκινήτων του ομίλου Βασιλάκη, κατά την διάρκεια της παρουσίασης τόνισε ότι: «Με αυτό το αυτοκίνητο θα δουλέψουμε σε δύο κατηγορίες. Την κατηγορία Α και την κατηγορία Β. Το Inster υπερέχει στα πάντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό καθώς διαθέτει ποιότητα, επιδόσεις, μεγάλη αυτονομία και άκρως δελεαστική τιμή. Η μπαταρία και η αυτονομία άλλωστε είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που ορίζουν τις τιμές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το Inster διαθέτει κορυφαία αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 500 χλμ. σε αστικό κύκλο χωρίς νε ξεφεύγει η τιμή του. Την ίδια στιγμή ο ιδιοκτήτης του θα εξοικονομεί πάνω από 1.500 ευρώ κάθε χρόνο μόνο από τα καύσιμα οπότε σε τρία χρόνια θα έχει κάνει απόσβεση της επιδότησης!»
Νεανικό και τολμηρό
Το Hyundai Inster είναι δεδομένο ότι διαθέτει μία μοναδική και ιδιαίτερη σχεδίαση με αποτέλεσμα να μην μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Μάλιστα η κορεάτικη εταιρεία κατάφερε να διαθέτει και διαφορετικούς τύπους αμαξωμάτων για το νέο της αυτοκίνητο που δύσκολα συναντά κανείς σε ανταγωνιστικά μοντέλα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.
Οι γωνίες και οι ακμές αποτελούν βασικά χαρακτηριστικά της σχεδίασης σε όλο το αμάξωμα ενώ οι τονισμένοι θόλοι και τα προστατευτικά γύρω από το αμάξωμα προσδίδουν μια νέα φιλοσοφία στα αυτοκίνητα πόλης με αρκετή δόση από SUV.
Στο εμπρόσθιο μέρος τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα σε συνδυασμό με τα LED οριζόντια φώτα στο εμπρός αλλά και πίσω μέρος τα οποία εκτελούν και την λειτουργία των φλας δίνουν ένα διαφορετικό τεχνολογικό τόνο στο αυτοκίνητο καθώς μοιάζουν με pixels.
Το πλαϊνό μέρος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ακόμα και ρετρό, με έντονες γωνίες και ευδιάκριτες καμπύλες.
Υψηλή δόση τεχνολογίας
Ένα από τα πλέον εντυπωσιακά στοιχεία της καμπίνας επιβατών του Inster είναι η χρήση προηγμένης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την άνεση.
Στο ταμπλό έχουν τοποθετηθεί δύο οθόνες 10,25 ιντσών αλλά και μία αρκετά μεγάλη μονάδα διαχείρισης των λειτουργιών του κλιματισμού.
Το θέμα των pixels επαναλαμβάνεται στο εσωτερικό, με τα γραφικά στο τιμόνι του Inster να ενισχύουν ακόμη περισσότερο την εικόνα υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου.
Η καμπίνα επιβατών προσφέρει ευελιξία και ευρυχωρία, με τα καθίσματα της μπροστινής σειράς να παρέχουν πολύ εύκολη πρόσβαση. Όλα τα καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν – συμπεριλαμβανομένου του καθίσματος του οδηγού – για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα.
Παρόλο που έχει χρησιμοποιηθεί αρκετή ποσότητα πλαστικού αυτά διακρίνονται για την συναρμογή τους.
97 ή 115 ίπποι
Το Inster διατίθεται με δύο τύπους μπαταριών χωρητικότητας 49 kWh και 42 kWh οι οποίες συνδυάζονται με ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 115 ίππων και 97 ίππων αντίστοιχα. Ασχέτως έκδοσης, η ροπή είναι 147 Nm.
Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία των 49 kWh η οποία προσδίδει μια αυτονομία περίπου 370 χλμ.
Το Inster διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο ρυθμίζεται μέσω των paddles στο τιμόνι ενώ επίσης διαθέτει επίσης και λειτουργία «One-Pedal».
Το Inster μπορεί να φορτιστεί σε ταχυφορτιστή DC έως 120 kW από το 10% στο 80% σε περίπου 30 λεπτά, ενώ είναι στάνταρντ εξοπλισμένο με έναν ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW. Επιπλέον το Inster διατίθεται με σύστημα θέρμανσης μπαταρίας και αντλία θερμότητας υψηλής απόδοσης, όπως και με λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) για εξωτερικές συσκευές (110V/220V) η οποία θα επιτρέπει να γίνεται αυτό η πηγή ρεύματος και να μπορεί να φορτίζει ηλεκτρικές συσκευές, όπως ένα ηλεκτρικό ποδήλατο ή ένα laptop.
Value for money
To Hyundai Inster αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και value for money ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο πραγματικά ανατρέπει τα δεδομένα στην κατηγορία.
Κατά την σύντομη επαφή που είχαμε με το Inster κινηθήκαμε στην Αττική Οδό όπου το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο παρά το τετραγωνισμένο αμάξωμά του απέδειξε ότι δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους αλλά ούτε και δημιουργούνται περίεργοι αεροδυναμικοί θόρυβοι ακόμη και όταν οι ταχύμετρο είχε ξεπεράσει τα 130 χλμ./ώρα.
Κατά την κίνησή μας στον περιφερειακό δρόμο που οδηγεί από την Πεντέλη προς τη Νέα Μάκρη το μικρό Hyundai παρουσίασε μια υποστροφή η οποία ήταν σαφώς περιορισμένη και απόλυτα ελεγχόμενη ενώ το τιμόνι ήταν άμεσο και ελαφρύ.
Μέσα στην πόλη το Inster βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον και απέδειξε ότι είναι ευέλικτο και ευκολοοδήγητο ενώ η διαδικασία παρκαρίσματος είναι παιχνιδάκι λόγω των μεγάλων γυάλινων επιφανειών αλλά και του τετραγωνισμένου αμαξώματος. Επίσης η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά απορροφώντας όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος με αποτέλεσμα να διατηρεί την ησυχία στην καμπίνα επιβατών.

ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Εξοπλισμός
Τιμή
Αυτονομία
Εγγύηση
ΚΑΤΑ
Ευρεία χρήση πλαστικών