«Ο κύβος ερρίφθη» και τα εργοστάσια αποφάσισαν με ποιον τρόπο θα κάνουν πιο ελκυστικά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να τα αποκτήσουν και εκείνα να μπορέσουν να πετύχουν τους υψηλούς στόχους μείωσης των μέσων εκπομπών CO2.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr ήδη κάποια εργοστάσια το έχουν ανακοινώσει στα στελέχη τους και τους επόμενους μήνες οι τιμές των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα καταγράφουν μια συνεχή πορεία ανόδου ενώ αντίθετα οι τιμές των ηλεκτρικών μοντέλων θα διατηρούνται στα ίδια επίπεδα!
Με αυτό το απλό αλλά «οδυνηρό» για τους καταναλωτές τρόπο τα εργοστάσια θα εξομοιώσουν τις τιμές μεταξύ βενζινοκίνητων, πετρελαιοκίνητων, υγραεριοκίνητων και αεριοκίνητων μοντέλων με τα αντίστοιχα ηλεκτρικά!
Ήδη αν παρατηρήσει κανείς την πορεία των τιμών των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε σχέση με τις αντίστοιχες των ηλεκτροκίνητων θα διαπιστώσει ότι αυξήσεις είναι υπερβολικά υψηλές στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα μοντέλα ενώ αντίθετα στα ηλεκτρικά μοντέλα είναι μηδενικές έως πολύ χαμηλές.
Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα κράτη-μέλη επιδοτούν τους καταναλωτές που θα επιλέξουν να αγοράσουν ένα καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο και μάλιστα η Ελλάδα έχει μία από τις υψηλότερες επιδοτήσεις στην ΕΕ οπότε η απόκτησή τους γίνεται πολύ πιο εύκολη.
Μοναδικό αγκάθι αποτελούν οι ταχυφορτιστές ιδίως στο εθνικό οδικό δίκτυο οι οποίοι δεν επαρκούν αλλά τόσο η κυβέρνηση όσο και οι ιδιωτικές εταιρείες ενέργειες εφαρμόζουν ήδη ένα σχέδιο σύμφωνα με το οποίο ο αριθμός τους αναμένεται να διπλασιαστεί μέσα στο επόμενους μήνες.
Από την άλλη μεριά όσοι καταναλωτές παραμένουν πιστοί στα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, υγραεριοκίνητα και αεριοκίνητα μοντέλα καλό θα είναι να επισπεύσουν τις παραγγελίες τους καθώς οι τιμές θα αυξάνουν διαρκώς τους επόμενους μήνες και ίσως τελικά η απόκτηση κάποιου μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης να μην είναι τελικά και τόσο συμφέρουσα…
Αν πάλι κάποιοι καταναλωτές δεν βιαστούν να παραγγείλουν το καινούριο τους αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης τότε ίσως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να αποτελέσει μονόδρομο καθώς η τιμή του συμπεριλαμβανομένης και της επιδότησης θα είναι εφάμιλλη των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων μοντέλων ενώ οι κάτοχοι των ηλεκτρικών οχημάτων θα απολαμβάνουν επιπλέον τις φοροαπαλλαγές και άλλες διευκολύνσεις (ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο, μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας, δωρεάν στάθμευση στις μεγαλουπόλεις, κ.ά.) που τους παρέχει το κράτος.