Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Renault , Luca de Meo, βρίσκεται αντιμέτωπος με έναν κατάλογο εργασιών που είναι πολύ πιο πολύπλοκοι από εκείνους που αντιμετώπιζε στην Seat που ανήκει στον όμιλο VW. Πάντως η πρώτη του προτεραιότητά είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη της ηγεσίας και των στελεχών της Nissan και στη συνέχεια θα πρέπει να αυξήσεις τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και να αποφασίσει ποιες τεχνολογίες πρέπει να αναπτύξει ο γαλλικός όμιλος.
Επίσης ο νέος CEO της Renault θα πρέπει να λάβει άμεσα τι πρόκειται να κάνει με τα την ηλεκτροκίνηση καθώς το Zoe έχει μείνει πολλά χρόνια στην αγορά και τα δεδομένα αλλάζουν ριζικά με την έλευση νέων ηλεκτρικών μοντέλων από την Peugeot, την Opel και την VW.
Ακόμη μία μεγάλη πρόσκληση με την οποία θα βρεθεί αντιμέτωπος ο Luca de Meo αφορά στην ταμειακή ροή του ομίλου καθώς η μείωση της οικονομικής συνεισφοράς της Nissan στη Renault, η οποία κατέχει ποσοστό 43% στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, θα μπορούσε να επηρεάσει το επίπεδο των επενδύσεων στην έρευνα και ανάπτυξη στα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και στα ηλεκτρικά μοντέλα.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Renault πιστώνεται την αναζωογόνηση των πωλήσεων της Seat, την καθιέρωση μιας πιο σπορ εικόνας στη γκάμα και την επιτάχυνση των προγραμμάτων που είχε εγκρίνει ο όμιλος Volkswagen.
Πρόκειται για ένα από τα πλέον επιτυχημένα στελέχη της ανώτατης βαθμίδας στον χώρο του αυτοκινήτου. Ο Ιταλός μάνατζερ με τις αξιοζήλευτες σπουδές, γεννήθηκε στο Μιλάνο, στις 13 Ιουνίου 1967. Ήταν πρόεδρος της Seat από τον Νοέμβριο του 2015 έως τον Ιανουάριο του 2020. Πήρε πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Università Commerciale Luigi Bocconi, στο Μιλάνο.
Στη διατριβή του εξέτασε την επιχειρησιακή ηθική και ήταν η πρώτη διατριβή για το θέμα αυτό στην Ιταλία. Το 2017 ονομάστηκε Bocconi Alumnus of the Year, για την εκπροσώπηση των πανεπιστημιακών αξιών του επαγγελματισμού, της πρωτοβουλίας, της ακεραιότητας, της ευθύνης και της προσπάθειας να αναπτυχθεί ο πλουραλισμός.
Ο Luca de Meo, έχει πάνω από 25 χρόνια εμπειρίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ξεκίνησε την καριέρα του στη Renault πριν από την ένταξή του στην Toyota Europe, ακολούθησε η πρόσληψή του από τον Όμιλο Fiat, όπου ήταν επικεφαλής Επιχειρηματικών Μονάδων Lancia, Fiat και Alfa Romeo. Διευθύνων σύμβουλος της Abarth και διευθυντής Marketing του Ομίλου Fiat. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Fiat, ήταν στενός συνεργάτης του εκλιπόντος Σέρτζιο Μαρκιόνε και είχε σημαντικό μερίδιο ευθύνης για την κυκλοφορία του νέου Fiat 500.