Το Polestar 1 πέρασε με απόλυτη επιτυχία και εξαιρετικές εντυπώσεις την πρώτη του χειμερινή δοκιμή στη βόρεια Σουηδία. Μετά την πρώτη του παρουσίαση στο κοινό στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το Grand Tourer Coupé 2+2 θέσεων, με υβριδικό σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων (Electric Performance Hybrid), εμφανίζεται στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου στις 25 Απριλίου.
Η παρουσίαση του Polestar 1 γίνεται σε κλίμα αισιοδοξίας, απόρροια και των εξαιρετικών εντυπώσεων που άφησε το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο στους δοκιμαστές του, μηχανικούς και οδηγούς. Οι εξονυχιστικές δοκιμές διαρκείας δύο εβδομάδων πραγματοποιήθηκαν βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, σε θερμοκρασίες έως και 28 βαθμών υπό το μηδέν.
Η εξαντλητική χειμερινή δοκιμή αποσκοπεί στον έλεγχο και τη ρύθμιση τυπικών τεχνικών παραμέτρων, όπως η ανάρτηση και τα οδικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτού του υβριδικού-ηλεκτρικού μοντέλου υψηλών επιδόσεων, εξετάστηκε διεξοδικά η συμπεριφορά του συστήματος κίνησης και των μπαταριών – σε ένα από τα πιο παγωμένα μέρη του πλανήτη.
Οι δοκιμαστές εστίασαν την προσοχή τους ιδιαιτέρως στο σύστημα κατανομής της ροπής “torque vectoring system”, που περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα, με ξεχωριστές διατάξεις πλανητικών γραναζιών για βέλτιστο έλεγχο της ροπής ανάμεσα στους δύο τροχούς. Η δοκιμή στον πάγο επέτρεψε στους δοκιμαστές να αναλύσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στη διάρκεια της οδήγησης, βελτιώνοντας περαιτέρω τη δυναμική ισορροπία του πλαισίου.
“Οι δοκιμαστές οδηγοί μας ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα με το κράτημα και τα δυναμικά χαρακτηριστικά”, δηλώνει ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath), Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar.
“Εκτός από τις πολύ θετικές εντυπώσεις που αποκόμισαν από την ισορροπία του πλαισίου, εντυπωσιάστηκαν και από το ‘torque vectoring’. Είμαστε πλέον απόλυτα βέβαιοι για το πώς το σύστημα ενισχύει την απόκριση και την ακρίβεια του Polestar 1 στις στροφές. Είναι ένα αυτοκίνητο για τον οδηγό. Έχουμε πια ξεπεράσει ένα σημαντικό ορόσημο στην εξέλιξη του Polestar 1 και οι δοκιμές του πρωτοτύπου θα συνεχιστούν σε όλη τη διάρκεια του 2018”, κατέληξε ο Τόμας Ίνγκενλατ (Thomas Ingenlath).