Απίστευτο και όμως ελληνικό χαρακτηρίζεται το γεγονός ότι οι άνθρωποι που απέκτησαν ή θα αποκτήσουν αυτοκίνητο από κάποια δημοπρασία του πρώην ΟΔΔΥ μετά το τέλος Ιουλίου δεν μπορούν να εκδώσουν πινακίδες κυκλοφορίας εξαιτίας της νέας νομοθεσίας του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία που έχει ψηφιστεί από τη Βουλή και ισχύει από τα τέλη Ιουλίου δεν μπορεί να ταξινομηθεί κανένα εισαγόμενο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που πληροί την οδηγία ρύπων Euro3 ή και παλαιότερη ενώ στα Euro4 και Euro5a επιβάλλεται Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 3.000 ευρώ και 1.000 ευρώ αντίστοιχα.
Ωστόσο κάποιοι ξέχασαν τα αυτοκίνητα που δημοπρατεί το Ελληνικό Δημόσιο τα οποία και αντιμετωπίζονται σαν «εισαγόμενα μεταχειρισμένα» καθώς εκδίδεται για πρώτη φορά Άδεια Κυκλοφορίας στην Ελλάδα.
Εδώ ακριβώς εντοπίστηκε και το πρόβλημα από τους νομοθέτες με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που αποκτώνται από τον πρώην ΟΔΔΥ να μην μπορούν να ταξινομηθούν λόγω παλαιότητας!
Η πολιτική ηγεσία των υπουργείων Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας αλλά και Υποδομών και Μεταφορών αναζητούν τη λύση και σύμφωνα με πληροφορίες σύντομα θα εκδοθεί νέα εγκύκλιος σύμφωνα με την οποία θα μπορούν να ταξινομηθούν και να εκδίδουν πινακίδες κυκλοφορίας τα οχήματα που εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ που ονομάζεται πλέον Διεύθυνση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (ΔΔΔY).
Να υπενθυμίσουμε πως η τελευταία δημοπρασία οχημάτων του πρώην ΟΔΔΥ που είχε προγραμματιστεί να διεξαχθεί στις 10 Σεπτεμβρίου αναβλήθηκε επ’ αόριστον εξαιτίας του προβλήματος που αποκάλυψε το Newsauto.gr.