Ο Oscar Piastri κέρδισε το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας. Ήταν η 3η του νίκη σε 5 φετινούς αγώνες. Είναι πλέον επικεφαλής του πρωταθλήματος οδηγών, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά για Αυστραλό οδηγό, μετά το Grand Prix Ιαπωνίας του 2010. Tότε πρωτοπόρος ήταν ο μάνατζερ του Piastri, Mark Webber.
Τέσσερις ομάδες έχουν πλέον κερδίσει στη Σαουδική Αραβία, με τη Red Bull να έχει τρεις νίκες στο ενεργητικό της, ενώ η McLaren και η Mercedes έχουν από μία. Αυτή ήταν η τέταρτη νίκη της χρονιάς για την ομάδα του Woking, η 193η συνολικά.
Ο Max Verstappen κατέκτησε το τρίτο του βάθρο για τη σεζόν με τη δεύτερη θέση, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πάντα στους τρεις πρώτους στη Τζέντα, με δύο νίκες και τρεις δεύτερες θέσεις. Ο Charles Leclerc ήταν τρίτος για τη Ferrari, το τρίτο του βάθρο στη Τζέντα, με μία δεύτερη και δύο τρίτες θέσεις τα τελευταία χρόνια.
Τα ελαστικά στην πίστα
Λίγες εκπλήξεις υπήρξαν στην εκκίνηση, με μόλις τέσσερις οδηγούς (Norris, Stroll, Hadjar και Hulkenberg) να επιλέγουν τη σκληρή γόμα για το πρώτο μέρος. Οι υπόλοιποι 16 επέλεξαν τη μέση γόμα. Τρεις από αυτούς (Doohan, Ocon και Bortoleto) εκμεταλλεύτηκαν αμέσως το αυτοκίνητο ασφαλείας του πρώτου γύρου, μετά τη σύγκρουση μεταξύ των Gasly και Tsunoda, για να αλλάξουν σε σκληρή γόμα.
Οι στρατηγικές που επιλέχθηκαν επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις πριν τον αγώνα, τόσο όσον αφορά στον αριθμό των πιτ στοπ όσο και στο διάγραμμα των παραθύρων για τα πιτ στοπ. Από τις κορυφαίες ομάδες, οι μόνοι που δοκίμασαν κάτι διαφορετικό ήταν ο Leclerc, ο οποίος παρέμεινε όσο το δυνατόν περισσότερο έξω στο πρώτο μέρος με τη μέση γόμα (29ος γύρος), και ο Norris, ο οποίος εκκίνησε με τη σκληρή γόμα, κάνοντας πιτ στοπ στον 34ο γύρο. Στην πραγματικότητα, το μεγαλύτερο μέρος διάρκειας, 49 γύρων, ολοκληρώθηκε από τον Οcon (Haas), ο οποίος, έχοντας σταματήσει στην αρχή, συνέχισε μέχρι την καρό σημαία.
Ο Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της Pirelli κ. Mario Isola τόνισε ότι: «Επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις μας πριν τον αγώνα όσον αφορά στην απόδοση των ελαστικών και στον τρόπο που λειτούργησαν οι στρατηγικές. Παρά το ότι φέραμε μια πιο μαλακή τριάδα γομών σε σύγκριση με πέρυσι, και με τις θερμοκρασίες της πίστας κατά μέσο όρο 7 °C υψηλότερες, η φθορά στις C3 και C4 ήταν ελάχιστη. Αυτό σήμαινε ότι – δεδομένου του πόσο ισοδύναμες είναι οι ομάδες – ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκε ο αγώνας ήταν αναμενόμενος. Είδαμε μόνο λίγες περιπτώσεις παραμόρφωσης στο αριστερό μπροστινό ελαστικό, αλλά όχι αρκετές για να επηρεάσουν σημαντικά την απόδοση των ελαστικών. Όσον αφορά στην υπερθέρμανση, κάποια μονοθέσια δυσκολεύτηκαν λίγο, αλλά ήταν αναμενόμενο με αυτές τις θερμοκρασίες και σε μια πίστα όπου τα ελαστικά δεν έχουν ποτέ την ευκαιρία να «αναπνεύσουν». Τώρα έχουμε την πρώτη ευκαιρία να πάρουμε μια ανάσα πριν κατευθυνθούμε σε μια άλλη ήπειρο, καθώς ετοιμαζόμαστε να αγωνιστούμε στις ΗΠΑ, για πρώτη φορά φέτος, στο Μαϊάμι. Σε μια πίστα με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά από αυτήν, θα έχουμε την ίδια επιλογή γομών που χρησιμοποιήθηκαν εδώ στη Τζέντα. Για άλλη μια φορά η επιλογή είναι ένα βήμα πιο μαλακή από τον περσινό αγώνα. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα αντιμετωπίσουν οι ομάδες αυτά τα δεδομένα, καθώς θα είναι το δεύτερο Σαββατοκύριακο με αγώνα Sprint».