Ο γερμανικό όμιλος VW εξετάζει σοβαρά την αυτονόμηση ή την πώληση της Lamborghini στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του ομίλου με στόχο να υπερδιπλασιάσει την αγοραία αξία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος του VW Group, Herbert Diess, σχεδιάζει να επικεντρώσει τη μελλοντική επέκτασή του στις κύριες παγκόσμιες μάρκες του ομίλου – VW, Porsche και Audi – σε μια προσπάθεια να διοχετεύσει τους πόρους πιο αποτελεσματικά και να αποφύγει τις διπλές προσπάθειες.
Ο εκπρόσωπος της Volkswagen αρνήθηκε να σχολιάσει.
Η παρουσία της Lamborghini στα supercars χρησιμεύει πιθανότατα να ενισχύσει την αποτίμηση της σε περίπου 11 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας τη βιώσιμη υποψήφια για μια αρχική δημόσια προσφορά, σύμφωνα με εκτιμήσεις των αναλυτών του Bloomberg Intelligence.
Οι πωλήσεις της Lamborghini Urus σημειώνουν άνοδο από την πρώτη ημέρα που πωλήθηκαν στα μέσα του 2018.
Η ανασχεδιασμένη Aventador και ένα νέο υβριδικό supercar που θα χτυπήσει την αγορά το επόμενο έτος μπορεί να συμβάλουν στην αύξηση των περιθωρίων πέραν του 30%, σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence.
Οι επενδυτές έχουν εδώ και καιρό προτρέψει τη Volkswagen να απελευθερώσει περιουσιακά στοιχεία, των οποίων η αξία εντάσσεται σε μια δυσκίνητη δομή που περιλαμβάνει τα πάντα, από τα ιταλικά supercar μέχρι τις μοτοσικλέτες και τα βαρέα φορτηγά…
Η Ferrari, που ξεκίνησε από τη Fiat Chrysler, αξίζει σήμερα περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα ισχυρά εργατικά συνδικάτα της VW έχουν σταματήσει παρόμοιες κινήσεις στη Γερμανία.
Η Diess, που πήρε το τιμόνι τον Απρίλιο του 2018, έδειξε κάποια επιτυχία, ολοκληρώνοντας μια δημόσια εγγραφή της μονάδας φορτηγών Traton νωρίτερα φέτος, και κέρδισε υποστήριξη για τις προγραμματισμένες πωλήσεις μονάδων που παράγουν μεγάλους πετρελαιοκινητήρες και μεταδόσεις. Έχει επίσης σφυρηλατήσει μια ευρεία συμμαχία με τη Ford Motor σε εμπορικά οχήματα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και σε συστήματα αυτόνομης οδήγησης.
Ο 60χρονος CEO συχνά υπογραμμίζει τον επείγοντα χαρακτήρα της μεγιστοποίησης της αξίας της VW, καθώς είναι ιδιαίτερα δαπανηρή η μετάβαση στην τεχνολογία.
Η Diess στοχεύει να αυξήσει την αξία της Volkswagen στα 200 δισεκατομμυρίων ευρώ από περίπου 81 δισεκατομμύρια ευρώ που ανέρχεται τώρα.
Σε έντονες συζητήσεις νωρίτερα φέτος, η ανώτατη διοίκηση της VW αποφάσισε να μην επιδιώξει την πώληση μονάδων όπως της Bugatti για τώρα αλλά έχει ξεκινήσει τις προετοιμασίες ώστε να δημιουργήσει μια ξεχωριστή νομική οντότητα για την Lamborghini η οποία θα μπορούσε να ολοκληρωθεί προς το τέλος του επόμενου έτους…