Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε από την BMW Hellas η διαδικτυακή πανελλήνια δημοσιογραφική παρουσίαση της ηλεκτρικής έκδοσης της iX3, σε λίγους και «εκλεκτούς» δημοσιογράφους προφανώς γιατί όσοι τολμούν να γράψουν έστω και μία λέξη από αυτά που τους στέλνουν οι απογοητευμένοι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων BMW απλά μπαίνουν στα κατάστιχα της γερμανικής εταιρείας θυμίζοντας άλλες… εποχές!
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της BMW δεν είναι… γερμανικό αλλά κατασκευάζεται στην Κίνα και πιο συγκεκριμένα στην Shenyang, και από εκεί εξάγεται παγκοσμίως, με την συναρμολόγηση του να γίνεται από την κοινοπραξία της γερμανικής εταιρίας με την κινέζικη Brilliance Automotive Group Holdings, την BMW Brilliance Automotive (BBA).
Κάτω από το καπό του νέου μοντέλου υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 286 ίππων (210 kW) και 400 Nm ροπής, που συνδυάζεται με μια μπαταρία 80 kWh, με τα 74 kWh να είναι τα ωφέλιμα. H BMW αναφέρει ότι η μικτή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι στα 18,5 με 19,5 kWh/100 χλμ., ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και τις ζάντες που φέρει το αυτοκίνητο.
Η κίνηση στέλνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις η νένα ηλεκτρική BMW από στάση αγγίζει τα πρώτα 100 χλμ. από στάση σε 6,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία σύμφωνα με την εταιρεία προσδίδει αυτονομία 460 χλμ. στον κύκλο WLTP, ενώ φορτίζει από το 0 έως το 80% μέσα σε μόλις 34 λεπτά, με ταχυφορτιστή 150 kW, ενώ με τον ίδιο φορτιστή, μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης, η μπαταρία αποκτά 100 χλμ αυτονομίας. Με ταχυφορτιστή 50 kW το 80% της μπαταρίας φορτίζει σε 1,7 ώρες.
Πάντως σε έναν φορτιστή 11kW η νέα BMW iX3 χρειάζεται περίπου 8 ώρες για να φορτιστεί και να έχει αυτονομία 360 χιλιομέτρων σύμφωνα με το Electric Vehicle Database.
Η BMW προσφέρει την iX3 σε δύο εκδόσεις. Η βασική έκδοση, η Inspiring, ξεκινά από τις 64.200 ευρώ, ενώ η έκδοση Impressive ξεκινά από τις 70.810 ευρώ.