Ακάθεκτα συνεχίζουν την επέλαση στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τα υβριδικά αυτοκίνητα τα οποία από την αρχή της χρονιάς έχουν καταφέρει να διαθέτουν το υψηλότερο και διψήφιο ποσοστό ανόδου σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι ακολουθούμενα από τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα τα οποία σημείωσαν μία πιο συγκρατημένο πορεία ανόδου.
Όλα τα υπόλοιπα καύσιμα είχαν αρνητικό πρόσημο επιβεβαιώνοντας την στροφή των Ελλήνων καταναλωτών προς πιο «καθαρά» μοντέλα.
Πιο συγκεκριμένα τον Μάρτιο τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν την πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ακολουθούμενα με μια μεγάλη πλέον διαφορά από τα βενζινοκίνητα τα οποία σημείωσαν πτώση ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Επίσης τα πετρελαιοκίνητα κατέγραψαν νέο αρνητικό ρεκόρ με το ποσοστό τους να κυμαίνεται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων κατέλαβαν το 47,5% του συνόλου των πωλήσεων το Μάρτιο έναντι 37,4% τον αντίστοιχο μήνα του 2024 με αποτέλεσμα να έχουν καταγράψει νέα άνοδο 10,1%!
Στην δεύτερη θέση βρέθηκαν τα βενζινοκίνητα μοντέλα με 35,6% έναντι 41,7% τον αντίστοιχο μήνα του 2023 καταγράφοντας πτώση 6,1%.
Στην τρίτη θέση πέρασαν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με 6,1% έναντι 4,4% σημειώνοντας πτώση 1,7%.
Τα plug-in υβριδικά μοντέλα σημείωσαν πτώση 0,3% καθώς κατέλαβαν το 5,3% του συνόλου της αγοράς τον Ιανουάριο έναντι 5,5% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα σημείωσαν πτώση 4,1% καθώς κατέλαβαν το 4% του συνόλου της αγοράς τον Μάρτιο έναντι 8,1% τον αντίστοιχο μήνα του 2024.
Στη συνέχεια ακολουθούν τα αυτοκίνητα με υγραέριο με ποσοστό 1,4% τα οποία σημείωσαν πτώση 1,3% καθώς τον αντίστοιχο μήνα του 2024 κατέλαβαν το 2,8% της αγοράς.
Τέλος τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο δεν κατάφεραν να σημειώσουν καμία πώληση.
Ξεπούλησαν τα SUV
Την κατηγορία Β επέλεξε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών σε ποσοστό 56,7% εκ των οποίων το 35,7% αφορούσε σε SUV μοντέλα.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η κατηγορία C με ποσοστό 23,4% εκ του οποίου το 16,7% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 6,7% σε hatchback και sedan.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κατηγορία Α με ποσοστό 10% εκ του οποίου το 2,8% αφορά σε SUV μοντέλα και το υπόλοιπο 7,2% σε hatchback.
Στη συνέχεια ακολουθεί η κατηγορία D με 7,6% (6,3% τα SUV), η κατηγορία Ε με 0,4% (0,4% τα SUV), η κατηγορία F-G με 0,3% (0,2% τα SUV), η κατηγορία Sports με 0,2% και οι κατηγορίες MPV – Combi με 1,4%.
Σε σύνολο όλων των κατηγοριών τα SUV το Μάρτιο κατέλαβαν το 62% καταγράφοντας άνοδο 1,3% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024 όπου το ποσοστό των SUV ανήλθε σε 60,7%.