Η Porsche Cars North America προσφέρει στους 192 αντιπροσώπους που διαθέτει στις ΗΠΑ ένα πακέτο μέτρων στήριξης, καθώς έχει μειωθεί η επιχειρηματικής τους δραστηριότητα εξαιτίας του κορωνοϊού. Ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων εγγυάται για τις πληρωμές, χαλαρώνει τους επιδιωκόμενους στόχους των πωλήσεων και των bonus ενώ παράλληλα επεκτείνει την χρηματοδότηση.
Το σχέδιο είναι παρόμοιο με εκείνα που έχουν υιοθετήσει οι εισαγωγικές εταιρείες BMW, Mercedes-Benz, η Nissan και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για τους αντιπροσώπους τους. Οι αντιπρόσωποι της Porsche εγγυώνται για το μάρκετινγκ και το επίδομα ικανοποίησης πελατών για το πρώτο εξάμηνο του έτους, ακόμη και αν δεν πληρούν τους καθορισμένους στόχους.
Για να ενισχύσει και το κατώτατο όριο λιανικής πώλησης, το πρόγραμμα μέτρων στήριξης της Porsche περιλαμβάνει την κάλυψη ενός μεγάλους τμήματος του κόστους των οχημάτων που είναι αποθέματα για τις 60 ημέρες.
Οι αντιπρόσωποι επίσης θα λάβουν ένα επίδομα που θα αφορά στο κόστος παράδοσης κάθε νέου οχήματος στην κατοικία του νέου ιδιοκτήτη έως τις 30 Απριλίου. Ο αριθμός των παραδόσεων στο σπίτι των οχημάτων αναμένεται να αυξηθεί καθώς οι πελάτες παραμένουν στο σπίτι για να αποφύγουν τον κορωνοϊό.
Οι αντιπρόσωποι επίσης μπορούν να επιστρέψουν τα αυτοκίνητα εκτός μίσθωσης αντί να τα κρατήσουν όπως ορίζει το πρόγραμμα «by back». Επίσης έχουν αρθεί οι υποχρεωτικές εσωτερικές απαιτήσεις υποβολής εκθέσεων σε τομείς όπως οι εργασίες εγγύησης.
Η Porsche Financial Services προσφέρει επίσης βοήθεια σε πελάτες λιανικής και παρατείνει έως και 6 μήνες όσες συμβάσεις μίσθωσης λήγουν έως τις 30 Απριλίου δηλαδή τέσσερις μήνες επιπλέον της παράτασης που μπορεί να δοθεί υπό κανονικές συνθήκες.
Επίσης ο χρηματοοικονομικός βραχίονας της Porsche θα εξετάζει κατά περίπτωση τις αποπληρωμές πληρωμών έως και 60 ημέρες κατά περίπτωση.