Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@carpress.gr
Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στο Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του υπουργείου Μεταφορών καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του movenews.gr οι δύο βασικές επιθεωρήτριες που ασχολούνται εδώ και τέσσερα χρόνια με μια τεράστια υπόθεση που αφορά γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ζήτησαν απόσπαση ή μετάταξη από την Υπηρεσία!
Οι λόγοι που ζήτησαν απόσπαση ή μετάταξη σύμφωνα με πληροφορίες του movenews.gr έχει να κάνει με την υπόθεση της BMW που ερευνούν εδώ και 4 χρόνια οι δύο Επιθεωρήτριες αλλά ως διά μαγείας το επίμαχο πόρισμα δεν παραδίδεται ποτέ παρά το γεγονός ότι είναι έτοιμο στο τέλος κάθε μήνα!
Όπως μπορείτε και εσείς να διαπιστώσετε, από το έγγραφο που δημοσιεύει το movenews.gr, η τελευταία φορά που τα στελέχη του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών του ΥΜΕ θα απέστελλαν το πόρισμα για την BMW στον Εισαγγελέα ήταν το φθινόπωρο του 2017!.
Υψηλόβαθμο στέλεχος του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών του ΥΜΕ επιβεβαίωσε ουσιαστικά την αίτηση απόσπασης των δύο Επιθεωρητριών από το Σώμα κάνοντας λόγο για «απόρρητες προσωπικές πληροφορίες».
Ωστόσο η έρευνα που έχουν πραγματοποιήσει εδώ και χρόνια οι κ.κ. Κ.Π. και Χ.Π. θα πρέπει να δημοσιοποιηθεί όπως έγινε και με το σκάνδαλο Novartis ώστε να μπορέσει η δικαιοσύνη να συνεχίσει το έργο της και να αποδοθούν ευθύνες αν προκύπτουν από την έρευνα.
Το χρονικό της έρευνας
Την αυτεπάγγελτη ενεργοποίηση του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων είχε προκαλέσει τον Φεβρουάριο του 2014 δημοσίευμα της εφημερίδας «Ημερησία» σχετικά με την πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ως καινούριων αλλά και για το «πάρτι» εκατομμυρίων που έχει στηθεί σε πάρα πολλές Διευθύνσεις Μεταφορών της χώρας το οποίο αφορά στα πλαστά παράβολα μεταβίβασης αυτοκινήτων.
Μάλιστα το δημοσίευμα ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: «Ιδιοκτήτρια πολυτελούς BMW 520i που απέκτησε καινούρια το 2009 έναντι 55.000 ευρώ δεν μπορεί πλέον να την κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους καθώς τα στοιχεία που αναγράφονται στον εργοστασιακό κινητήρα δεν συμφωνούν με εκείνα που αναγράφουν τα έγγραφα και το ΚΤΕΟ που επισκέφθηκε για τον τακτικό έλεγχο το «έκοψε».
Ωστόσο με την συγκεκριμένη υπόθεση ασχολούνται οι Αρχές εδώ και μήνες μετά από επώνυμη καταγγελία της ιδιοκτήτριας του πολυτελούς οχήματος και ήδη τα πρώτα στοιχεία κάνουν λόγο για 99 αυτοκίνητα «φαντάσματα» αλλά και για κινητήρες που δεν τους γνωρίζουν ούτε τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Γερμανίας.
Ειδικότερα οι Αρχές δεν ερευνούν μόνο το δικό της αυτοκίνητο αλλά όλα τα αυτοκίνητα που μετέφερε το καράβι μαζί με το δικό της και σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Αutobusiness από το σύνολο των 1.029 οχημάτων που μετέφερε το πλοίο φαίνεται πως από το Τελωνείο έχουν «περάσει» μόλις 829 οχήματα!
Δηλαδή λείπουν 200 αυτοκίνητα εκ των οποίων τα 99 αφορούν σε BMW…
Παράλληλα στις έρευνες συμμετέχουν το ΣΔΟΕ, το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών, το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, Τελωνεία, Διευθύνσεις Μεταφορών, Οργανισμοί Λιμένων, κ.ά.».
Ωστόσο το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών του Υπουργείου Μεταφορών είχε κυριολεκτικά αποψιλωθεί καθώς η δύναμή του αποτελείται από μόλις 4 υπαλλήλους εκ των οποίων ο ένας έχει μεταφερθεί σε άλλο τμήμα του υπουργείου.
Οπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς 3 υπάλληλοι όσο καλή διάθεση και αν έχουν είναι αδύνατον να ελέγξουν ολόκληρη την Ελλάδα.
Ωστόσο έκτοτε έχουν προσληφθεί αρκετά στελέχη στο Σώμα ενώ πάρα πολλά που ασχολήθηκαν με την υπόθεση αποχώρησαν κάνοντας χρήση του συνταξιοδοτικού δικαιώματός τους.
Ηδη από τον πρώτο έλεγχο φάνηκε ξεκάθαρα στο σύστημα του Υπουργείου Μεταφορών πως στα «μεταχειρισμένα» αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί στην Ελλάδα ως καινούρια, υπάρχει 1η Αδεια Διεθνώς που σημαίνει πως τα αυτοκίνητα είχαν πινακίδες κυκλοφορίας σε κάποιο άλλο κράτος.
Βέβαια η Διεθνής Άδεια έλειπε από τους φακέλους των συγκεκριμένων αυτοκινήτων.