Η δεύτερη γενιά του B-SUV της Renault αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας και μαζί με την πρώτη γενιά έχει καταφέρει να πουλήσει περισσότερα από δύο εκατομμύρια αυτοκίνητα στα δέκα χρόνια ζωής του.
Το ανανεωμένο Renault Captur δεύτερης γενιάς ενστερνίζεται την σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, με αποτέλεσμα να δείχνει πιο στιλάτο και δυναμικό. Παράλληλα, εξακολουθεί να προσφέρει δυνατότητα επιλογής διχρωμίας για την εξατομίκευσή του.
Η εκλεπτυσμένη εικόνα του αμαξώματος αντικατοπτρίζεται και στο εσωτερικό, χάρη στην πιο μοντέρνα εικόνα που προσδίδει το σύστημα πολυμέσων OpenR Link (10,4 ιντσών) και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών. Νέες είναι και οι ταπετσαρίες όλων των εκδόσεων, καθώς και οι διακοσμητικές φάσες τα ταμπλό και πάνελ θυρών.
Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα από το καλοκαίρι του 2024.
Powertrain | 1.0 TCE 90 | 1.0 TCE 100 LPG | 1.3 TCE 140 mild hybrid | 1.3 TCE 160 mild hybrid | E-Tech full hybrid 145 |
Fuel | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol |
Electification | No | No | MH12 Costing stop 7kph |
MH12 Costing stop 20kph |
HEV 245V |
Cylinder Capacity [L]/[cm3] | 1.0 / 999 | 1.0 / 999 | 1.3 / 1330 | 1.3 / 1330 | 1.6 / 1598 |
Number of Cylinder | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 |
Number of valves | 12 | 12 | 16 | 16 | 16 |
Torque [Nm/tr] | 160 Nm @2750rpm | 160 Nm petrol mode / 2750rpm 170Nm LPG mode / 2000rpm |
260 Nm @3500rpm | 270 Nm @1750rpm | 145 Nm @ 3200rpm ICE mode / 250Nm ICE+EM |
Air Alimentation | Turbo | Turbo | Turbo | Turbo | Atmo |
CO² gr/km WLTP | 131 | 119 | 133 | 133 | 105 |
0 to 100 km/h (s) | 14 | 13 | 10.4 | 8.5 | 10 |
Fuel consumption | 5,8 – 5,9 | 6,0 – 6,1 L with unleaded / 7,7-7,9 L with LPG | 5,8 – 5,9 | 5,8 – 5,9 | 4,7 – 4,9 |