Άνοδο 20% σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στη Γερμανία τον Δεκέμβριο καθώς όλες οι εταιρείες έσπευσαν να ταξινομήσουν τα οχήματά τους πριν τεθούν σε ισχύ οι νέοι αυστηρότεροι κανόνες CO2.
Ειδικότερα οι πωλήσεις ανήλθαν σε 283.380 μονάδες σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ΚΒΑ) και μεγάλοι κερδισμένοι στη γερμανική αγορά αυτοκινήτου αναδείχθηκαν οι Nissan η οποία σημείωσε άνοδο πωλήσεων 103%, η Honda 86%, η DS και η Dacia 67%, η Mazda 46% και η Fiat είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 42%.
Υψηλά ποσοστά ανόδου σημείωσαν επίσης η Peugeot κατά 35%, η Hyundai 34% και Ford και Kia κατά 28%. Η VW, κορυφαία γερμανική μάρκα, κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 19%. Οι πολυτελείς BMW, Mercedes και Audi σημείωσαν άνοδο 11%, 8,4% και 5,7% αντίστοιχα. Η Tesla πώλησε 1.130 αυτοκίνητα στη Γερμανία το Δεκέμβριο. Η KBA δεν έδωσε σύγκριση σε σχέση με το έτος. Η Tesla πώλησε 10.711 αυτοκίνητα στη Γερμανία το 2019, καταγράφοντας άνοδο 462% σε σχέση με το 2018, με «οδηγό» το Model 3.
Σε επίπεδο έτους η γερμανική αγορά αυτοκινήτου σημείωσαν άνοδο 5% και ανήλθε σε 3,6 εκατ. μονάδες.
Επίσης το 2019 μειώθηκε το μερίδιο των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων σε 59,2% από 62,4% που κυμάνθηκε το 2018. Τα diesel οχήματα κατέλαβαν το 32,0% από 32,3% του συνόλου της αγοράς που ανήλθαν το 2018.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέκτησαν το 6,6% της αγοράς, συμπεριλαμβανομένου ενός μεριδίου 1,3% που αφορούσε σε plug-in υβριδικά μοντέλα. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατέλαβαν το 1,8% της αγοράς.