Η Ελλάδα κατέχει την προτελευταία θέση μεταξύ των κρατών – μελών της ΕΕ καθώς έχει τις λιγότερες θέσεις εργασίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας παρά το γεγονός πως ο συγκεκριμένος κλάδος παρέχει πάνω από 13,8 εκατ. θέσεις εργασίας οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 6,1% της συνολικής απασχόλησης στην Γηραιά Ήπειρο.
Ειδικότερα οι άμεσες θέσεις εργασίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας η Γερμανία κατέχει την πρώτη θέση με 870.000 θέσεις εργασίας και ακολουθούν η Γαλλία με 223.000, η Πολωνία με 203.000, η Βρετανία με 186.000, η Ρουμανία με 185.000, η Τσεχία με 177.000, η Ιταλία με 162.000, η Ισπανία με 157.000, η Ουγγαρία με 98.000, η Σουηδία 80.000, η Σλοβακία με 77.000, η Αυστρία με 33.000, η Πορτογαλία με 37.000, το Βέλγιο 29.000, η Βουλγαρία με 24.300, η Ολλανδία 22.000, η Σλοβενία με 14.500, η Φινλανδία 8.600, η Λιθουανία με 5.300, η Κροατία με 2.800, η Λετονία και η Εσθονία με 2.800, η Ελλάδα 1.900 και η Δανία 1.300 θέσεις εργασίας.
Επίσης σύμφωνα με τη μελέτη του ACEA οι 2.607.477 θέσεις αφορούν άμεσες θέσεις εργασίας, οι 887.450 αφορούν την απασχόληση στη βιομηχανία αυτοκινήτου, οι 4.525.639 θέσεις έχουν σχέση με την πώληση των αυτοκινήτων, αλλά και άλλων τομέων και οι 652.658 θέσεις αφορούν αποκλειστικά την μεταποίηση και κατασκευή αυτοκινήτων.
Επίσης, αξιοσημείωτο είναι ότι ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας σε πολλές χώρες της ΕΕ κατέχει σημαντική θέση στην οικονομία και παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτήν.
Στη Σλοβακία το 15,4% αφορά θέσεις στον τομέα του αυτοκινήτου επί του συνολικού όγκου των βιομηχανικών θέσεων, δείχνοντας τον υποδειγματικό τρόπο που κινούνται στον συγκεκριμένο κλάδο.
Ακολουθεί η Ρουμανία με 15,3%, η Τσεχία με 13,4%, η Σουηδία με 13,3% και η Ουγγαρία με 12,9%. Η Γερμανία ως μια από τις πλέον μεγάλες χώρες στον τομέα της αυτοκίνησης, έχει ποσοστό μόλις 11,8% επί του συνόλου της βιομηχανικής της παραγωγής, με την Ισπανία να φθάνει το 8,3%, τη Γαλλία με 7,7%, την Ιταλία με 4,4% και την Ελλάδα να καταλαμβάνει στον ευρωπαϊκό χάρτη την τρίτη από το τέλος θέση με 0,6%.