Τη νέα εταιρική ταυτότητα των αντιπροσωπειών της Skoda παρουσίασε ο Klaus Zellmer CEO της Skoda Auto. Οι νέες εγκαταστάσεις θα είναι πιο μοντέρνες, πιο ανθρώπινες αλλά και με υψηλή δόση τεχνολογίας ενώ όπως ξεκαθάρισε ο CEO της Skoda τα ενημερωμένα σχέδια εταιρικής ταυτότητας στις εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν επίσης την ενίσχυση των μέτρων βιωσιμότητας στον τρόπο κατασκευής και λειτουργίας των τοποθεσιών λιανικής τους.
«Οι συνεργάτες μας αντιπρόσωποι ζωντανεύουν τη Skoda για τους πελάτες μας και θέλω να τους επικροτήσω για την επένδυση στο επόμενο επίπεδο της εμπειρίας της επωνυμίας μας. Οι πρώτοι μας αντιπρόσωποι που ενσωματώνουν πλήρως τα νέα σχέδια βρίσκονται στο Βιετνάμ, όπου μόλις παρουσιάσαμε τη μάρκα Skoda αυτό το φθινόπωρο ενώ στην Ευρώπη το πρώτο νέο κατάστημα λειτουργεί στην Εσθονία ενώ στο Βελιγράδι κατασκευάστηκε το πρώτο Skoda City Store με τη νέα εταιρικά ταυτότητα. Στη Μέση Ανατολή, το κατάστημά μας στο Κουβέιτ παρουσίασε επίσης το νέο σχέδιο» επισήμανε ο κ. Zellmer.
Η ανάπτυξη μεταξύ των περίπου 4.000 αντιπροσωπειών της μάρκας θα προχωρήσει βήμα προς βήμα και με αειφόρο τρόπο – για παράδειγμα, ενσωματώνοντας υπάρχουσες πινακίδες– για να μειωθούν τα απορρίμματα. Τα κυριότερα σημεία της νέας εταιρικής ταυτότητας των αντιπροσωπειών της Skoda περιλαμβάνουν έναν εξωτερικό τοίχο επικοινωνίας, νέα πύλη εισόδου και νέους εσωτερικούς τοίχους. Η νέα εταιρική ταυτότητα συνδυάζει τη μακρά παράδοση της μάρκας με το μέλλον του mobility.
Οι συνεργάτες αντιπροσώπων της Skoda θα υιοθετούν επίσης πιο βιώσιμα χαρακτηριστικά ως μέρος της πρωτοβουλίας του εργοστασίου για το Green Retail. Αυτά περιλαμβάνουν την εγκατάσταση ηλιακών συλλεκτών, αποθήκευσης μπαταριών, αντλιών θερμότητας ή «πράσινων τοίχων» με ζωντανά φυτά στο εξωτερικό των κτιρίων.
«Συγχαρητήρια στους συνεργάτες μας αντιπροσώπους σε όλο τον κόσμο. Η προνοητικότητα τους να συνεχίσουν να βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών με την πιο προσιτή και πιο βιώσιμη παρουσία μας αποτελεί φόρο τιμής στο πνεύμα της Skoda» επισήμανε ο κ. Klaus Zellmer καλώντας τους συνεργάτες της μάρκας να επιλέξουν πιο από όλα τα καταστήματα με τη νέα εταιρική ταυτότητα τους αρέσει περισσότερο.