H πρεμιέρα της νέας Mercedes G-Class, ενός μοντέλου που αισίως δίνει το «παρών» στις κατά τόπους αγορές από το 1979 μέχρι και σήμερα, είναι προγραμματισμένη να γίνει στα μέσα του μήνα που διανύουμε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Σήμερα, όμως, η γερμανική εταιρεία μας αποκαλύπτει ένα ακόμα βίντεο, μερικές καμουφλαρισμένες φωτογραφίες και αρκετές τεχνικές λεπτομέρειές της νέας της δημιουργίας σε μια προσπάθεια να δημιουργήσει την απαραίτητη για το ντεμπούτο της… ατμόσφαιρα. Και όλα αυτά τη στιγμή που στο διαδίκτυο έρχονται στο φως οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της.
Ξεκινώντας από τις αναρτήσεις, η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει πως στον εμπρός άξονα υπάρχει μια διάταξη με διπλά ψαλίδια και πίσω ο παραδοσιακός «σκληροτράχηλος» άκαμπτος άξονας, που συνεπικουρείται από ράβδο Panhard και τέσσερις διαμήκεις βραχίονες. Άξια αναφοράς είναι επίσης τα αριθμητικά στοιχεία που αφορούν στη διαδρομή των ελατηρίων και το rebound των αμορτισέρ στον εμπρός (85/100 χλστ.) και πίσω άξονα (82/142 χλστ.). Φυσικά, το κατά 30{0e1bf7bf2eb9e5428c8afc912bc14ae3960f2b8ed1b6a40a11431ba85cd50b79} πιο άκαμπτο αμάξωμα, το οποίο θα ζυγίζει 160 κιλά λιγότερο σε σχέση με το υπάρχουν, «στηρίζεται» σε ανεξάρτητο πλαίσιο τύπου σκάλας, ενώ για την μετάδοση της κίνησης φροντίζουν ένα κιβώτιο μεταφοράς και τρία μπλοκέ διαφορικά σε συνδυασμό με δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων με πιο κοντό σε σχέση με το παρελθόν λόγο (2,93 έναντι 2,1). Από εκεί και πέρα, η μέγιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ανέρχεται πλέον στα 241 χλστ. (+6 χλστ. σε σχέση με το παρελθόν), οι δε γωνίες προσέγγισης και διαφυγής αντίστοιχα στις 31 και 30 μοίρες.
Η νέα Mercedes G-Class εφοδιάζεται με το πρόγραμμα G-Mode, το οποίο ενεργοποιείται αυτοβούλως όταν ο οδηγός «κλειδώσει» οποιοδήποτε από τα τρία διαφορικά ή επιλέξει τις κοντές σχέσεις. Το off-road αυτό πρόγραμμα προσαρμόζει τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση, την υποβοήθηση του τιμονιού (σ.σ.: που πλέον αποτελείται από κρεμαγίερα και όχι από ατέρμονα), την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού αλλά και τον τρόπο λειτουργίας του αυτόματου κιβωτίου ώστε να εξασφαλίζεται η ιδανική απόδοση σε εκτός δρόμου διαδρομές και… αντιξοότητες.
Σε ότι έχει να κάνει με το κιβώτιο, η νέα G-Class, σύμφωνα με τους 4Τροχούς, θα εφοδιάζεται μ’ ένα αυτόματο «9άρι» με μετατροπέα ροπής, το οποίο σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης διανέμουν υπό φυσιολογικές συνθήκες τη ροπή του κινητήρα σε ποσοστό 40/60 εμπρός και πίσω. Προς το παρόν, πάντως, δεν ανακοινώνονται στοιχεία που να αφορούν τους κινητήρες που θα εξοπλίζουν το αυτοκίνητο, αν και βέβαιο είναι πως ανάμεσα τους θα περιλαμβάνονται ο γνωστός 4λιτρος V8 της «θυγατρικής» AMG καθώς και ένας 6κύλινδρος εν σειρά ντίζελ με χωρητικότητα 2,9 λίτρων.