Αυτή είναι η Maserati MCXtrema των 730 ίππων

Η εκθαμβωτική Maserati MCXtrema, που επιτρέπεται να χρησιμοποιείται μόνο σε κλειστό σιρκουί και όχι στο δρόμο, ήταν μία από τις μεγάλες πρεμιέρες της φετινής Monterey Car Week στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, χάρη στο ακραίο αεροδυναμικό πακέτο και το σπαρτιάτικο αγωνιστικό εσωτερικό σε σχέση με τη MC20 στην οποία βασίζεται.

Το αμάξωμά της είναι πολύ πιο αιχμηρό και στιλπνό, με εκτεταμένο και πιο χαμηλό ρύγχος που φιλοξενεί το splitter από ανθρακονήματα και άλλα πτερύγια που βελτιώνουν στη ροή γύρω και κάτω από το δάπεδο.

Οι προφυλακτήρες παραπέμπουν στη Maserati Tipo 61 Birdcage του 1959, ενώ εντυπωσιακοί είναι και οι αεραγωγοί στην πίσω κολόνα για την ψύξη του κινητήρα στο κέντρο, καθώς και για την τροφοδότηση με αέρα της πίσω πτέρυγας.

Κάτω από το sharkfin, το ανθρακονημάτινο μονοκόκ και το κάλυμμα του κινητήρα βρίσκεται η μονάδα V6 Nettuno των 3.0 λίτρων, που αποδίδει 730 ίππους με τη βοήθεια του twin-turbo. Πρόκειται για το μοτέρ της MC20ενισχυμένο κατά 110 hp σε σχέση με το supercar παραγωγής.

Συνδέεται με το σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων, με τροποποιημένο συμπλέκτη, που στέλνει όλη αυτή την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Για τον έλεγχο όλης αυτής της δύναμης η Maserati τοποθέτησε αγωνιστική ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς, ρυθμισμένα με ειδική γεωμετρία στη MCXtrema.