Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@carpress.gr
Διαθέσιμο και στην Ελλάδα είναι το νέο VW Polo με τιμή εκκίνησης τις 13.400 ευρώ για την βασική έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1 λίτρου απόδοσης 75 ίππων και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό.
Μάλιστα κατά την παρουσίαση που πραγματοποίησε η Kosmocar ο Στήβεν Σίρτης έκανε λόγο για μεγάλη ανάπτυξη της ελληνικής εισαγωγικής ενώ αποκάλυψε πως το 2018 θα ανακοινωθεί μια σημαντική συνεργασία με την Protergia που αφορά στην ηλεκτροκίνηση.
Πάντως το νέο Polo πέραν των κλασικών βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδόσεων θα υπάρχει διαθέσιμο και σε έκδοση με φυσικό αέριο που πραγματικά μειώνει στο ελάχιστο το κόστος χρήσης.
Το Polo… μεγάλωσε
Το νέο VW Polo μεγάλωσε σε διαστάσεις ενώ απέκτησε και έναν δυναμισμό που ενδεχομένως να κλονίσει το Golf.
Τα δυναμικά αποτελέσματα της πλατφόρμας MQB στις αναλογίες αντανακλώνται στις νέες διαστάσεις του Polo. Το μήκος του μικρού Volkswagen έχει μεγαλώσει κατά 81 χιλιοστά στα 4,053 μ και το μεταξόνιό του κατά 94 χιλιοστά στα 2,564 μ. Αυτό σημαίνει ότι οι τροχοί είναι τώρα τοποθετημένοι πιο κοντά στο μπρος και το πίσω μέρος, δίνοντας στο αυτοκίνητο σπορ εμφάνιση γεμάτη δυναμισμό. Ταυτόχρονα, το Polo είναι τώρα 69 χιλιοστά πλατύτερο, με ένα συνολικό πλάτος 1,751 μ., ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 7 χιλιοστά στα 1,446 μ.
Νέα εσωτερική σχεδίαση – Περισσότερος χώρος και άνεση
Εστίαση στο πιλοτήριο Οι σχεδιαστές του εσωτερικού χώρου έχουν κάνει επαναστατικές αλλαγές. Εστίασαν στη ανάπτυξη των ψηφιακών απεικονίσεων και χειριστηρίων και στη συνδεσιμότητα.
Η ομάδα σχεδίασης εσωτερικού χώρου ξεκίνησε από το μηδέν, αφήνοντας εντελώς πίσω της την κάθετα προσανατολισμένη διάταξη του ταμπλό του προηγούμενου μοντέλου και αναπτύσσοντας αντίθετα μια τολμηρή οριζόντια αρχιτεκτονική.
Όλες οι σημαντικές μονάδες – εκτός από τον κλιματισμό – τοποθετήθηκαν μέσα στο κεντρικό μέρος του ταμπλό. Αυτό το κεντρικό μέρος συνεχίζεται μέχρι τις μπροστινές πόρτες και είναι βαμμένο σε διάφορους χρωματισμούς, ανάλογα με τις επιλογές του αγοραστή.
Συστήματα ενημέρωσης-ψυχαγωγίας
Το Polo θα κυκλοφορήσει ως το πρώτο Volkswagen και το πρώτο αυτοκίνητο του Ομίλου που προσφέρει μια νέα γενιά Active Info Display. Οι σχεδιαστές της Volkswagen έχουν εξελίξει συστηματικά τη νέα γενιά του Active Info Display και έχουν ανεβάσει τα υψηλής ποιότητας γραφικά του (133 dpi / ανάλυση 1.280 x 480) και το εύρος λειτουργίας του σε νέα επίπεδα. Χρησιμοποιώντας το κουμπί ‘View button’ πάνω στο πολυλειτουργικό τιμόνι, ο οδηγός του Polo μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τρεις βασικές διαρθρώσεις απεικόνισης, εύκολα και γρήγορα.
Η Volkswagen εισάγει στο Polo την τελευταία γενιά συστημάτων ενημέρωσης/ψυχαγωγίας, που έχουν διαστάσεις οθόνης από 6,5 ως 8 ίντσες. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για το:
• Composition Colour (σύστημα ραδιοφώνου – ενημέρωσης/ψυχαγωγίας 6,5 ιντσών)
Βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις.
• Composition Media (σύστημα ραδιοφώνου – ενημέρωσης/ψυχαγωγίας με CD player, 8 ιντσών)
• Discover Media (ραδιοπλοήγηση – ενημέρωση/ψυχαγωγία με CD player, 8 ιντσών)
Τα συστήματα των 8 ιντσών έχουν γυάλινη επιφάνεια.
Κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων
Οκτώ κινητήρες για το Polo. Η Volkswagen εφοδιάζει για πρώτη φορά το Polo με κινητήρα φυσικού αερίου: ο νέος 1.0 TGI με 66 kW / 90 PS μπορεί πραγματικά να μηδενίσει τις εκπομπές CO2 – ανάλογα με την πηγή ενέργειας. Πιο αναλυτικά η γκάμα των κινητήρων θα αποτελείται από:
Κινητήρας φυσικού αερίου
1.0 TGI, 66 kW / 90 PS, 3-κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων
Πέντε Βενζινοκινητήρες
1.0 MPI, 55 kW / 75 PS, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων
1.0 TSI, 70 kW / 95 PS, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων
1.0 TSI, 85 kW / 115 PS, 3- κύλινδρος, κιβώτιο 6 ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων
1.5 TSI ACT, 110 kW / 150 PS, 4- κύλινδρος, κιβώτιο DSG 7 ταχυτήτων
2.0 TSI, 147 kW / 200 PS, 4- κύλινδρος, κιβώτιο 6 ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων
Ένας Πετρελαιοκινητήρες
1.6 TDI, 70 kW / 95 PS, 4- κύλινδρος, κιβώτιο 5 ταχυτήτων / DSG 7 ταχυτήτων