Εξαιρετικές είναι οι επιδόσεις της Ελλάδας όσον αφορά στη μείωση των μέσων εκπομπών CO2 μεταξύ των κρατών-μελών της ΕΕ σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δημοσίευσε η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Μάλιστα η Ελλάδα με 119,7 γρ. CO2/χλμ. βρίσκεται πολύ κοντά στο μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης που κυμαίνεται σε 116,3 γρ. CO2/χλμ.
Ωστόσο το 2021 σε σχέση με το 2020 στην συντριπτική πλειοψηφία των κρατών μελών της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας καταγράφηκε άνοδος των μέσων εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο σε ποσοστό 7,5%. Στη χώρα μας το αντίστοιχο ποσοστό ανόδου ανήλθε σε 11,6%.
Πάντως η Σουηδία κατάφερε να έχεις τις χαμηλότερες μέσες εκπομπές CO2 από τα νέα αυτοκίνητα στην ΕΕ με 88,3 γρ. CO2/χλμ., ακολουθούμενη από τη Δανία(92,6 γρ. CO2/χλμ.) και την Ολλανδία(95,1 γρ. CO2/χλμ.).
Η Νορβηγία στέφθηκε ωστόσο πρωταθλήτρια χαμηλών εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο με 27,6 γρ. CO2!
Αντίθετα οι χειρότερες μέσες εκπομπές CO2 με πάνω από 140 γρ. CO2/ χλμ. καταγράφηκαν σε Κύπρο, Εσθονία και Λετονία.
Ειδικότερα η Αυστρία είχε 116,2 γρ CO2/χλμ., το Βέλγιο 117 γρ CO2/χλμ., η Βουλγαρία 139,8 γρ CO2/χλμ., η Κροατία 129 γρ CO2/χλμ., η Κύπρος 145,8 γρ CO2/χλμ., η Τσεχία 135,9 γρ CO2/χλμ., η Εσθονία 142,6 γρ CO2/χλμ., η Γαλλία 108 γρ CO2/χλμ., η Γερμανία 113,6 γρ CO2/χλμ., η Ουγγαρία 133 γρ CO2/χλμ., η Ιρλανδία 112,6 γρ CO2/χλμ., η Ιταλία 124,6 γρ CO2/χλμ., η Λετονία 142,5 γρ CO2/χλμ., η Λιθουανία 135,7 γρ CO2/χλμ., η Μάλτα 103,5 γρ CO2/χλμ., η Πολωνία 136,2 γρ CO2/χλμ., η Πορτογαλία 107,1 γρ CO2/χλμ., η Ρουμανία 126,5 γρ CO2/χλμ., η Σλοβακία 139,2 γρ CO2/χλμ., η Σλοβενία 133,9 γρ CO2/χλμ. και η Ισπανία 126,8 γρ CO2/χλμ.