Μια απίστευτη ιστορία γραφειοκρατικής ελληνικής τρέλας έφθασε στο Newsauto.gr η οποία επιβεβαιώνει πόσο ανάγκη έχει η αγορά τη νομοθετική ρύθμιση που πρόκειται να κατατεθεί άμεσα στη Βουλή και αφορά στην αυτοδίκαιη άρση παρακράτησης κυριότητας.
Ειδικότερα η ιδιοκτήτρια ενός πολυτελούς τετρακίνητου οχήματος η οποία το έχει εξοφλήσει από το 2015 δεν μπορεί να προβεί σε καμία ενέργεια μεταβολής των στοιχείων του οχήματος καθώς το κατάστημα επίσημης αντιπροσωπείας που το είχε αγοράσει δυστυχώς έχει κλείσει (πτώχευση) και μία εκ των εταιρειών που άνηκε στον πτωχευμένο όμιλο και λειτουργεί ακόμη σε συνδυασμό με την Διεύθυνση Μεταφορών της Περιφέρειας Θεσσαλονίκης δεν μπορούν να διαπιστώσουν ποια από όλες τις πτωχευμένες εταιρείες έχει εισάγει και πουλήσει το πολυτελές τετρακίνητο μοντέλο!
Το αποτέλεσμα ωστόσο είναι εξαιρετικά δυσμενές για την ιδιοκτήτρια του πολυτελούς τετρακίνητου μοντέλου καθώς επιθυμεί είτε να πουλήσει είτε να διαγράψει το αυτοκίνητό της αλλά εξαιτίας της παρακράτησης κυριότητας δεν μπορεί να προβεί σε καμία αλλαγή στοιχείων και θα πρέπει να πληρώσει τα υπέρογκα Τέλη Κυκλοφορίας του 2021 χωρίς να κινεί το όχημα.
Μάλιστα από τη Διεύθυνση Μεταφορών Θεσσαλονίκης την ενημέρωσαν ότι το αυτοκίνητό της δεν μπορούν να ανακαλύψουν ποια από τις πτωχευμένες εταιρείες του επίσημου αντιπροσώπου το έχει εισάγει ώστε η μία και μοναδική εταιρεία του πρώην ομίλου που λειτουργεί στην Αθήνα να μπορέσει να της δώσει τη βεβαίωση της άρσης παρακράτησης κυριότητας τη στιγμή που επιβεβαιωμένα το αυτοκίνητο έχει εξοφληθεί από το 2015!
Σύμφωνα με όσα καταγγέλλει στο Newsauto.gr η ιδιοκτήτρια του πολυτελούς Land Rover Freelander 2: «Το 2007 πραγματοποιήθηκε η αγορά αυτοκινήτου Land Rover Freelander 2 με κινητήρα 3,2 λίτρων από την επίσημη αντιπροσωπεία με την καταβολή μετρητών και σύναψη μικρού δανείου το οποίο και εξοφλήθηκε πλήρως το 2015.
Το αυτοκίνητο ανήκε στο σύζυγο μου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή ξαφνικά το Φεβρουάριο του 2020 και δεν πρόλαβε να τακτοποιήσει την άρση της παρακράτησης, ίσως γιατί απεχθάνονταν τη γραφειοκρατία.
Έκτοτε άρχισα την εκστρατεία για την άρση παρακράτησης. Μετά από 6μηνο έλαβα τη βεβαίωση εξόφλησης από την Τράπεζα ωστόσο έπρεπε να έχω και βεβαίωση του εκκαθαριστή της αντιπροσωπίας, και έτσι άρχισε ο αγώνας να βρω που κατέληξε η αντιπροσωπεία απ’ όπου είχαμε αγοράσει το αυτοκίνητο.
H εταιρεία ανήκε σε παλιά εισαγωγική εταιρεία η οποία είχε πτωχεύσει και μετά από έρευνα διαπίστωσα ότι μόλις μία εταιρεία του ομίλου λειτουργεί αλλά όταν επικοινώνησα μαζί τους δεν κατάφερα να βγάλω άκρη.
Η διευθύνσεις Μεταφορών στις Περιφέρειες δεν ανταποκρίνονταν ως όφειλαν με την πανδημία να αποτελεί μια πολύ καλή δικαιολογία ωστόσο η αδιαφορία των υπαλλήλων οδηγεί στην κωλυσιεργία των πάντων.
Ακόμη δεν έχω καταφέρει να βγάλω άκρη με την άρση παρακράτησης της κυριότητας του οχήματός μας και προσπαθώ να προλάβω τις ημερομηνίες ώστε να μην καταβάλω τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας που ανέρχονται σε 1.150 ευρώ!
Θέλω να ξεφορτωθώ κυριολεκτικά το αυτοκίνητο και αποφάσισα να το δώσω για ανταλλακτικά αλλά ούτε τις πινακίδες δεν μπορώ να καταθέσω. Δυστυχώς τα μεγάλα αυτοκίνητα δε συμφέρει να τα διατηρείς, τιμωρία για όσους τα πήραν επειδή ήταν λάτρεις της φύσης, των βουνών.
Μοναδική μου σωτηρία αποτελεί το νομοσχέδιο που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή και αποκαλύψατε στο Newsauto.gr που περιλαμβάνει διάταξη με την αυτοδίκαιη άρση παρακράτησης της κυριότητας…»